יום שישי, 9 בינואר 2015

שפתיים מושלמות לחורף

אם יש שילוב שתמיד אפשר לראות אותי לובשת בחורף, אלו הן צלליות חמימות שמחמיאות לעיניים ירוקות ושפתיים בצבעים מתחלפים, תמיד עשירים ועמוקים. זה הלוק שאני אוהבת על עצמי ומבחינתי להחליף בכל פעם ליפסטיק זה הכיף האמיתי.

אז כדי להביא לכן את אוסף השפתונים שלי במהדורת החורף, פשפשתי לא רק במגירת האיפור אלא גם בגינה בחוץ (בלוגריות עושות את הדברים המוזרים ביותר), הדלקתי נר וצללתי לתוך האווירה החמימה, כמובן שגם אתם מוזמנים.


על השפתונים של WNW ובאופן ספציפי על סדרת המאט הנהדרת Mega last כתבתי לא פעם ואני כנראה אמשיך לכתוב עד שאשלים את כל הסדרה. אפשר למצוא בה כל מיני דיופים מעולם לשפתוני יוקרה וגם גוונים יפים בפני עצמם, אלו ספציפית שבחרתי לחורף הם Cherry bomb הואמפירי ל-Wine room המאופק יותר. ניתן להזמין אותם כאן.


אמנם אני כל הזמן מחפשת להם דיופים אבל יש להם גוונים שפשוט אין להם תחליף. הכלל שלי בנוגע להזמנות באתר: אף פעם לא לקנות גוונים שנראים מדליק בסווטצ'ים אבל לא בטוח שיעבדו עליי, כלומר כל מיני ניאוניים ואפורים למיניהם, אלא פשוט לדבוק במה שאני אוהבת ואלו הן הבחירות שלי: Wicked האלוהי ו-Utopia הסגול המושלם. ניתן להזמין כאן.


אחח... בורז'ואה. הם כנראה הזוכים בתור מוצרי השפתיים של השנה, פשוט כי יש להם מגוון ענקי והם כולם איכותיים. כמובן שהייתי חייבת לבחור בשפתון מתוך סדרת הוולווט בגוון Grand cru שהוא אמנם נאה אך בעל פורמולה נוראית ולא אחידה (כפי שניתן להבחין בסווטצ') ובשפתון השזיפי האהוב עליי, מסדרת הרוז' הפעם, בגוון Violine strass, שהוא דווקא נמרח כמו מרגרינה.


שפתונים כהים עלולים להיות מבאסים לפעמים כי צריך המון דיוק וסבלנות כדי להניח אותם - אחרת זה פשוט נראה רע (וסמכו עליי, זה קרה לי מספיק פעמים). אז לעפרונות אני מתחברת לא רק בגלל הגוונים היפים, אלא בעיקר בגלל צורת ההנחה הנוחה. לשפתון Just bitten Kissable balm של רבלון (נגמר לי האוויר!) בגוון Smitten יש ריח מנטה מושלם וגם גוון לחותי ושזיפי. על עפרון השפתיים שבו אני משתמשת כשפתון של אנטונים כבר כתבתי, רק אוסיף שבעיניי זה ניוד חורפי מעולה, שלא דורש יותר מדי מחשבה ופשוט מתאים לכל לוק. את השפתון של אנטונים ניתן להזמין כאן.


שני שפתוני דראגסטור זולים אך מעולים במיוחד הם ה-Black cherry של מילאני, שהוא שפתון ההפקות האולטימטיבי שלי ואני משתמשת בו בכל פעם שבא לי להרגיש מתוחכמת כי על השפתיים הוא נראה אקסטרה כהה והשפתון של Kleancolor שאמור להיות דיופ זול במיוחד לפויזנברי של ליים קריים ובפועל הוא סגול יפה עם ריח מתקתק. את השפתונים ניתן להשיג כאן וכאן.


אחרון חביב הוא גלוס ועצם העובדה שהוספתי לכאן גלוס הוא הישג יוצא דופן כי אני ממש לא הטיפוס. גם על הגלוסים של איל מקיאג' כתבתי בעבר אבל הייתי מוכרחה לשלב אותם שוב כי... טוב, פשוט תראו את הסווטץ', האם זה לא האדום המושלם ביותר שראיתם?

ואם כבר שפתיים מושלמות לחורף:

                   

גילוי נאות: השפתון של אנטונים ואיל מקיאג' התקבלו לסקירה.

13 תגובות:

  1. יש לי עוד אחד בשבילך - chic plum של פלורמר. למיטב הבנתי הם גם לא עושים ניסויים בבעלי חיים. התאפרתי איתו לחתונה בשבוע שעבר והרגשתי הכי לורד בעיר.
    הבלאק צ'רי שלך נראה כמו כל מה שחיפשתי אי פעם בשפתון חורפי, ואת הגראנד קרו של בורז'ואה הזמנתי מאסוס והוא אבד בדואר(!) - מה התרשמותך לגבי המרקם שלו? כי הבנתי שהוא עשוי להיות בעייתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. הזכרת לי לעדכן בפוסט שהשפתון של בורז'ואה במרקם נוראי. יש לו צבע יפיפיה אבל כמה ימים לפני כן ניסיתי להניח אותו וההנחה הייתה לא אחידה ואיומה. בקיצור, אל תתפתי לצבע היפה.

      מחק
    2. לא להתפתות איז מיי מידל ניים. תודה לך.

      מחק
  2. פוסט מעולה, תודה :) איך את רואה את שמות הגוונים בקישורים של איביי (wnw, Milany )? וגם, יש לך המלצה לשפתון אדום/ בורדו שאינו גלוס?

    השבמחק
    תשובות
    1. את צריכה לחפש את השפתונים לפי שם הסדרה שלהם באיביי ואז הוא יציג בפנייך רשימת שפתונים לפי גוונים.
      לגבי השפתון, אני מאוד אוהבת את גלאמור 101 של ליים קריים, הוא בצבע בורדו, הוא עמיד ולא מייבש והוא פשוט יפיפה!

      מחק
    2. מצאתי, תודה! ממלאת את הסל ; )

      מחק
  3. גם לי יש את צ׳רי בומב ואפילו מתבשלת עליו סקירה. ממליצה לך על vamp it up מאותה הסדרה.

    השבמחק
    תשובות
    1. התלבטתי לגביו, הוא אכן לביש לדעתך גם על עור בהיר כמו שלנו?

      מחק
  4. אני חייבת לשאול כי אני ממש גרועה בקטע של איפור.
    כל השפתונים שלי ממש מייבשים את השפתיים. יש לי הראשן רד של מאק, למשל. והוא סופר מייבש אותי. אחד מהשפתונים שסקרת מתהדר בעובדה שיש בו יותר לחות והוא פחות מייבש? בעיקר מהגוונים הכהים.
    תודות (:

    השבמחק
    תשובות
    1. שאלה מצוינת! ספציפית הראשן רד והרובי וו של מאק יבשים כמדבר. את הראשן רד שלי מסרתי בדיוק מהסיבה הזו, זה כבר היה טו מאץ' לדעתי. כל השפתונים שסקרתי בפוסט, גם אלו שהם בפורמולת מאט, משמעותית פחות מייבשים לדעתי.

      מחק
  5. אני מאוד אוהבת את הווט אנד ווילד הללו. וצ'רי באלם דיופ לדיוה של מאק!
    הגוונים שבחרת אהובים במיוחד. והכנסתי את המילאני הזה לרשימה שלי...

    השבמחק
    תשובות
    1. לווט אנד ווילד יש המון דיופים לשפתונים של חברות יקרות יותר, זה ממש אדיר!

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top