יום שני, 30 במרץ 2015

מסביב לעולם בפוסט אחד

הסיפור שלי עם לוקיישנים מכוערים רק מחמיר ומחמיר עם הזמן. זה התחיל עם לוקיישנים לא מאוד נאים אבל ידידותיים למשתמש וממשיך עם מקומות שצריך להתגנב לתוכם ואם כרוכה בכך גם סכנת נפשות - מה טוב.

אז הלוקיישן שמצולם כאן הוא בדיוק כזה והוא חבוי היכן שהוא בתוך הנמל. אתם עלולים לחשוב ובצדק "אבל בנמל יש מלא מקומות להצטלם בהם... מה לגבי הקרוסלה או אעפס... הים עצמו?". יכול להיות שאתם צודקים אבל אני רואה דווקא את היופי במקומות שנוטים לקרוס.

הפוסט הזה נוצר בהשראת ביקור מאוד נדיר שלי עם נתן בסופרמרקט, המקום היחידי שאותו אני לא נוהגת לפקוד עם כרטיס אשראי כמו שאר בני האנוש, מתוך החשש שאישכח באחד המעברים המלחיצים לנצח. התעקשתי לפעול כנגד ההגיון ולהסתובב עם עגלת קניות הפוכה ואז האיש שלי שאל "את לא ממש מכאן, נכון?".

אז אני מרגישה קצת כמו חבר מכוכב אחר ולכן החלטתי שזו סיבה מספיק טובה לסט צילומים בהשראה חללית משהו! רק כשראיתי את התוצאה עצמה, הבנתי שזה קצת מזכיר לי את הבלוגרית האהובה עליי לאחרונה, Dainty squid, שלמעט אהבתה לאסוף גולגלות ושלדים קריפיים - אני לגמרי רוצה שנהפוך ל-BFF.

מעבר לכך, אולי שמתם לב שהתחדשתי במסגרת חדשה למשקפי הראיה, שנרכשה באופן אימפולסיבי לחלוטין בקרולינה למקה, אחרי שחלמתי על משקפי Cat eye כבר כמה זמן. אני מזכירה לעצמי ככה את סבתא-רבא שלי עליה השלום וזו לחלוטין מחמאה במונחים ההיפסטריים שלי.

אפרופו רכישות חדשות, גם המצלמה היא מתנת יום הולדת שלי לעצמי, אחת חמודונת בשם Canon 650D. אז כמובן שאני מאוהבת בעדשה שלה, מאוהבת בצבעים שלה והתמונות היום גרמו לי להבין שיש לי יום שיער ממש מוצלח. 

זה בעיקר תירוץ להשוויץ בכך שיש לי הרבה ימי שיער מוצלחים לאחרונה והתודה לכך היא לנתן, מהנדס בחסד וצובע השיער שלי - וגם למוצר של Moroccanoil אותו קיבלתי לסקירה ותפקידו הוא לעצב את השיער (120 ש"ח ל-100 מ"ל), לצד השמן הטיפולי שלהם (49 ש"ח ל-25 מ"ל) שנמצא קבוע בשגרת טיפוח השיער שלי כבר שנים.

עד כה השתמשתי רק ב-Sea salt spray של Tony&Guy כדי לעבוד על היקום ולגרום לכולם לחשוב שיש לי גלים נעימים בשיער, אבל המוצר החדש לא רואה אותו ממטר: גם בבקרים שבהם אני קמה עם שיער שטוח לחלוטין, הוא מצליח לעצב לי אותם לכדי גלים ממש מודגשים ויפים.

בדומה לשמן הטיפולי, גם לו יש ריח נפלא והאמת היא שזו תמיד הייתה פנטזיה עבורי להיות אחת מהבחורות האלו שיש להן ריח טוב בשיער כתוצאה מכל מיני גלייזים למיניהם. כל אחת והשאיפות שלה, נכון?

אז למוצר הזה יש מרקם קליל יותר אבל כזה שקצת מזכיר טקסטורה של ספריי כשרק מניחים אותו על השיער אלא שאז הוא שוקע פנימה ולא משאיר תחושת איכסה. זה לא מאסט לחפוף יום למחרת אם אתן לא חופפות כל יום אבל מומלץ לחפוף ביום שלאחר מכן. מאחר שהוא לא חזק כמו ספריי, גם התוצאה קצת דוהה עם הזמן אבל הנפח נשאר וזה ממש נחמד.

איך הצלחתי לכתוב על כל כך הרבה נושאים שונים בפוסט אחד אני לא יודעת, אבל כנראה שהעייפות גורמת לראש שלי להיות משונה ורנדומלי מתמיד.

אני לובשת: שמלה - יונתן זוהר לקסטרו/ נעליים - ליין הכלות של רוני קנטור/ קעקועים- Dixit/ שרשרת - מודקלות'/ ליפסטיק - ליים קריים אוטופיה/ לק - איל מקיאג' גולד דיגר

12 תגובות:

  1. אני ממש מבינה אותך אני גם מוצאת את המקומות האלו קסומים משום מה חח
    והשיער שלך באמת נראה מדהים !

    השבמחק
    תשובות
    1. כי הם באמת קסומים! יש בהם כל כך הרבה אופי :)
      ותודה רבה!

      מחק
  2. השיער שלך נראה כזה עשיר ובריא ♡
    והשמלה מהממת, עוד לא יצא לי להתלבש ככה בקלילות השנה, הקנאה!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי תחושה שמעכשיו ייצא לך עוד הרבה :)
      תודה רבה!

      מחק
  3. ממתי אורבני=מכוער? זה לוקיישן מקסים. וכבר שכחתי כמה קולקציית הקפסולה הזאת של קסטרו הייתה נחשקת בזמנו :) היא עדיין מוצאת חן בעיניי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא ללא ספק מחוספס יותר בהשוואה לכל הלוקיישנים הענוגים בטבע, אבל אני מודה שאני מעדיפה אותו על פניהם. הייתי מאוהבת בקולקציה הזו בזמנו ואני מודה שעכשיו אני לא זוכרת שום פריט פרט לשמלה שקניתי, אבל היא ללא ספק מוצלחת ביותר :)

      מחק
  4. WOW יפייפיה שכמותך- פוסט מקסים ותמונות נהדרות!

    השבמחק
  5. את נראית מקסים, איזה שפתון זה?

    השבמחק
    תשובות
    1. כתוב בקרדיטים בסוף הפוסט :)

      מחק
  6. היי, היכן אפשר לקנות את המוצרים של השמן המרוקאי ?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, דבר הקומוניקט: בחנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ובספאים מובחרים ברחבי הארץ. טלפון לבירורים: 03-9511086

      מחק
  7. היכן אפשר להשיג את השמן המרוקאי ?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top