יום שני, 19 בינואר 2015

על שולחן הקפה

שלושה דברים מעידים על טיבו של אדם: הטעם שלו במוסיקה, הסדרה האהובה שלו ומה שנמצא על שולחן הקפה שלו. על הסעיף האחרון אנחנו נדבר היום.

למה זה כל כך חשוב בעצם? טוב, זה לא *באמת* חשוב אבל בעולם מקביל שכולו לייף סטייל ובו אנו נמצאים כעת, יש לנושא חשיבות עליונה. אבל ברצינות, מה שמונח לנו על שולחן הקפה צריך להיות נגיש, כיפי וחומר שנחמד לדפדף בו בזמן שתיית הקפה.

כל זאת עוד לפני שדיברנו על אירוח ואין טעם להכחיש את העובדה שהבחירות שלנו אינן מוצאות את מקומן על שולחן הקפה במקרה אלא יש כאן גם אלמנט של רצון להרשים את מי שנתקל בזה "אה, ספר האמנות הישן הזה? כן, קניתי את זה במקרה". ספרו את זה לחברים הדימיוניים שלכם!


קטלוג של איקאה. כן, אני לא מתביישת להודות בזה. תמיד כיף לדפדף בו, לסמן מוצרים אהובים ולחלום על ריהוט שבדי בסייל ישראלי.


את התמונות הבאות הייתה אמורה ללוות אזהרת טריגר, כי הן סובלות ממנת יתר של פלצנות - אך אומר זאת בכל זאת: אני מחבבת ספרי שירה ואמנות! אם שרדתם את הוידוי הזה, אז הנה כמה המלצות: מפה לפה/ ענת לוין, Tender objects/ Gertrude Stein ו-Semi Permanent (נרכש בעולם הירחונים)


Homespun style/ Selina Lake - ספר עיצוב סימפטי במיוחד, בסגנון שאבי שיק. לחובבי הז'אנר בלבד (ואני נמנית בהם לצערי)


קומיקסים, גם הם מיועדים לחובבי הז'אנר בלבד, לשמחתי הרבה יש לי אחד כזה בבית והוא מקבל קומיקס חדש בכל שנה לרגל יום הולדתו. הקומיקסים נרכשו בחנות "קומיקס וירקות" בקינג ג'ורג'.


The selby הוא אתר העיצוב האהוב עליי מאז שאני זוכרת את עצמי... או לפחות מאז שאני זוכרת את עצמי בתור פרסונה אינטרנטית. אז כשיצא הספר היה לי ברור שהוא מוכרח לעטר את שולחן הקפה שלי ובאמת, כיף לבהות בו, כיף לדפדף בו והוא לא מיועד רק למעריצי האתר כמוני.


זה יישמע מפתיע אבל אין שום מגזין שאני אוהבת למעט פרנקי. לא אוהבת מגזיני אופנה ולא אוהבת מגזיני ביוטי. שהם מגיעים לידיי אני מקטרת כמו סבתא על כמות הפרסומות והתוכן השיווקי הלא הגיוני שמופיע בהם ולא מוצאת שום כתבה ראויה. אז בפרנקי זה בדיוק הפוך: המון תוכן מגוון, החל מ"איך עושים יודל" ועד השוואה בין סוגים שונים של חמאות בוטנים, לינקים למוצרים שווים באטסי והמון אמנות.

כמה ספרים נוספים שנמצאים בוישליסט שלי:

וכעת רק נותר לשאול...


איזה קפה אפשר להציע לכם?

                                      

2 comments:

  1. אוסף משובח! כל זה על שולחן הקפה? :)
    עוד מהפוסט הצהוב אני חייבת לך תמונה של השידה הצהובה שלי מאיקאה, עם הספר שמונח עליה.
    צריכה רק לנגב אבק (הממ הממ) ולצלם.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו בכל דבר, גם כאן אני מוגזמת :P

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top