יום שלישי, 3 בפברואר 2015

תכשיטים יפים באטסי

פינת המומלצים באטסי. זו הייתה אמורה להיות פינה קבועה, נהדרת, מלאה בהמלצות שימושיות (או לפחות סמי שימושיות, בכל זאת, מדובר בי)... אילו רק הייתי מצליחה להתמיד בה. בדיוק שני פוסטים בנושא עלו לאוויר אי שם לפני שנתיים ומאז - דממת אלחוט.

מעצבים חדשים נוספים בכל העת לאטסי, כל מיני תכשיטים וג'אנק שאף אחד לא צריך ממשיכים להופיע כחדשות לבקרים, אבל אין מי שידווח עליהם והעולם שותק... אז האם הם בכלל קיימים? החלטתי לתקן את העוול שיצרתי במו ידיי ולחזור לפינת ההמלצות, הפעם בגרסת התכשיטים. אזהרה: תכשיטים מטופשים בצורות של חיות לפניכם.

Goodaftermine- טבעות מפוסלות בצורות של חיות לצד תכשיטים גיאומטריים זהובים. החנות הזו ללא ספק יודעת את הדרך המהירה אל לבי, אל הארנק שלי לעומת זאת קצת פחות כי אני מודה שתקציב הרכישות שלי עבור תכשיטים מטופשים פחת באופן דרמטי לאחרונה.


A pocket of whimsy- עוד חנות שהיא לא בדיוק הפתעת המאה, לפחות עבור כותבת שורות אלו: כל מיני חיות יער קסומות העשויות מפורצלן וצורות קטנות שלכודות במארזי זכוכית קטנים יפים, סטייל היפה והחיה. מה עוד אפשר לבקש? שלחו אליי שועל ואני מרוצה.


Sugar & Vice- תכשיטי פרספקס ענקיים וצבעוניים בכל מיני צורות מגוחכות? אני לבטח לא צריכה לספר לכם שאני חיה עבור הדברים האלו וכאן יש את מגוון הצורות המגוחכות הגדול ביותר שראיתי לאחרונה. אין ספק שסל הקניות הוירטואלי שלי עולה על גדותיו ברגעים אלו ממש.


Flapperdoodle- הפעם מדובר בתכשיטים בשחור-לבן, בהשראת שנות ה-20'. אל תחשבו חלילה שמדובר בתכשיטים בוגרים ואלגנטיים, כי גם כאן יש דמויות מטופשות ומאוירות, פשוט בסגנון רטרו. אני מאוהבת בכל סיכות הדש וסיכות הצווארונים היפות!


Janine Basil- לא החנות הפרקטית ביותר ברשימה אך מצד שני, נדמה לי שאף לא אחת מהן מתאימה לתואר הזה. בחנות הזו יש רק אקססוריז העשויים מבד בלבד, אך כמה שהוא נפלא. קשתות, סיכות לשיער, סיכות לנעליים, You name it, יש פה הכל והכל גליטרי ומנצנץ.


Baladi- תכשיטים יפים, זהובים ועדינים? אני כנראה מרגישה לא טוב. אז דווקא לא, בנוסף לכל התכשיטים המגוחכים, יש לי חיבה לתכשיטים נקיים וגיאומטריים, מי היה מאמין? Laliv היא מעצבת ישראלית כי כמובן שלא יכולתי לוותר על הזווית המקומית והיא מעצבת ממש נהדרת!


Friedsophie- עוד חנות וירטואלית שהבחירה בה הפתיעה אפילו אותי, כי אני ממש לא טיפוס של כל מיני אבני מזל ואבנים צבעוניות באופן כללי - ובכל זאת, יש משהו בעיצובים האלה ובגולמיות שלהם שמדבר אליי. אני לא לחלוטין משוכנעת שהייתי עונדת אותם בעצמי אך בהחלט לא מזיק להביט בהם.


זה הכל לבינתיים, מבטיחה להיות בלוגרית מתמידה ומוצלחת יותר להבא. מהן חנויות התכשיטים האהובות עליכם באטסי?

2 comments:

  1. המלצות נהדרות!
    אני לצערי חלמתי רבות על טבעת תוכי מהמוכרת Good after mine ולבסוף הזמנתי!
    הלכתי לפשפש בחנות של התכשיטים בשחור לבן.

    השבמחק
  2. אני מתה על דברים צבעוניים! החנות של תכשיטי הפרספקס משגעת, המחירים הוגנים, ונראה לי שזה רק עניין של זמן עד שאתאחד עם שרשרת לבבות/ חד קרן גליטרית.
    ראית שיש לה שרשרת של וולטר וויט??

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top