יום שני, 23 במרץ 2015

מוצרי הארה ופיסול אהובים

רק אתחיל ואומר שבכל הנוגע למוצרי הארה ופיסול, ידי על המברשת מאוד רכה. למה? כי FAIL בתחום הזה - ובואו נודה שאני לא חסינה מפני זה, מבטיח אסון איפור שתרצו לקבור אבל גם כשנראה שזה בדרך הנכונה, זה עניין יוצר לוק של אלילת וודו רגע לפני ביצוע כישוף.

באופן כללי, אני משתמשת בעיקר בברונזרים ולא במוצרי פיסול, רק לאחרונה למדתי שמדובר בשתי קטגוריות שונות לחלוטין של מוצרים וכמה מביך זה שלא ידעתי את זה קודם. בכל אופן, הברונזרים שלי מעניקים טאץ' חמים יותר ללוק הגוויה שלי וכמובן שגם אז אני משתמשת במוצרים העדינים והבהירים ביותר, כדי לא להיראות כמו קתרין זיטה ג'ונס.

Let's bronze כתוב על גבי האריזה הלבנה והנחמדה של ללין ואני לחלוטין מסכימה. הברונזר הזה מגיע בגוון אחד בלבד, מה שאומר שהוא יהיה חסר תועלת לחלוטין לנשים בעלות עור כהה משמעותית משלי, אבל עבורי מדובר במוצר מנצח: חיוור מאוד, בעל תת גוון אפרפר וקר לחלוטין, אי אפשר להגזים איתו לעולם והתוצאה תמיד עדינה עד כדי בלתי מורגשת. עד מהרה הוא התברג לאחד הפייבוריטים שלי ברשימה ודחק הצידה אפילו ברונזרים עם שם מכובד כמו גארלן. ככה זה באהבה: אין הבדלי מעמדות.

קצת מצער אותי להמליץ על מוצר שאותו קשה להשיג, אבל איאלץ לעשות את זה בכל זאת - כי אני והברונזר של H&M זו אהבה. נשמע מוכר? מסתבר שיש לי הרבה פרטנרים לעניין הזה. אין ספק שיש הבדל מהותי בין הסווטץ' הנוכחי והאחרון, זה של H&M נראה מבהיל כמעט על גוון עור שקוף כמו שלי ובכל זאת - זה פשוט עובד, אין לי דרך אחרת להסביר את זה. בברונזר הזה אני משתמשת בימים שבהם בא לי חימום קצת מורגש יותר, למשל בימות הקיץ כשלא בא לי להרגיש כמו רוח רפאים אלא כמו ילד אמיתי.

למרות שהצדקה לקנות מוצרי יוקרה אני כבר כמעט לא מוצאת, המוצר הזה של שאנל הוא ותיק באוסף שלי ואני עדיין אוהבת אותו עד מאוד. למרות שמדובר גם בברונזר בגוון עדין ויפה לבהירות, בואו נודה באמת - מה שבאמת כיף בו זו האריזה המפנקת, אפקט המוס של החומר וכן, גם הלוגו הזהוב בכלל לא מזיק. מוצר פינוק, לחלוטין לא מאסט אבל כיף שיהיה באוסף.

כעת נעבור למוצרי הארה, את ההיילייטר של טוקידוקי הזמנתי לפני כמה זמן מאיביי וכפי שאפשר לראות, הוא זוכה לשימוש רב כך שאפילו הטבעת הגולגולת שקישטה את המוצר כבר כמעט נעלמה. מדובר בהיילייטר בגוון ורדרד, כזה שמתאים לכל לוק והוא ללא ספק אחד המוצרים האהובים שלי.

מוצר נוסף שעליו אני קצת מתבאסת להמליץ כי קשה להשיג אותו אבל פשוט חייבת: הוא זה של No.7 שחברתי היקרה עשתה לו עלייה לארץ ומאז קיבלתי אותו אליי בחיבוק גדול. הפעם מדובר במוצר פודרתי שיש לו טקסטורה של מוצר קרמי כמעט כשהוא פוגש את העור, גוון זהוב אך ניטראלי שפשוט מתאים לכולם ואפילו אריזה יפה, למרות היותו מוצר דראגסטור זול במיוחד.
כפי שניתן לראות, רוב המוצרים שלי, גם אם קצת קשים להשגה - הם דווקא מהדראגסטור ואפשר למצוא שם שפע של חלופות זולות וגם איכותיות, למי שלא רוצה להשקיע ביוקרה. מהן מוצרי ההארה והפיסול האהובים עליכם?

רגע לפני סיום, כמה דברים שאני מוכרחה לספר לכם:
אז קודם כל,  Ortal Vaalani, מזל טוב! את הזוכה במחברת הקסומה!
ודבר שני, שמחה לספר לכם שביום שישי הקרוב, ה-27.3, אני ושתי חברות נוספות עורכות מכירה ביתית קסומה לקראת האביב. בתפריט: בגדי מעצבות מקומיות ומחו"ל, וינטג', אקססוריז ומוצרי טיפוח, הכל עד 100 ש"ח בלבד ולעתים בהרבה פחות.
כל הפרטים בלינק, אשמח לראותכם וכמובן שגם פינסקר יבוא לבקר!


3 תגובות:

  1. אני חולת ברונזרים !
    לא יכולה לצאת מהבית בלי ברונזר (אולי זה בגלל שאני לבנה כמו קיר ?:( )
    בכל מקרה עשית לי חשק לקנות את זה של הללין הוא נראה מושלם ועדין !

    השבמחק
  2. ברונזרים זו אהבה! חיוורון פלוס פנים עגולות = אובססיה

    השבמחק
  3. אני כמוך, די מינימליסטית בעניין הזה.
    יש לי את הולה ליומיום (נראה ממש דומה לללין שלך), ברונזר כהה יותר של סטילה לארועים, ואת מרי לו שמשמש אותי בעיקר כצללית.
    לא יודעת מה בין ברונזר למפסל (??!!) אותי המוצרים הבודדים אך מדויקים האלו מספקים.
    נ.ב- הייתה הכרזה על הזוכה בשכמיה...?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top