יום חמישי, 25 בדצמבר 2014

נצנוצים, פייאטים וקלישאות

חגיגות השנה האזרחית החדשה יחד עם נצנוצים ופייאטים הוא שילוב מתבקש ואם אתם חושבים שאני אחת שאדלג על שילוב מובהק כזה לטובת משהו מתוחכם ולא צפוי - אז אתם טועים ובאמת לקראת 2015 הגיע הזמן שתכירו את פרצופי האמיתי.

לטובת הפוסט הבא, שגם ככה עומד להיות סופר מסנוור, החלטתי לאפשר לתמונות לדבר במקומי (לשם שינוי)...


תיק הקלאץ' היפיפה הזה שהוזמן מאסוס לפני כשנתיים לא זוכה למספיק שימוש אך זה בהחלט עומד להשתנות לאור העובדה שהוא מכוסה פייאטים ופסטלי, שזה כנראה שילוב אפילו מוצלח יותר ממני עם ריאן גוסלינג. תיק דומה אפשר להזמין כאן.


חצאית יד שניה בזארה, מלאה בשכבות ופייאטים זהובים - מזכירה לי כוס שמפניה תוססת אז מה עוד אפשר לבקש?


קצת קשה לחלוף על פני אנשים ברחוב מבלי לקבל תגובות לגבי הנעליים ובצדק, הרי הם נראים כמו כדור דיסקו מנצנץ. אפשר להזמין כאן.


ואם כבר נעליים, אז נסו לעמוד בפני אלו מ-Red or dead, שצירפתי תקריב אליהן רק כדי להמחיש עד כמה הן מיוחדות. הנעליים קיימות כרגע רק בשחור ובמידה אחת, אך שווה להמשיך לעקוב.


לקים מנצנצים, יאאי! זו לפחות התגובה האוטומטית שלי בנושא. הלק הימני הוא של חברת אינדי ואילו השמאלי הוא אחד הפייבוריטים שלי מ-Essie בגוון hors d’oeuvres




היפה הזו מטופשופ גם היא נרכשה במכירת יד שניה והיא מקושטת בפייאטים צבעונים על רקע שחור, פשוט מרהיבה!


איפור מנצנץ למרחקים הוא לא בדיוק כוס התה שלי, אבל לפעמים רוצים משהו אקסטרה ובמקרים כאלה טוב שיש מבחר. הסווטצ' העליון שייך לצללית פיגמנט יפיפייה של איל מקיאג' בגוון HD Bronze ואילו הסווטצ' התחתון הוא אחד הגליטרים האהובים עליי ממאק בגוון Reflects Antique gold.

בפוסט הבא מחכה לנו הפקה חגיגית לרגל ראש השנה האזרחית ובינתיים... הפתעה קטנה נוספת:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top