יום רביעי, 18 במרץ 2015

יום ההולדת מתקרב - הידד!

כמדי שנה, גם הפעם לכבוד יום הולדתי המתקרב אני רוצה להכריז לעולם - "פנקו אותי, קנו אותי, אני אני אני!". אז נכון, השנים חולפות, אני הופכת לבוגרת ומתבקש גם לומר שמתוחכמת יותר, אך בהתאם לכך גדל גם מפלס החמדנות ובמקום להיות צנועה עם השנים - אני רק רוצה עוד ועוד.

אז לטובת כל מי שנכנס למצוקה ואמר לעצמו "אני פשוט לא יודע מה לקנות ללובה הפעם, יש לה טעם כל כך גנרי!", אספתי לטובתם לינקים, רעיונות ובעיקר מספיק זמן להתאפס על עצמכם, כדי שיום ההולדת שלי יהיה הכי צבעוני שיש. לטובת מי שעדיין לא מכיר את הבלוג, אציין שהפוסט הזה נכתב בציניות רבה וברצינות גמורה בעת ובעונה אחת. מוכנים?

לכבוד יום הולדתי ה-27, הגעתי למסקנה שאני צריכה כמה שיותר שועלים בחיי ואם הם מאוירים בהשראת Fantastic Mr.Fox לצד השמות שלי ושל נתן - מה טוב אני אומרת. אפשר להזמין כאן.

אם מסיבה לא ברורה כלשהי, שועלים הם לא כוס התה שלכם - אני גם לגמרי מוכנה לקבל איור של חתולים שחורים עם כל מיני אלמנטים בוטאניים. למה? כי חתול שחור זו חיה שצריך להלל ולהקדיש לה אינספור יצירות אמנות. אפשר להזמין כאן.

אני לגמרי מוכנה לקבל גם מחוות קטנות וצנועות - כל עוד התוכן שלהן מחפה על כך במידת הנרקיססטיות שלו. תמיד רציתי שמישהו ישווה אותי לדונאט וייספר לי כמה אני אדירה, אם אפשר לעשות זאת באמצעות כרטיס ברכה מאויר, אז מצוין! אפשר להזמין כאן.

אם כבר במחוות קטנות ובדונאטס עסקינן, אז אשמח לצרף לאוסף שלי סיכת דונאט בצורת איש שמח (אפשר רק לנחש שהוא שמח, אחרי הכל, הוא דונאט!) וערכת קעקועים זמנית. אז נכון, למרות שאני כבר מקועקעת למדי, גם הזמניים ממשיכים לשמח אותי ובעיקר מאפשרים לי להתל בציבור. ניתן להזמין כאן וכאן.

נעליים של B.a.i.t - טבעוניות, נוחות ופשוט פביולס. אוהבת שהן דומות לנעליים של סבתי מהסבנטיז, אוהבת כל דבר שקשור בהן ואוהבת באופן מיוחד את הגוונים הפסטליים החדשים, פשוט חייבת! אפשר להזמין כאן וכאן.

אני אוהבת את חברתי שרון אהבת נפש, אך ארורה לנצח תהיה על היום שבו הכירה לי את האתר הזה. איפור טבעוני, עם גליטרים מהממים, לקים יפים עוד יותר ואני לא נכנסת אפילו לשיחה אודות שפתוני המאט - כי הלב שלי עלול להפוך לעיסה צבעונית מרוב הרצון העז להתאחד איתם. במילים אחרות: רוצה כאן הכל! אפשר להשיג כאן.

כוס של My little pony ואני מקווה עבורכם שאני לא צריכה להסביר מדוע. אפשר להזמין כאן.

תיקים, תיקים, תיקים! אחד רקום ואלגנטי, כי הפכתי לאישה בוגרת ואחד בצורת גלידה - כי, ובכן, אני עדיין מי שאני. אפשר להזמין כאן וכאן.

שתי קשתות של קולולוש, לבחירתכם. האחת היא עם פלמינגו, מה שנקרא - סולידית והשניה היא בגוונים חמים שאני כה מחבבת. מה שזה לא יהיה, העיקר שתהיה לי קשת פרחונית, כי אחרת אהיה ילדת יום הולדת ממש גרועה. אפשר להזמין כאן.

אותו כנ"ל, כי כל ילדת יום הולדת צריכה חצאית טוטו בחייה. ממש במקרה אפשר להזמין את זו כאן
ה-15 באפריל מעולם לא היה נראה תאריך מאיים ותובעני יותר... אז אילו מבין המוצרים הכי קרצו לכם?

6 תגובות:

  1. אני כ"כ אוהבת את הטעם המשוגע שלך !
    החצאית טוטו משגעת אותי אעאע בא לי אותה ! חח
    אה והמון מזל טוב 3:

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף טעם משוגע! בא לי גם אותה, אני רק מקווה שהיא אכן אטומה כפי שהיא נראית בתמונה, לא ארצה לחשוף את מבושיי מבעד לטול

      מחק
  2. הלינק של החתולים מוביל לשועלים...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top