יום שני, 15 בדצמבר 2014

להתלבש מתוק

את הפוסט הזה אפתח עם הצהרה אירונית: למרות כל המראות הקשים שתראו כאן, עליכן לדעת שאני בכלל לא חובבת מתוקים. לא אומר שאני נגעלת משוקולד חלילה ובהחלט יש לי לפעמים קרייבינג למתוק, אבל חובבת מתוקים גדולה אני לא.

על תפריט הקינוחים במסעדות לרוב אוותר ובכל מה שקשור לאפייה אני די חרדה. זה בהחלט לא סותר את העובדה שאני נהנית להיראות כמו קינוח מהלך עם הדפסי קאפקייקס, דונאטס וגלידות לרוב. בעצם, תשכחו מכל מה שאמרתי, דעתי הוסחה ברגע שכתבתי "דונאטס". 


טוב, אחרי צניחת הסוכר הלא צפויה הזו ניגש לענייננו...


תיק דואנטס ליידיז, תיק דונאטס. אם אתן תוהות מה לעזאזל יש לעשות עם תיק כזה, אז אתן לחלוטין צודקת אבל דעו לכן שבכל פעם שיש לי דונאטס אמיתיים בבית, השילוב בינם לבין התיק עושה אותי מאושרת ברמות מדאיגות. את התיק ניתן להזמין כאן.


מקרונים תמיד אהבתי לצלם אך שנאתי לאכול, מה שבערך מסכם את מערכת היחסים שלי עם רוב הקינוחים האסתטיים אבל את נר המקרונים של BBW אני אוהבת עד מאוד. לפוסט שלם על הזמנות הנרות לחצו כאן.


גופייה עם צווארון פיטר פן שעליו עיטורים של קינוחים ופירות. הפלא שמקשט את התמונה בצד ימין למעלה הוא שיתוף פעולה בין מונה לבין מאיירת הבית שלה יפעת פטררו. חולצת הגלידות לעומת זאת, הוזמנה מעדיקה והיא עושה לי תמיד כיף בקיץ (עד כמה שאפשר ליהנות בקיץ מלכתחילה, אתן יודעות).


קופסת הקאפקייק הזו נרכשה לפני זמן מה ב-H&O במחיר פעוט ומאז היא מאחסת בתוכה תכשיטי קאפקייק קטנים, מה שנקרא - מטריושקה גרסת לובה.
עדכון טראגי: כמה ימים לאחר צילום הפוסט הזה, נתן השמיד את צנצנת הקאפקייק שלי, שזכתה להלוויה של כבוד. מקום קבורתו של נתן לעומת זאת, לא נודע עד עצם היום הזה :)


ואם אתן סקרניות לגלות מה בדיוק היא מאחסנת, אז הנה הם כאן, מימין למעלה: עגילי גלידת קוקוס (טעמתי!) של רוני קנטור, צמד סיכות מתוקות מתוקות ואלמוניות, שרשרת גלידה מהממת עם דובדבן און טופ של לילה מיי. את העגילים ניתן להזמין כאן.


אפילו בגזרת האיפור לא נותרתי מקופחת: Gloss butter של חברת NYX בגוון Merengue (הורדרד מביניהם) ו- Creme brule (הכתמתם מביניהם), יש להם ריח וניל מתקתק ואני אוהבת לשלב אותם עם שפתונים אטומים כדי להעניק להם טוויסט מעניין יותר. ניתן להזמין כאן.


נעלי הקאפקייק של לוליטוט ללא ספק מתחרים על התואר אחד הזוגות היפים ביותר שיש לי בארון ודי במבט זריז כדי להבין בדיוק מדוע. ניתן להזמין כאן.


שני מוצרים רנדומליים לחלוטין אך גם הם מעוטרים בקינוחים, למעלה: טיימר בישולים מאנטר שמשרת אותי נאמנה למעלה משנתיים ועט קינוחים עם גוונים מתחלפים שעליו רשום Eat me מהחנות המופלאה YOLO.


גרבי דונאטס (אממ... דונאטס - לא שוב!). לא אטרח אפילו להסביר את חשיבותם, כי זה די ברור שמדובר במוצר צריכה בסיסי. ניתן להזמין כאן.


אם כבר פוסט קינוחים, אז אסיים את הפוסט הזה עם אחד הקינוחים שאני בכל זאת מחבבת - פאנקייקס טבעוניים!

רכיבים:

כוס קמח
כוס חלב צמחי
כפית תמצית וניל
כף סוכר
חצי כפית מלח
כפית אבקת אפיה
כפית אבקת סודה
שתי כפות שמן

הוראות הכנה:

מערבבים את כל המרכיבים היבשים ומוסיפים את הרטובים, מערבבים יחדיו עד שהתערובת הופכת לאחידה - מוזגים אותה למחבת וכשמופיעות עליה בועות הופכים לצד השני. פשוט, קל וכמובן גם טעים!

בתיאבון!

3 תגובות:

  1. מכל הדברים המגה מתוקים שיש לך, לי יש רק קאפקייק אחד מקרמיקה שקניתי בטוקיו ואני מאוד אוהבת אותו.
    הפנקייק נשמעים מעולה, אכין בסופ"ש!
    תודה על המתכון :)

    השבמחק
  2. אה, סליחה, יש לי גם תחתונים עם הדפסי גלידות וקאפקייקים שקניתי בניו-יורק כשויקטוריה סיקרט עוד היו עושים
    תחתונם םמתוקים ולא רק תחרות זוהרות בחושך.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top