יום שלישי, 30 בדצמבר 2014

S NOVIM GODOM!

מתנצלת מראש לגבי הכותרת, הייתי חייבת. זו בערך הפעם היחידה בשנה שבה השורשים שלי מקבלים ביטוי אמיתי גם כשזה לא נוגע לבגדי רקמה. השילוב בין האדום לירוק הופך לפתע הפייבוריט שלי (לא שזה שונה מהותית בשאר ימות השנה), הבית מתקשט ויש תחושה חגיגית אפילו במדינה שחם בה תמיד.

לא יודעת בעצם למה דווקא החג הזה מדבר אליי, שהוא אפילו לא החג שלי ובכל זאת, יש בו משהו שמושך אותי אליו כל שנה. אז לא נחגוג? ברור שכן, הרי אצלנו בבלוג כל סיבה היא טובה למסיבה (ולסשן צילומים)...


"איני מתחרטת על דבר" - אומר ההדפס בתמונה, מתוך שיר של אדית פיאף. האמת? בעיניי זה המשפט שמסכם את השנה. בכל שנה אזרחית חדשה יש לנו נטייה לסכם, להיות נוסטלגיים ובין השאר גם לקבוע מטרות לשנה הבאה, אבל בסופו של דבר, כל דבר קורה מסיבה ואם זה קרה - אז טוב שכך וכל שנה בעיניי היא משמעותית ביותר, אם קורים בה דברים לא צפויים שחורגים מכל התכנונים שלנו.


אז במובן הזה אני יכולה לומר שזו הייתה שנה מופלאה. סוערת, מלמדת, מפתחת, מעצימה. 


ואז כמה ימים אחרי הכריסמס ואחרי שכל החבר'ה מסביב לעולם מסיימים לחגוג את הולדת האיש שהרגנו להם (אופסי...), מגיעות חגיגות ראש השנה האזרחית, או הנובי גוד ואז העניינים באמת מתחילים להתחמם...


אחרי שבוחרים מה ללבוש כמובן... וכדאי מאוד שזה יהיה סופר מנצנץ וחגיגי.


אז בדיוק כמו הקלישאה שכתובה בעוגיית המזל, גם אני לחלוטין מאמינה שאנחנו האדריכלים של העתיד שלנו ובהתאם לאופן שבו נפעל בשנה החדשה (עם כל מיני הפתעות לא צפויות בדרך, כאמור) - כך גם השנה תחליט האם לחייך אלינו בחזרה.




אבל הכי חשוב? להיזהר מההאנגאובר של היום למחרת :)

ובנימה קצת אחרת, שנת 2014 הייתה ללא ספק השנה המקצועית הכי משמעותית עבורי, שבה גיליתי דבר או שניים לגבי היכולות שלי וכל הזמן המשכתי לשאוף קדימה. אז אחד הדברים הכי אהובים ומעוררי גאווה שעשיתי זו ההפקה הזו, שהיא הלב שלי ובה הייתי אחראית על כל חלק וכל פרט. דרך מושלמת לסיים את השנה...

צילום: שי פרנקו


                                 


סט צילומים ראשון: שמלה - ליאת ברנדל גילאון, נעליים - טופשופ, שרשרת - איביי, גרביונים - איביי
סט צילומים שני: שמלה - פיו פיו, שרשרת - אילי גורן, תיק- מנגו, יצור עם מנשך הפוך- פרנקל שבאומנה, נעליים - רוני קנטור, משקפי שמש - איביי, שמפניה - Moet &Chandon, דונאטס - מיסטר דונאטס

גילוי נאות: השמלה של ליאת ברנדל גילאון והנעליים של רוני קנטור הושאלו לצילומים.

8 תגובות:

  1. הפקה מקסימה, חגיגית ומיוחדת. אין ספק שעלית מדרגה השנה!
    מאחלת לכולנו ש-2015 תביא איתה עשייה, אהבה, הנאה והתפתחות.
    ס נובים גודום!

    השבמחק
  2. "I regret nothing" זה המשפט שהכי מסכם גם את השנה שלי!
    לרוב אני לא ממש חוגגת ביום הזה, אבל לחג הזה ללא ספק שמורה פינה חמה אצלי בלב. מה שבטוח סלט "שובה" ואוליביה אוכל היום בכמויות! :)
    S novim godom!

    השבמחק
    תשובות
    1. כל מה שקורה הוא לטובה, שנה מעולה שתהיה :)

      מחק
  3. משוגעת על הפוסטים שלך, את מיוחדת במינך! שתהיה 2015 מעולה

    השבמחק
  4. תשובות
    1. שנה נפלאה גם לך חתול! וגם לגור :)

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top