יום חמישי, 18 בדצמבר 2014

נחתו במשרדי - סקירת מוצרי איפור

חשבתי שיהיה נחמד לסקור במרוכז כל מיני מוצרים שנחתו במשרדי באופן מפתיע, משמע... אהמ, התקבלו לסקירה. כדי להעניק לכן אינדיקציה אמיתית באשר לאיכותם של המוצרים, אוסיף שורה שמתייחסת לסוגיה החשובה: האם הייתי רוכשת אותם בעצמי? אז ללא הקדמות מיותרות - מתחילים!


אני חושבת שליין האיפור החדש של ללין הוא אולי בין המדוברים ביותר בבלוגספירה ובקהילת האיפור המקומית ולשם שינוי לא רק מדובר בתוצר של מערך שיווק משומן אלא כי הם באמת שווים את ההייפ: אני והלקים לא היינו סיפור אהבה בהתחלה, בעיקר כי ניסיתי את השחור לראשונה והרגשתי שהפורמולה שלו עבה מדי לטעמי. את הלק הבורדו לעומת זאת, כבר למדתי למרוח בשכבות דקות וגיליתי גוון שעמיד עליי אפילו יותר בהשוואה ללקים אחרים.

הברונזר הפתיע אותי בגודל שלו וזו הייתה הפתעה נעימה אפילו יותר לגלות בפנים מוצר לא מנצנץ ולא כתום, אלא ברונזר קר ואיכותי של ממש. סמקים קרמיים ואני זה תמיד סיפור אהבה ולכן אני שמחה לגלות שגם בללין הצליחו לייצר גרסה מוצלחת שלהם. מוצרי האיפור של ללין, במיוחד באריזות החדשות, מזכירים לי מאוד את מוצרי האיפור המשובחים של טופשופ ובהחלט הייתי שמחה שהליין הזה יתרחב לגוונים נוספים.

גם השפתונים החדשים חביבים, פיגמנטיים כבר מהשכבה הראשונה, לחותיים ולא עמידים במיוחד - אבל בסך הכל מוצר פינוק נחמד.

האם הייתי רוכשת בעצמי? את הלקים רק בגוונים מסוימים (למשל לק הניוד האפרפר שלהם קורץ לי), את הסמקים הקרמיים בהחלט כן, אם כי נכון לרגע זה היחידי שהייתי רוכשת הוא זה שנמצא ברשותי, את הברונזר הייתי רוכשת גם כן אילו היה בהנחה ורק על השפתון הייתי מוותרת, פשוט כי אני לא מרגישה שהוא ייחודי מספיק.
מחירים: ברונזר - 129.9 ש"ח, סומק קרמי- 59.9 ש"ח, שפתון סטיק- 49.90 ש"ח, לקים- 29.9 ש"ח.


את מדבקות הלקים של Funailz הכרתי לראשונה בקבוצות הלקים השונות, לאחר שהם הציעו הזמנת מארז בחינם לכבוד ההשקה שלהם. הזמנתי את מדבקות הפלמינגו והופתעתי לטובה מהמגוון היצירתי והאמנותי אפילו של המדבקות הנמצאות באתר של החברה.

לצורך ההגינות אומר שבמדבקות השתמשתי עד כה רק באצבע המורדת כי לא הייתה לי סבלנות להניח על כל הציפורניים אבל זו בהחלט הייתה אהבה מהדבקה ראשונה. יחד עם זאת, התגנבה לאוזניי השמועה כי יש בנות שהרגישו שהמדבקות לא מספיק גמישות עבורן, אני לא הרגשתי תופעה שכזו.

האם הייתי רוכשת בעצמי? בהחלט כן ואף עשיתי זאת!
מחירים: את המדבקות ניתן להזמין כאן ועלותן 7.6$, דמי משלוח בחינם!


הפריימר של איל מקיאג' נחת בפתח ביתי ביום שבו עמדתי לרכוש את הפריימר של קרליין כי היה לי חשק בבסיס חדש כלשהו. מה אפשר לומר? זה פריימר מצוין: הוא סיליקוני אך לא מחצ'קן, הוא מעניק מגע קטיפתי ונעים לפנים (כן, כמו בפרסומות) והוא אפילו גורם להנחה של המייקאפ להיות הרבה יותר נוחה וכיפית מעליו. רק מה? המחיר שלו כואב, אפילו מאוד.

האם הייתי רוכשת בעצמי? בהחלט, אם היה עולה רבע או שליש ממחירו המלא.
מחיר: 299 ש"ח.


את הצללית של קסטרו קיבלתי בחינם בעת הזמנה קטנה שביצעתי מהאתר ומיותר לציין שזו הייתה הפתעה נעימה עבורי. הופתעתי עוד יותר לגלות כמה שהצללית הזו יפה: מעין טואופ חום פיגמנטי ואיכותי. הגוון הוא BL03 למקרה שתהיתן.

האם הייתי רוכשת בעצמי? ראית שבאתר אפשר לרכוש את הצלליות רק במארזים, לא בטוחה שהייתי רוכשת לעצמי את המארז כולו אבל זו יכולה להיות אחלה מתנה.
מחירים: מארז צלליות של קסטרו עולה 69.9 ש"ח וניתן להזמין אותו כאן


עיפרון השפתיים המכני של בועז שטיין מסדרת Superstay הוא ללא ספק אחד העפרונות עם הגוון הכי פיגמנטי ומרשים שראיתי. החסרון העיקרי שלו: הוא סופר דביק, ברמה שמפריעה לי למדי, אבל אני חושבת שאם משקללים את היתרונות שלו, אפשר להתגבר על החסרון הזה. אני אוהבת לשלב אותו עם שפתוני הולנטיינס של ליים קריים שכידוע דורשים חיזוק באמצעות עיפרון שפתיים ואני מניחה שהוא גם יכול להיות יפה אפילו ללא שום שפתון מעל, אם כי טרם ניסיתי.

האם הייתי רוכשת בעצמי? יכול להיות שכן, בעיקר כי זה תמיד שימושי כשיש עיפרון שפתיים בצבע כזה. הייתי שמחה אילו היה פחות דביק ונגיש יותר לרכישה.
מחיר: 69 ש"ח, להשיג במרכזי היופי המקצועיים ואצל הקוסמטיקאיות.


הדבר הראשון שחשבתי כשקיבלתי את העיפרון הזה של Antonym היה "היי! עכשיו יהיו לי שפתי קיילי ג'נר!". אז נכון, יש לי עולם אסוציאציות ענקי ועשיר, אבל אם אתן אכן מחפשות מסיבה כלשהי שפתיים כמו של בת משפחת קרדשיאן, זה הגוון עבורכן. מדובר בגוון ניטראלי חמים שיכול להיות פרטנר לכל מיני שפתונים ניודיים אך מאחר שאין לי כאלה באוסף, אני לובשת אותו כך וזה לחלוטין עובד. מדובר בעיפרון פיגמנטי, עמיד ולא דביק. קצת חבל שהוא מגיע אך ורק בשני גוונים בודדים.

האם הייתי רוכשת בעצמי? בהחלט כן.
מחירים: את העיפרון-שפתון ניתן להזמין כאן ועלותו 90 ש"ח (במסגרת מבצע חנוכה עלותו 75 ש"ח!)



לפני מספר שבועות הוזמנתי לטיפול "שרונה" במתחם OPI שנמצא ב... ניחשתן נכון - מתחם שרונה! בתור שונאת מושבעת של טיפולים שכאלה, הופתעתי לטובה מכך שאת הטיפול הנוכחי היה אפשר להגדיר כפינוק, בעיקר בגלל שמרחו ועיסו לי את כפות הידיים בכל מיני מוצרים ריחניים וזה היה שינוי מרענן ביחס לסבון הכלים שמפנק אותן בדרך כלל.

האם הייתי רוכשת בעצמי? בעיקר באירועים מיוחדים, זה לא משהו שהייתי עושה באופן קבוע. זה לא אתם, זו אני וכו'.
מחירים: נעים בין 57 ש"ח לרכישת בקבוקון לק ועד 247 ש"ח עבור הטיפולים הכי פנסיים.

והנה מראה האיפור שיצרתי באמצעות המוצרים שהוזכרו בפוסט: הצללית החומה של קסטרו והמוצרים של ללין:


גילוי נאות: המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה.

5 תגובות:

  1. nice! you look so lovely!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    השבמחק
  2. הרבה דעות משותפות יש לנו. הופתעתי גם אני מליין האיפור של ללין. את תאהבי את גוון הלק החום קפה של המותג, יתאים לך ולבמבים שלך

    השבמחק
  3. את לא לבד. גם אני באובסס קל בזמן האחרון לשפתי קיילי ג'נר.

    השבמחק
    תשובות
    1. אחוות הפקאצות עם שפתי הניינטיז!

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top