יום שישי, 5 בדצמבר 2014

חמישים גוונים של צהוב

צהוב חרדל, צהוב ניאוני, צהוב פסטלי... אלה בוודאי ניואנסים שלא כל אחד יבחין בהם אבל מאחר שהצהוב הוא הצבע האהוב עליי, אני מצליחה לראות את כל ספקטרום הגוונים שהוא מכיל. למה צהוב? צבע לא קל לעיכול, זה בטוח (ועל כך יעיד כל מי שאי פעם אכל במסעדה הודית) אבל יש בו מין שמחת חיים וחיוניות מתפרצת שמזכירה לי שהעולם לא נוראי כל כך אחרי הכל.

אז כמובן שגם בבית מצאתי את הצהבהבות הנפלאה הזו שגורמת לי לחייך בכל פעם מחדש עם כמה מוצרים לא שגרתיים בעליל (כי הם צהובים, כבר אמרתי?), אז תחזיקו חזק!


התייחסתי לא פעם למצלמת הפולרואיד של פוג'י וזה ממשיך להיות האקססורי הצהוב האהוב עליי ובכלל. את המצלמה אמנם רכשתי בעצמי אבל אני חושבת שזו אולי המתנה הכיפית ביותר שאפשר לקבל ולהעניק. אפשר להזמין כאן.

אז הנה שוב המצלמה, הפעם במיקום הטבעי שלה בבית - על גבי שולחן קפה צהוב! בשולחן הקפה הקולניאלי של "חפצים" התאהבתי לפני כשנתיים. הוא היה בסייל וגם קניתי אחד עם פגם מינימלי מהתצוגה כך שהמחיר צנח אפילו יותר. החפצים של "חפצים" (הבנתם? גאונות!) אינם זולים אבל כל מחיר הוא פעוט ביחס ליופי הצהוב הזה שקיבלתי בתמורה. אפשר להזמין כאן


נעליים צהובות עם משקפי שמש. הן צהובות ויש עליהן משקפי שמש. אם אני צריכה להסביר שוב מה הופך את הנעליים האלו לנהדרות, אמליץ בחום שתבדקו את עצמכן - כי משהו שם לחלוטין לא בסדר! את הנעליים המרהיבות הללו אפשר להזמין כאן.


שמלת חולצה מאסוס, נרכשה לפני שנתיים ועדיין מקבלת המון אהבה - בעיקר כי זו הגזרה האהובה עליי בשמלות והעיטורים שעליה מזכירים לי את הילדות.


עוד כל מיני פיצ'פקעס קטנים מאסוס: סיכות לשיער בצורת דייזי ועגילים ניאוניים שדווקא זכו לשימוש רב בשנים האחרונות, מי היה מאמין?


זה אולי יישמע מוזר אבל היו לי ציפיות גבוהות מהאייליינר הזה. אתן בטח חושבות לעצמכן "אבל לובה... הוא צהוב!". אז הוא בהחלט צהוב אבל קיוויתי שמדובר בחלופה דראגסטורית לאייליינרים המטורפים של ליים קריים, שהרי אפשר לקנות ארבעה מהם ב-60 שקלים בלבד.

מה אומר לכם? לא תחלופה ולא בטיח. אני לא יודעת האם הפיגמנט הצהוב הוא גרוע באופן ספציפי, אבל יש לי גם תחושה שכל הסדרה של FlashMob בעייתית. לא משנה כמה שכבות הנחתי, האייליינר הזה סירב להיאטם ולהתקבע, מה גם, שהצהוב אכן מעניק לעפעפיים לוק חולני כפי שניתן לצפות. בקיצור - לוותר.


אני לא חובבת גדולה של בשמי סלבס וכראה שגם Rock! של שאקירה ואני לא נהפוך לסיפור אהבה, על אף צהבהבותו הבולטת לעין. שלא תבינו לא נכון - זה בסך הכל בושם לא רע: הוא מתקתק ונעים, אך הוא גם פשוט למדי ולכן הוא לא כוס התה שלי. יתאים בעיקר לנערות, חובבות שאקירה (יש כאלה בקהל?) וחובבות הז'אנר.


הנה צהבהבות לא שגרתית שאהבתי מאוד: לק ניוד צהבהב נשמע כמו משהו שלא יחמיא לאף אחת, לא משנה מה גוון העור שלה ולמרות זאת, הלק You're so vain-illa פשוט מצליח להתאים את עצמו לכולן בצורה אוניברסלית. פלא שכזה. את הלק אפשר לרכוש בחנות של OPI במתחם שרונה או להזמין כאן.

אז מהו הצהוב האהוב עליכן?
גילוי נאות: הבושם והאייליינר התקבלו לסקירה

6 תגובות:

  1. אני מתה על צהוב! אבל רק צהוב "נקי", שאני קוראת לו צהוב שמש. הוא לא מחמיא לי בשיט, כי אני גם ככה צהובה ובלונדינית, אבל זה צבע כ"כ כיפי ומשמח.
    אז יש לי שידה צהובה, ושמיכה צהובה, ושרשרת צהובה ובדרך אלי אפילו מדף צהוב.
    או בקיצור- צהוב עושה טוב! ☀

    השבמחק
    תשובות
    1. אשמח לראות את שידתך הצהובה :)

      מחק
  2. מסכימה איתך לגמרי לגבי הצבע הצהוב!
    יש בו משהו שמשדר שמחה והרבה אנרגייה
    וואו מצלמת פוג'י תהיה המתנה הכי מדהימה שאפשר לקבל ממישהו
    פוסט מקסים יקירה!♥

    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    השבמחק
  3. הפוסט הזה עשה לי שמח בלב, עבודת צילום מצויינת! :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top