יום שני, 8 בדצמבר 2014

אי שם בחניון

צילומים לבלוג זה מה שקורה כשאת חושבת שמצאת לעצמך לוקיישן בינוני וסביר, לא רע אם כי גם לא מלהיב מדי - עד שאת מזהה לפתע את הלוקיישן החלומי ורצה אליו בשמחה, כשאחרייך רץ גם נתן המבולבל, חמוש במצלמה ובשאלה הנצחית "אוי לא, מה הפעם?".


צילומים לבלוג זה מה שקורה כשאת נתקלת לפתע בחניון שנראה כמו נוצר על ידי הפנטזיות הכי פרועות שלך, בצבעי גלידה והכל.


אפרופו פנטזיות, צילומים לבלוג זה מה שקורה כשאת דופקת פוזות רציניות למצלמה, קולטת בזווית העין זוג שעוסק במלאכת פרו ורבו במושב האחורי של הרכב ומתגלגלת מצחוק. לא ידעתי שאנשים עדיין עושים את זה שם, מודה.


צילומים לבלוג זה מה שקורה כשאת מגלה ששמלת הספה, סליחה, הגובלן החדשה שלך תואמת בצורה מושלמת ומעוררת דאגה לנעליים שלך, אך במקום להפריד כוחות את מחליטה לשלב אותם יחד.


צילומים לבלוג זה מה שקורה כשאת נהנית מכל רגע מכל מה שאת עושה, בדיוק כמו הזוג ההוא מהמושב האחורי, או כך לפחות אני מקווה.


והשמלה, מקרה שתהיתן, היא של המותג Nishe שעליו אני חולמת לפעמים בלילות, כשחלומות על זומבים לא מעסיקים אותי. אפשר להשיג שמלות שלו במודקלות' ואסוס - ואני יודעת בלבי שיום יבוא והן כולן יהיו שלי, שמלות פוליאסטר נפלאות ומתומחרות שהן.


אני לובשת: שמלה - Nishe, חולצה מכופתרת- אלמונית, גרביונים- איביי, שרשרת- לילה מיי, נעליים- רוני קנטור (עונה נוכחית)

7 תגובות:

  1. אני מאוהבת בך סבבה?
    סבבה.

    השבמחק
    תשובות
    1. מה זאת אומרת סבבה? ברור שסבבה.

      מחק
  2. ממזרים ברי מזל! את כה יפה ולבושה היטב. לב

    השבמחק
    תשובות
    1. עזבי, זה כבר לא לרמה שלנו. אנחנו נשואות למען השם.

      מחק
  3. פוסט מהמם! התמונות כל כך יפות ואת נראית מעולה!

    השבמחק
  4. פוסט נהדר ולוקיישן מושלם לצילומים!

    http://www.aboutacloset.com/

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top