יום שבת, 21 בפברואר 2015

Devil in her heart



כשהציעו לי להשתתף בפרויקט מחווה לביטלס, נדרש לי משהו כמו רגע כדי להסכים. אם יש להקה שמלווה אותי מילדות ולסגנון הפופ הקלאסי שלה אני מתחברת עד עצם היום הזה - הרי שמדובר בלהקה הזו, שהיא על זמנית בעיניי, שיר לכל רגע בחיים.


ההזדמנות לתרגם את הצלילים של השיר לכדי טקסט ותמונות קרצה לי - לעשות חיבור קצת שונה מהרגיל, פוסט אופנה שיש בו משהו אקסטרה.


אז למה דווקא השיר הזה? קודם כל, כי ג'ורג' הריסון הוא הסולן הראשי בו והוא גם החיפושית האהובה עליי (פרט טריוויה מעניין: השיר שלו Got my mind set on you היה שיר החופה שלנו!).


יחסית לשיר אהבה משנת 1963 ולמבנה הפשוט שלו, הטקסט שלו לא כל כך שגרתי ומושך (כמה מפתיע): נדמה שהוא מתאר אישה שיש בה מורכבות מסוימת, לא האישה האידיאלית להתאהב בה, כזו שיש בה חספוס אך גם רכות - ובעיקר ניגודיות שאליה מאוד התחברתי.


אז חוץ מהמילה Heart שמצאה ביטוי ישיר בפוסט באמצעות הלוקיישן וג'קט הלבבות, ניסיתי גם לשחק על אותה ניגודיות, שמאפיינת פעמים רבות גם אותי - ולכן אם השיר מתחבר לכם לאווירה הכללית של הפוסט, סימן שהצלחתי.


תודה רבה ל-דרור עינב על הצילומים המקסימים!
אני לובשת: ג'קט - פיו פיו, מכנסיים - H&M, מגפיים וצעיף - אסוס

משתתפות נוספות בפרויקט ובהכנת הפסקול הויזואלי והטקסטואלי הנפלא הזה:
רואה עולם
Colurful way
Tamari & Me
חוג הקוטב הצפוני
רגעים קטנים
אורות ורזים
הקראפטריה

2 comments:

  1. לובאלובה הפתעת אותי עם הבחירה שלך, תענוג. והתמונה האחרונה הורסת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לחלוק איתך פרויקט כזה מקסים!

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top