יום שבת, 28 בפברואר 2015

משהו בשבילה, משהו בשבילו

זה לא נפוץ שאני כותבת כאן על עניינים אישיים, אבל הנה יש לי הזדמנות לעשות את זה היום - אחרי הכל, משם הבלוג הזה התחיל.
 זה לא סוד שאני נשואה כבר כמה שנים אבל מה שאתם בוודאי לא יודעים זה שכל הקשר שלנו, אני ונתן מחכים. למה חיכינו? להתחיל בחיים עצמאיים - כל אחד וכמובן גם יחד. אז בהתחלה היו הלימודים (שלו) והצבא (שלי) ואז היה הצבא (שלו) והחיפוש העצמי (שלי) ואיכשהו יצא שלאורך כל הזוגיות שלנו תמכנו זו בזה במהלך כל אותם שלבי ביניים, לעתים מעיקים.
אז רק בחודשים האחרונים סוף סוף זכינו להגיע לנחלה: אני בעבודה המהממת שלי והוא, שהשתחרר זה עתה מהצבא ומתחיל בעבודתו החדשה - וביום הראשון של הקריירה שמחכה לו ממש מחר. אז בטיימינג מושלם, החלטתי גם להעלות את הפוסט הזה ולהקדיש אותו לזה שתמיד חיכה איתי.
אם כבר בתזמון מושלם עסקינן, אז ממש בימים של השחרור שלו, שיגרה אלינו ענבל גבור כרטיסי ברכה עם הטאץ' העיצובי שמאפיין אותה אך כשהפעם קהל היעד הוא לגברים בלבד. זה נשמע כמו מוצר סופר טריוויאלי אבל בפועל הוא פשוט לא קיים. ברכות, מתנות קטנות של תשומת לב וגלויות אמורות להיות חוצות מגדרים ולכן אני שמחה שענבל החליטה לתקן את העוול.
כשנסענו לטייל, היה לי ברור שאני מוכרחה לארוז יחד איתי את הגלויות, את פינסקר הקטן וכמובן את האיש שלצדי, כדי לצלם פוסט קצת שונה. קודם כל, מאז שנתן הפך לאזרח, הוא ללא ספק גילה את הצד האופנתי שבו ואני שמחה לומר שיש לי חלק קטן בתהליך.
ממש מבחינים עד כמה הוא נהנה להתלבש, ללמוד ומהתוצאה הסופית - וכמובן שגם אני נהנית מהתהליך כי היי, שופינג זה תמיד פאן. אני כבר לא פוסחת על חנויות האופנה לגברים ועל המחלקות באתרים שמיועדות למין השני אלא אני עוצרת לבדוק מה חדש ומה אפשר לקנות גם עבורו.
אז למרות כל הכוונות הטובות, יצא שהצילומים נראים... איך לומר זאת - קריפיים וזה בהחלט נובע מהמשיכה שלי לנופים מוזרים ובכך שהעברתי יותר מדי שעות מול American horror story ו-The walking dead. פלא שלא ארזתי יחד עם הגלויות גם ערכת לוחמה נגד זומבים.
אז זו הדרך המוזרה והמשונה שלי לכתוב גם כאן לנתן כמה אני גאה בו וכמה לעתים ההמתנה מעניינת לא פחות מהתוצאה עצמה.
אני לובשת: חולצה - קאלה, חצאית וגרביוני ברך - אסוס, נעליים - אלמוניות
נתן לובש: הכל מקסטרו, חוץ מהג'קט שהוא מעדיקה

אסיים עם שיר שהוא תמצית הקיטש ביקום, אבל הוא היה הריקוד הראשון שלנו בחתונה והוא מתקשר לי לנושא של הפוסט בצורה מושלמת...

12 תגובות:

  1. אתם חמודים:)
    כרטיסי הברכה מקוריים ומקסימים. הולכת להזמין לי (לו :)) מארז.
    בהצלחה לשניכם בדרך החדשה והעצמאית!

    השבמחק
  2. העיצוב החדש של הבלוג מהמם, מהפך הסטיילינג של נתן מהמם, אתם מהממים - הכל מהממוש!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה! כשזה מגיע ממך זו מחמאה אקסטרה חשובה!

      מחק
  3. מקסים!
    שבוע טוב ונהדר :-)
    כל כך מסוקרנת לדעת מהי העבודה שלך :-)???
    משהו בנוסף לכלות אורבניות ?

    השבמחק
  4. אהבתי את הלוק הקינקי, במיוחד את האודם.
    בהצלחה לנתן בהמשל הדרך.

    השבמחק
  5. פוסט מקסים מקסים מקסים! והעיצוב החדש יפייפה!
    מזל טוב לנתן :)

    השבמחק
  6. איזה פוסט מקסים! התמונות שלך מהממות כרגיל, וכיף לקרוא על ההתחלות החדשת והמרגשות שלכם :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top