יום שני, 26 בינואר 2015

Pink velvet

ערגתי למעיל הזה חודשים במשך חודשים, עד שהוא סוף סוף צנח למחיר המבוקש, חברה הזמינה עבורי אותו ואספתי אותו מהדואר. הו איזה תהליך עברנו עד שהתאחדנו לבסוף.

כשהוא נחת כאן סוף סוף ופתחתי... סליחה, תלשתי בפראות את השקית של אסוס מעליו, הרגשתי כיצד הקטיפה הורודה נושאת אותי עליה, עם שירי אייטיז צ'יזיים ברקע וכך ידעתי - זו אהבה.


בכל פעם שמתחשק לי להיראות סולידית ולא לבלוט בשטח כלל, אני לובשת אותו ומתאימה לו שפתון זועק בדיוק באותה מידה, כי אם כבר הופעה אלגנטית, אז המסר שלי הוא שצריך להקפיד על זה בכל הפרטים הקטנים והניאוניים ביותר.


אז תודה אסוס, תודה חברה, תודה שירותי דואר ישראל ותודה לצדק הקוסמי שהפגיש לבסוף ביני לבין פיסת הבד הסינתטית הזו. הפכתם את העולם למקום טוב יותר לחיות בו. תודה.


אני לובשת: מעיל - אסוס, קומביניזון - דלתא, נעליים - רוני קנטור, מטריה - H&O, גרביונים - איביי

2 comments:

Template Design By Baby in Heels
Back to Top