יום שני, 13 באפריל 2015

נסיכת בת מצווה, בת 27

יש תחושה מוזרה סביב גיל 27, כך אני משוכנעת. אולי בגלל ההילה הזו של מועדון ה-27, או במילים אחרות, כל המוסיקאים הגדולים שמסרו את נשמתם לבורא הרוק לאחר שחגגו אותה כמות אביבים בדיוק כמוני, אבל עם הישגים קצת יותר מרשימים - והמוסיקה שלהם הפכה למיתולוגית אפילו יותר לאחר מותם.

אז ג'ניס ג'ופלין, ג'ימי הנדריקס או ג'ים מוריסון אני כבר לא אהיה, אבל גיל 27 זה בהחלט השלב שבו כבר אמורים להראות הישגים, שהרי גיל 30 זו פתאום נקודת זמן הרבה יותר ריאלית באופק מאשר תחילת שנות ה-20' ופתאום אין מנוס מלשאול לאן כל הזמן הזה נעלם ומה עשיתי איתו?

 אבל עזבו מספרים, זה לחלוטין לא הקטע שלי. במהלך הצילומים, אני והאמנית המושלמת מעיין חיים שיחד אנחנו חולקות  אותו גיל וגם תשוקה בלתי נגמרת לנצנצים - החלטנו שזה הגיל לעשות בו כל מה שנרצה, זה הגיל להשתחרר מהציפיות של החברה ופשוט Let it be.

 כל מה שרציתי, מסתבר, היה להיות נסיכת בת מצווה, לובשת טול ומכוסה בנוצצים. מעיין הגשימה לי את הפנטזיה הזו בדיוק: על הרקע האורבני, השומם והקריפי שאני כל כך אוהבת. אולי בגלל זה אני נראית בצילומים הכי מאושרת שאי פעם הייתי, כי כך בדיוק הרגשתי. בגלל זה נדמה לי שגיל 27 יהיה גיל טוב אחרי הכל.

בזמן שכולם ממשיכים במסלול הקבוע וקוטפים עוד ועוד פרסים, אני נמצאת בדיוק היכן שאני צריכה... לא, סליחה - רוצה להיות. כי אני לא צריכה כלום, אבל רוצה הכל.

חזרתי באותו יום הביתה עם שקיות מלאות נצנצים שפוזרו לכל עבר ונאספו בחזרה (כי זה חשוב!) - ומלאת גליטר מכף רגל ועד ראש - וחשבתי לעצמי שזהו תחילתו של יום הולדת נפלא!

אם תרצו לקנות לי מתנת יום הולדת סופר שווה ומגלומנית, אז מעיין מציעה למכירה מוצרים עם תמונתי מתנוססת עליהם בגאון! לינק לרכישה כאן וכאן.

קונספט, ארט וצילום: מעיין חיים
סטיילינג ואיפור: אני
אני לובשת: סוודר - קאלה/ חצאית טול - נתפרה לצילומים/ נעליים - אסוס

20 comments:

  1. וואו!
    מזל טוב! 27 זה אחלה גיל. אני כבר לא זוכרת מתי אני הייתי בת 27 אבל זוכרת שזה היה כיף.
    מאחלת לך אושר והמון כיף.
    אחלה תמונות, העפתן טון נצנצים ואת ניראת שמחה.
    נשיקות.

    השבמחק
  2. צילומים מרהיבים! ומי שאומר שהו אלא אוהב נצנצים משקר, איך אפשר לו לבהות בדבר היפה והיהלומי הזה?!
    שיהיה מזל טוב, ואל תקשיבי לאף אחד בדיוק כמו עכשיו!
    Glitter has no limit♡

    השבמחק
    תשובות
    1. לא רוצה להיות חברה של מי שטוען דברים כאלה איומים :)

      מחק
    2. באמת זה מקסים.. יש הרבה אנשים שמגיל מסוים מחליטים שהם מבוגרים מדי לדברים מסויימים וחוסמים מעצמם הנאות.

      מחק
  3. את אדירה! מזל טוב :)

    השבמחק
  4. מזל טוב יקירה! ברוכה הבאה למועדון :)
    מי יתן וחייך יהיו מלאים בנצנצים (ושירדו בקלות בחפיפה!)
    תמונות מקסימות...

    השבמחק
    תשובות
    1. שלא יירדו לעולם :)
      תודה מותק!

      מחק
  5. אני בת 25 ושבוע. ולפני שבוע הנצנצים שינו את חיי :)
    יום הולדת שמח!

    השבמחק
    תשובות
    1. נצנצים רולז! יום הולדת שמח גם לך :)

      מחק
  6. מקסים מקסים מקסים !
    המון מזל טוב הפקה מיוחדת ומדהימה והדוגמנית בכלל !

    השבמחק
  7. מזל טוב, מצטיינת שלי! לא מבינה מה את מקטרת על המחקרים שלי כשאת מתבוססת לך בגליטר. לחיי המשך פועלך כבלוגרית הכי מרעננת בביצה 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. קטן עלינו מספרים ורכבות :)

      מחק
  8. אני יודעת שלא התכוונת, אבל התפלקה לך פה בדיחת שואה. יש לי פתאום סקנד ת'וטס על המחקר :-P

    השבמחק
  9. מזל טוב מאוחר לובה!
    זת הפקה משגעת! שמחה לראות שהיה לך שבוע יום הולדת מוצלח(:

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top