יום שישי, 2 בינואר 2015

Out with the old in with the new

לעשות סיכום שנה אחרי שהשנה החדשה כבר התחילה, זה לא מאוד היפסטרי מצדי אם להודות באמת - אבל לא יכולתי לדלג על 2014 מבלי לסכם את מה שקרה בבלוג, מה שאומר שזו עוד הזדמנות להתעסקות אובססיבית בעצמי, הידד!

אז כשאני חושבת על השנה שהייתה ועל הצילומים שכיכבו בה, היא מרגישה לי ממש יצירתית וכיפית - לכן כל שנותר לקוות זה להמשיך עם המגמה ואף להתעלות עליה, מה שאני בהחלט מתכוונת לעשות. אז הנה היא 2014, בגרסת Fashion tails:


אי שם בחורף הקודם הדרמתי בחיפוש אחר השקדיות ואפילו מצאתי אחת, שאפילו החמיאה לשמלה הצהובה שלי. לפוסט המלא לחצו כאן.


דילוג חיש מהר לאביב, אז מצא אותי המבנה הנטוש והנפלא הזה ביפו, בעודי לובשת את אחת השמלות האהובות עליי בכל הזמנים. את הפוסט המלא ניתן לקרוא כאן.


הופ! הנה הגיע לו חג השבועות ולכבודו התחפשתי לכפריה הישר מרומניה. את הפוסט המלא ניתן לקרוא כאן.


שיער ורוד, שמלה צהובה - אין ספק שהשנה השילובים העדינים והבלתי בולטים בעליל כיכבו בבלוג. את הפוסט המלא ניתן לקרוא כאן.


את הפוסט שבו התוודיתי על כמה שאני מוזרה, משום מה דווקא אהבתי - אז מי אני שאעצור בעדכם? תוכלו לקרוא אותו שוב כאן.


יש אנשים שנכנסים אלייך לחיים ופתאום את מרגישה כאילו אתם כבר מכירים שנים, כך אני מרגישה לגבי ענבל גיבור - הצלמת של הפוסט הזה, מעניין איך היא הרגישה לגבי השיער הירוק וזר הפרחים הענקי שלי. את הפוסט המלא ניתן לקרוא כאן.


פוסט שלם עם הפרטנרית הטובה ביקום לשופינג? הל יה! וזו רק הצעת הגשה אחת מני רבות, ניתן לקרוא אותו כאן.


על לוקיישנים כאלה אפשר רק לחלום עליהם והנה, הוא חיכה לי ולברבורים במקום הכי לא צפוי שיש. את הפוסט ניתן לקרוא כאן.


זה היה לילה קר שבו לא היה ניתן לזהות שום כוכב, חוץ מאשר את הכוכב הנופל שעל השמלה שלי. מזל שאסף שגיא היה שם כדי לתעד, את הפוסט ניתן לקרוא כאן.


וכמובן, אחרון חביב - הפוסט האחרון לשנת 2014, הדובדבן שעל הקצפת הצמחית. את הפוסט ניתן לקרוא כאן.

תודה מיוחדת לצלם שאחראי על כמעט כל הפוסטים שבהם אני מופיעה השנה ובכל שנה אחרת - נתן, מהנדס חשמל, צלם ומעצב שיער לעת מצוא - והאיש שלי, שראוי לאות הוקרה וגבורה על מאמציו ועל הנכונות לסבול אותי.

אז תודה לכם קוראות וקוראים אהובים ולחיי שנה חדשה של תלבושות כיפיות ואיך לא - זנבות!

2 comments:

  1. את הולכת ומשתבחת, רק שתדעי. ואני מתה על הוורסטיליות שלך ועל העובדה שאת עובדת בסוג של דרים-ג'וב. שנה טובה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top