יום שלישי, 13 בינואר 2015

פוסט המזל שלי

אנשים שונים מייחלים לדברים שונים: חלק מייחלים לאושר, אחרים לבריאות או אולי אהבה... כל שאני רציתי הוא מעיל כחול ויפה לחורף. כן, לא היו לי הרבה דרישות: רציתי שהוא יהיה באורך מפנק, רצוי עם רכיסה כפולה, בטנה משובצת וכפתורים זהובים, כי מה כבר צריך אדם בחייו?


אז החורף בסמוך לכריסמס קיבלתי סוף סוף את מבוקשי, הודות לסנטה ננסי וחושני במיוחד הידוע גם בכינויו המעצבת JUL. אם חשבתם שכבר בשלב הזה הגעתי לפסגת שאיפותיי, אז חכו, כי הבטחתי לכם פוסט שכולו מזל, נכון?


אז גם שרשרת הקוביות של גיא גיל היא מזל טהור מבחינתי. נכון, לא התרחשו שום ניסים או אירועים טובים במיוחד בזמן שענדתי אותה, אבל עצם העובדה שאני זוכה לענוד על עצמי אוסף נפלא שכזה של קוביות, כבר מרגיש לי כמו המסלול המהיר לגוד לאק.


נסיים בגשם והמלעיזים עלולים לומר שהוא מחרב שמחות סדרתי אז מה לו ולפוסט המזל שלי. אז נכון, זו גם דרך להסתכל על זה אבל בעיניי הגשם הוא האקססורי האולטימטיבי לצילומים והוא גם זה שאיפשר לי לשלוף את המטריה הגדולה ביותר ביקום, שאותה מצאתי לגמרי במקרה ברחוב. מזל, כבר אמרתי לכם?


אבל המזל האמיתי? עצם העובדה שסיימתי את הפוסט הזה ואת צילומי הבודואר מהפעם הקודמת, מבלי לחטוף דלקת ריאות. 

אני לובשת: שמלה ומעיל - JUL, שרשרת: גיא גיל, נעליים: רוני קנטור

4 תגובות:

  1. מהממת!
    איך יפה לך המעיל הכחול, המכולות והשיער .
    זה מרגש לראות אאוטפיטים מגניבים בצבעים.

    השבמחק
  2. יש סיכונים שהמקצוע מחייב לקחת, דלקת ראות זה אחד מהם (היוש בלוגריות שנועלות פיפ טואו בשלג)
    המעיל קסום והלוקיישן מושלם!!
    נשיקות!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו צריכות ביטוח בלוגריות!

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top