יום ראשון, 15 במרץ 2015

על כלבלבים וחדי קרן מאוירים + הגרלה חדשה!

אני זוכרת את התחושה שהרגשתי  כשמעצבת התכשיטים האהובה עליי, נטלי מוטליס, הלא היא Lilla my, חברה למאיירת שאת שמה עד אז לא הכרתי ויחד הן יצרו קולקציית קפסולה אשר שילבה בין שני העולמות.

אציין שהיו תופעות לוואי שונות ומשונות שנעו בין סחרחורת, זיעה קלה ועד לתחושת פיק ברכיים - כל אלו בישרו לי שאני רוצה... סליחה, פשוט חייבת להניח את ידיי החמדניות והרכושניות על מוצר כזה ואכן, הייתי הראשונה לרכוש את שרשרת החד קרן מתוך השת"פ הנפלא.

הרי אם יש משהו שאני אוהבת, מדובר באיורים צבעוניים של חיות ואם יש משהו שאני אוהבת אפילו יותר - מדובר בתכשיטים צבעוניים של חיות, כך שהשילוב ביניהם יחדיו פשוט המיס אותי ושמי היה כתוב על אותה שרשרת.

בכל אופן, הפוסט הזה לא נועד לתעד את מערכת היחסים המטרידה שפיתחתי עם החד קרן, כי אם את העובדה שבעקבות השת"פ החלטתי לרחרח סביב המאיירת, בניסיון להבין מי היא ואיך קרה המחדל שלא הכרתי אותה עד כה.

גיליתי ששמה הוא הדר ברנשטיין וחוץ מחדי קרן היא מאיירת שלל חיות קסומות בצורה כל כך שובת לב, שהיה לי ברור שמדובר בחובבת חיות גדולה. בנוסף לשרשראות היא גם הוציאה ליין מרצ'נדייז משלה כמו מחברות, פנקסים, ציפיות לכריות ושלל מוצרים שעושים קוועץ' ללב שלי, אבל על כך עוד בהמשך.

נודע לי עד כמה יש לאישה הזו לב רחב וכמה היא אוהבת חיות, כשהיא שלחה לי מיוזמתה איור. איור של פינסקר שהיטיב ללכוד את אישיותו במטרה למצוא לו בית- ואפילו התנדבה למסור איור ממוסגר שלו למאמצים במתנה. מהממת, כבר אמרתי?

בשלב הזה שוב נדלקה במוחי נורה בצבעי הקשת ואמרתי שאם היא לכדה אותי ואת פינסקר באיור בצורה כל כך נאמנה למציאות, אנחנו צריכות לעשות שת"פ משלנו! כך נולד הבאנר החדש לבלוג הזה ויחד עמו ההחלטה לעצב את הבלוג מחדש.

על משימת השדרוג הופקדה מעצבת מקסימה בשם מינה שיושבת במרוקו ומוכרת את הטמפלייטים שלה באמצעות אטסי. כשהחלטתי שאני מעצבת מחדש את הבלוג, העולם עמד מלכת וכל מה שיכולתי לעשות היה לגלול בין עשרות עמודים באטסי בחיפוש אחר הטמפלייט שיחמיא לפינסקר ולרגליים המאוירות שלי.
בשלב מסוים כבר הכל היה נראה לי אותו דבר ובכל זאת, הטמפלייטים של מינה קפצו לי לעין והמענה המהירה והאדיב שלה מאוד מצא חן בעיניי. מה אומר לכם? לא היו לי ציפיות גדולות מההתקשרות, אבל הבחורה נתנה את הלב שלה כדי לעשות הכל בדיוק כמו שאני רוצה, עד לפסיק האחרון (סורי מינה!), מה שהסתכם במאמץ של חצי יום עבודה. אז מעבר לכך שהיא גובה מחירים מגוחכים שלא הייתי מוכנה לקבל, מדובר באשת מקצוע נפלאה ואני ממליצה על החנות שלה בחום!

עכשיו בחזרה להדר: הייתי חייבת להכיר מקרוב את מקורות ההשראה שלה ולכן החלטנו שביקור בסטודיו הוא מאסט. בדירה תל אביבית מתוקה ליד הים, יחד עם כמה חתולים וכלבה מהממת גרה הדר יחד עם כל היצירות המאוירות שלה - וכך הכל לפתע התחבר ונראה כל כך טבעי.

הדר גילתה לי בסוד (טוב, עכשיו זה כבר לא) שבקרוב יהיה גם ליין של צלחות מאוירות וגם פינסקר יופיע עליהן, אז הנה סקופ הורס לפוסט הזה...

אבל זה לא הסוף... כי חד הקרן הנפלא והשמנמן מהשרשרת שלי? הוא קיבל גם חיים חדשים במחברת איורים מהממת והיה לנו ברור שנרצה להעניק את אחת מכם לכם הקוראים, כדי שתוכלו ליהנות מפיסה קטנה של קשת בענן, כזו שצריכה להיות לכל אחד ואחת בבית.

מה צריך לעשות כדי לזכות במחברת?

1. לייק לעמוד של Fashion tails, ממש כאן.
2. לייק לעמוד של דריה, המותג של הדר ברנשטיין, ממש כאן.
3. לספר בתגובות מהי הדמות המאוירת שלכם מ"דריה" ולהשאיר אמצעי התקשרות למקרה שתזכו.
4. כניסה כפולה תינתן למי שילחץ לייק לפוסט הזה בתחילתו ויישתף אותו בפייסבוק!
הפעילות תימשך עד ה-23.3 בשעה 00:00, לתושבי הארץ בלבד ועל הזוכה המאושר אכריז ביום למחרת ה-24.3. שימו לב כי מדובר באיסוף עצמי בלבד, שיתבצע באזור תל אביב או רמת גן.

בהזדמנות זו גם אספר לכן, שאת המוצרים של דריה, של לילה מיי, ביאנתיקה (במכירת פרידה) וגם של ג'ול- תוכלו לרכוש בחנות פופ אפ חדשה שנפתחה בשוק הפשפשים עד ה-21.3, כל הפרטים המלאים (וכנראה גם אותי, מסרבת להתפנות מהחנות), תוכלו למצוא כאן.

אני לובשת: חולצת ג'ינס - מונה/ חצאית- ביאנטיקה, שרשרת- לילה מיי ודריה, נעליים- אולסטאר, קשת פרחונית- אסוס

12 תגובות:

  1. הדב במסיבת תה!
    dewalmond@gmail.com

    השבמחק
  2. דוב בלרינה! מזכיר לי אותי כשהייתי בהריון :D

    השבמחק
  3. מקסים! לחלוטין הפינגווין המדהים והדובים....

    השבמחק
  4. דב בלרינה.. הורס!

    meralif@gmail.com

    השבמחק
  5. הפינסקר - כי איך לא????

    השבמחק
  6. ילדה על סוס פוני. פשוט מהמם ♥
    Yaelfestinger@gmail.com

    השבמחק
  7. יש לי אהבה מיוחדת לחדי קרן (שגם מקועקעת עלי)... אז לחלוטין הוא!!!

    השבמחק
  8. הכי ברור שחד קרן!
    Zozy.r7@gmail.com

    השבמחק
  9. מקסים! הדב בלרינה מתוק! :)
    lironb_(@)walla.co.il

    השבמחק
  10. אוי מקסים :)
    פייסבוק dolev yaroslavsky
    והחד קרן החלומי חח

    השבמחק
  11. מקסים מקסים מקסים! הגב מסיבת התה מזכיר לי את הכלבדב שלי באלו...והציפור עם הכובע גרב כזאת למידות לא רואים כל יום. Lior.nyman@gmail.com

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top