יום חמישי, 29 בינואר 2015

הצלליות האהובות

אוסף האיפור שלי עבר אינסוף משברי זהויות עד שהגיע לאוסף הבסיסי והנחמד שהוא כיום. הוא (כלומר אני) רצה להיות סופר מתחכם, סופר טרנדי או רודף מוצרי יוקרה, עד שלבסוף הבנתי מהם המוצרים שאני הכי אוהבות, שמרתי אותם והשתדלתי לא לקנות יותר מדי מוצרים שדומים להם, מאתגר ככל שזה נשמע.

חשבתי שיהיה נחמד להציג בכל פעם, חמישה מוצרים מכל קטגוריה שהם בעיניי הכי-הכי. הם אולי לא המוצרים הכי מסעירים, צבעוניים או מרגשים - אבל במבחן התוצאה הם אלו שפוגשים את העפעפיים שלי הכי הרבה ומתאימים לי. אז נתחיל כמובן מהצלליות כי זה לא באמת דורש הקדמה או הסברים מיותרים:


קרליין Color basic mono בגוון 02 Makiato

אני נאלצת להזהיר מראש: כל המוצרים בפוסט הזה מאוד דומים זה לזה ובכל זאת ניסיתי לבחור את הקרם דה לה קרם - הצלליות הכי פיגמנטיות והניואנסים הכי יפים. בתור בהירת עור עם עיניים ירוקות, צלליות חמות - זהובות - ניטראליות הכי מדברות אליי ולא יעזור בית דין לענייני האיפור, בעיניי זה גם הכי מחמיא לגוונים שלי. 

הצללית של קרליין היא צללית מאט שנראית מעולה על קו הקפל והיא כל כך פיגמנטית שבאמת לא צריך להתאמץ איתה באופן מיוחד. יש לי צללית נוספת מהסדרה הזו אז ללא ספק מדובר בליין ממש איכותי לחובבות המאט.


Mac Spectacle of yourself

אם אני לא טועה, הצללית הזו היא חלק מליין הצלליות העמידות של מאק אבל אין ספק שהיתרון הבולט שלה הוא הגוון: בורגונדי אדום- חום עם שימר, פשוט יפיפייה אמיתית!


Mac Golden gaze

לצלליות המינראליות של מאק לרוב יש שם רע ובצדק - הפיגמנט שלהן לא רווי מספיק ומומלץ לעבוד איתן רטובות כדי להפיק מהן את המיטב. הצללית Golden gaze לעומת זאת, היא יוצאת דופן לא בגלל הגוון אלא גם בגלל המרקם שהוא פיגמנטי כבר בהנחה הראשונה ועם מברשת יבשה.

אבל בואו נדבר על הפיגמנט הזה באמת: שילוב של זהוב עם שחור. בכל הנחה הצבע נראה קצת שונה, כי זה תלוי אם המברשת שלכם פגשה את הצד השחור או את הצד הזהוב. על העפעפיים זה נראה כמו משהו מטאלי יפיפה ולא ברור, בגלל אותה ערבוביית צבעים... בקיצור, קסם אמיתי.


tarte EmphasEYES - Taupe

מוצרי סטיק תמיד יהיו הפייבוריטים שלי כי מדובר בצורת הנחה כיפית, מה שנכון במיוחד עבור ליין צלליות הסטיק של טארט שפשוט נמרחות כמו מרגרינה רכה. יש לי ארבעה עפרונות מהסדרה וממש התקשיתי לבחור בפייבוריטית שלי אבל כמובן שהטואופ ניצחה לבסוף.


Makeup geek - Shimma shimma

אני לא באמת צריכה לספר לכם כמה אני אוהבת את הצללית הזו כי נדמה לי שאם מציצים בתחתית הפאן שלה זה ברור מאליו, אבל בכל זאת אציין שזו צללית ההארות המושלמת בעיניי ואין יום שבו אני לא משתמשת בה. אם נחה עליי המוזה, אני משתמשת בה גם בתור היילייטר וגם למטרה הזו היא כמובן ממש מעולה. אני חרדה מהיום שבו היא תיגמר ולפי קצב ההתקדמות זה נראה ריאלי יותר ויותר.

מהן הצלליות האהובות עליכם?

3 תגובות:

  1. מאוהבת בחומים!
    הטאופ של טארט והמקיאטו של קרליין נראים מהמם!
    עכשיו ממש בא לי על המקיאטו וכנראה מה שיקרה זה שאני אקנה אותה :(

    השבמחק
  2. אנצל את ההזדמנות לומר שיש לך עיניים יפות במיוחד! ואל תתני לי להתחיל... טו מאץ׳ אוף אבריטינג... אני לאחרונה מאוהבת בסטיקים של לורה מרסייה ואפילו צילמתי סרטון בכיכובם!!

    השבמחק
  3. וווואו הצללית העמידה של מאק!!! איזה כיף שהכרת לי אותה. נראית מדהימה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top