יום שני, 2 במרץ 2015

פורים בסגנון קצת שונה (וגם הגרלה שווה!)

אלה היו בכלל השקדיות שחיפשתי. לפעמים אני מתכננת מראש פוסטים בדימיון שלי ויודעת בדיוק איך אני רוצה שהם ייראו - אז כך גם ראיתי את השכמיה הצהובה שלי על רקע פרחי השקד היפים. בכל פעם שפגש אותנו נוף עוצר נשימה חדש, חשבתי לעצמי "כן, זה יפה, אבל היכן השקדיות?" עד שלבסוף החלטתי לשחרר ואז באמת הצלחתי ליהנות מהטיול.
לפעמים אני חושבת לעצמי שבא לי להתרחק קצת מהעיר ואולי אפילו לגור במקום שבו מראות כאלה הם לא עוד מקום שצריך לנסוע אליו במיוחד אלא חלק מהנוף הקבוע מחוץ לבית, עד שאפילו לוקחים אותו קצת כמובן מאליו.
אני מזכירה לעצמי בדיוק בשלב הזה שאני טיפוס עירוני למדי, כזה שנועל נעליים קוקטיות גם לימי טיול בחוץ, נבהל מכל לכלוך ומזמזום של כל דבורה - ובשלב הזה אני שמחה שהטיולים האלה הם משהו שעושים מדי פעם ואז זה הופך למיוחד באמת.
מעולם לא הייתי טיפוס של פורים. להתלבש צבעוני ולהתאפר הרבה? זה לא נשמע כמו אירוע יוצא דופן עבור מי שמתחפשת בכל פעם שהיא פותחת את דלתות הארון ולכן מעולם לא ממש הבנתי מדוע הופכים את זה לביג דיל. לא הייתי מהילדות האלה שמחכות לפורים כל שנה ותחפושות יצירתיות מעולם לא היו כוס התה שלי.
גם ככל שבגרתי, הבנתי שמסיבות פורים הן לא ממש בשבילי, קינוחים בצורת אוזניים לא ממש קורצים לי ואני לא נכנסת אפילו לשיחות על נפצים כי אז אתחיל להתעצבן ממש (והכלבות שלי ייכנסו ללחץ!).
אז החלטתי לקחת את הפוסט לכיוון קצת שונה, מבלי להתחפש פרופר. את פינסקר, כלב האומנה המתוק שלי לעומת זאת, חיפשתי בהחלט וניסיתי לחשוב איך להתאים את עצמי אליו, כי הרי זה הדבר ההגיוני לעשות - אחרת היינו נראים מטופש.
השכמיה הזו של רוני קנטור התאימה בול לתפקיד ובכלל, שכמיה זה פריט שתמיד הרגיש לי מעט מחופש - לא מתאים בשום צורה לאווירה לארץ ולמרות זאת חשקתי בו במשך שנים רבות. שכמיות הוינטג' תמיד היו עשויות מצמר והשכמיות החדשות ונטולות השרוולים אף פעם לא ישבו עליי כמו שצריך, עד שפגשתי בשכמיה הצהובה והנהדרת הזו.
גם המקום כולו, הלא הוא תל עזקה שליד בית שמש, הרגיש לי כמו התחפש לקראת פורים. הוא בכלל היה אמור להיות מכוסה בשקדיות, כך לפחות כל האתרים ברשת סיפרו לי - אבל בפועל הוא התקשט באצטרובלים, עצים יפים, רקפות חד פעמיות ונוף על כל עמק האלה.
לרגע שאלתי את עצמי האם אנחנו עדיין מטיילים בארץ או שמא לכבוד פורים המקום החליט להתחפש ליער אירופאי ופשוט הרגשתי אסירת תודה על כך שיש לנו נופים כאלה ואת היכולת לטייל בהם, בעודי חמושה באיש אחד שאני מאוד אוהבת ובכלב זעיר בתחפושת דבורה.
אני לובשת: שכמיה ונעליים: רוני קנטור/ חצאית: וינטג'

אז בגלל שאני מאוהבת עד כלות בשכמיה הזו ובגלל שהיא שייכת לאחד המותגים הכי אהובים עליי ביקום - רוני קנטור, שתמיד מייצרת תחליפים אשר אינם מן החי מתוך כבוד לבעלי חיים, תחליפים כיפיים, מעוצבים ואיכותיים, החלטנו להעניק שכמיה בצבע כזה בדיוק לאחת הקוראות של הבלוג! 
  
המחיר המלא של השכמיה הוא 470 ש"ח והיא עומדת להיחטף לחלוטין מהמלאי, כך שמדובר בהזדמנות פז לקבל פריט אייקוני.

איך משתתפים בהגרלה?

לוחצים לייק לעמוד של רוני קנטור, ממש כאן.
לוחצים לייק לעמוד של הבלוג, ממש כאן
מאחלים לי ולפינסקר חג שמח בתגובות - ולהשאיר כמובן מייל או יוזר בפייסבוק ליצירת קשר.
לקבלת שתי כניסות נוספות להגרלה: שתפו את הפוסט הזה בפייסבוק!

ההגרלה פתוחה לתושבי הארץ בלבד, עד ה-9.3 ועל הזוכה אכריז ביום שלמחרת, ה-10.3. האיסוף יתבצע מהחנות של רוני קנטור בכתובת דיזינגוף 78 תל אביב.
בהצלחה וחג שמח!

45 תגובות:

  1. כמה יופי על הבוקר! מושלם
    חג פורים שמח ותודה על ההזדמנות לזכות בשכמיה המטריפה הזו

    השבמחק
  2. פורים שמח!! :) ומקווה למציאת בית חדש לפינסקר שהוא פשוט דבורה מתוקה:)

    השבמחק
  3. חג שמח! עשיתי שני לייקים ואשמח להשתתף... Shoshanna123 @gmail.com
    המשך שבוע נפלא (:

    השבמחק
  4. חג שמח! עשיתי שני לייקים ואשמח להשתתף... Shoshanna123 @gmail.com
    המשך שבוע נפלא (:

    השבמחק
  5. חג שמח לך ולפינסקר :) אם כמה שניראה שהוא רגוע ושמח אצלך, אני בהחלט מאחלת לו שימצא בית חם ואוהב לא פחות ממש בקרוב :)
    אשמח להזדמנות להיכנס להגרלה ולזכות בשכמייה המטריפה :)
    שיהיה המשך שבוע נפלא :)
    Gaiabrot@gmail.com

    השבמחק
  6. חג שמייח! שיהיה צבעוני וכיפי כמו הפוסט :)

    השבמחק
  7. איזה פוסט מהמם!
    הרקפות מהפנטות. אני זכיתי לראותן רק עייפות מהמאבק בסופה כשקטפתי פטריות אחרי הגשם. השכמיה גם נפלאה ובצבע האהוב עליי. עשיתי לייק לכולם.
    נשיקות וחג שמח לכל הצהובים!

    השבמחק
  8. לייק לפוסט ולייק לשכמיה, אבל בעיקר- לייק גדול לך- על העשייה והלב הרחב. ועל התאמת האאוטפיטים כמובן!
    שיהיה חג שמח וצבעוני, מאחלת לפינסקר למצוא בית שיעמוד בסטנדרטים שהרגלת אותו אליהם!
    וכמובן שותף באהבה.

    סנדי

    השבמחק
  9. כמובן ששיתפתי באהבה, בעיקר בשביל פינסקר המהמם ! Nivadikman@gmail.com

    השבמחק
  10. הי לובה :) פוסט יפיפה. נראה כמו אגדה שעושה חשק לטייל, וללבוש את השכמיה. אשמח להשתתף בהגרלה. מייל lizado87@gmail.com. חג שמח לך ולכל בני ביתך, גם ההולכים על ארבע :))

    השבמחק
  11. חג שמח לך ולפינסקר המתוק!
    Adi Weitzhandler

    השבמחק
  12. מקסים, חג שמח לכן ולכל עם ישראל.

    השבמחק
  13. חג שמח לכן ולכל עם ישראל

    השבמחק
    תשובות
    1. יצא לי פעמיים בטעות...dafnao@outlook.com וכמובן שיתפתי גם בפייס...

      מחק
  14. חג שמח לכן ולכל עם ישראל. Dafnao@outlook.com כמובן ששיתפתי גם בפייס.

    השבמחק
  15. חג שמח (:
    Shv.photo@gmail.com

    השבמחק
  16. חג שמח! מאחלת לפינסקר שימצא בית חמים בהקדם האפשרי! Ronuzan93@gmail.com

    השבמחק
  17. חג שמח וצבעוני! המשיכי לשמח ולעורר השראה בפוסטים היפים שלך, ולפינסקר המתוק שימצא בית אוהב ומקסים לפחות כמו הבית שלך! 3> 3> 3> Adi Yochahalis

    השבמחק
  18. הגרלה כיפית
    חג שמח
    lironb_(@)walla.co.il

    השבמחק
  19. חג שמח לובה בובה ופינסקר הדבורון!! מאחלת לך בית חם לכבוד החג

    השבמחק
  20. חג שמח ומבדח ומי לא ירצה כזה כלבלב מתוק

    השבמחק
  21. ♡♡חג שמח מלא בחיוכיים לכולן♡♡
    שתמיד נצחק נאהב נשמח ונרקוד:-)

    השבמחק
  22. ♡♡חג שמח מלא בחיוכיים לכולן♡♡
    שתמיד נצחק נאהב נשמח ונרקוד:-)

    השבמחק
  23. ♡♡חג שמח מלא בחיוכיים לכולן♡♡
    שתמיד נצחק נאהב נשמח ונרקוד:-)

    השבמחק
  24. חג שמח יקירה! בטוחה שפינסקר הקטן ימצא בית מהמם בקרוב, ועד אז יש לכם זמן איכות של תיאום תלבושות :)
    ברור שהיו לייקים כבר לפני ההגרלה, ועל הדרך גם שיתפתי.

    השבמחק
  25. חג שמח. אני, לצערי העברתי בינתיים את החג עם ילד חולה שהחמיץ את כל החגיגות בגן. בנוסף אף פעם לא זכיתי בכלום ויש לי דלקת ביד ימין. חוץ מזה אף פעם לא זכיתי בכלום, אני אוהבת צהוב ושכמיות ואת נפלאה ומהממת ואני חנפנית איומה.

    השבמחק
  26. אחת הסיבות שאני אוהבת את רוני קנטור היא התחליפים מן החי. לא מובן מאליו בכלל, והלוואי ועוד מעצבי נעליים היו נוהגים כמוה.
    חוצמיזה, השכמיה הורסת, הלוקיישן הורס ופינסקר וואו. הכלב דבורה הכי חמוד שראיתי!
    מאחלת לכם חג שמח ושאת החג הבא שלו הוא כבר יחגוג עם המשפחה המאמצת שלו :)

    השבמחק
  27. חג שמייחחחחח! (פינסקר מעלף!)
    shirankatsir@gmail.com

    השבמחק
  28. התמונות פשוט מעלפות ופינסקר החומ-חמוד מתוק ברמות על . חג שמח :)
    ביצעתי את כל השלבים .
    המייל שלי: mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  29. חג שמח :)
    hadas.primal@gmail.com

    השבמחק
  30. חג שמח לך ולדבור :)

    Einav Shimoni

    השבמחק
  31. מקווה שהיה חג שמח!
    ושיהיה המשך שבוע שמח!
    טל
    talschreib@gmail.com

    השבמחק
  32. חג שמח! :-)
    milka_d@walla.co.il

    השבמחק
  33. קצת באיחור, אבל... חג שמח לובה ופינסקר! :) shlomitsan@gmail.com

    השבמחק
  34. קצת באיחור, אבל... חג שמח לובה ופינסקר! :) shlomitsan@gmail.com

    השבמחק
  35. חג שמח! את הדף שך רוני כבר הכרתי, ולכן הוספתי לייק רק לשלך! נראה מקסים!
    Barazar10@gmail.com
    ו-Bar Azar בפייסבוק...

    השבמחק
  36. חג שמח מאד!
    משום מה כבר הגבתי והתגובה שלי לא מופיעה..
    שמחתי לגלות את הבלוג שלך, הוא מקסים!
    שמי בפייסבוק: Inbar Bottwin
    ושיתפתי את הפוסט:))

    השבמחק
  37. שכמייה מקסימה...לי כבר יש אותה בצהוב...אשמח לקבל עוד אחת באדום או בשחור...:) efrat123@hotmail.com

    השבמחק
  38. חג שמח (;
    מייל: moooran3@gmail.com
    פייסבוק: moran mor

    השבמחק
  39. פוסט מעולה ! חג שמח:)
    פייסבוק: Zohar Rabin מייל: zozy.r7@gmail.com

    השבמחק
  40. חג שמח !!! שכמייה מעלפת ופוסט מעולה !
    Zozy.r7@gmail.com
    Zohar Rabin בפייס

    השבמחק
  41. חג פורים שמח לך ולפינסקר ולשכמייה היפיפיה!! אני אף פעם לא זוכה בהגרלות.. אז אני בעיקר שמחה שהכרתי את הבלוג דרך רוני קנטור המהממת, נועה.
    granotnoa@gmail.com

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top