יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

טעם ישן-חדש

איך הולכת מסורת החתונות מעבר לים? "משהו חדש, משהו ישן, משהו שאול ומשהו כחול". 
אז משהו ישן יש לנו פה, לא בדיוק וינטג' מהבוידעם, אבל צילומים שתועדו לפני קרוב לשנה.
משהו חדש יש לנו גם כן... בעיקר כי התמונות הללו מעולם לא ראו אור יום.
משהו כחול? טוב, רק תביטו בצילומים, הים מביט בנו מכל עבר.
לא הייתי מספיק מתוחכמת כדי למצוא משהו שאול ועל מטבע כסף בנעל בכלל אין על מה לדבר, עמכם הסליחה.


אז הצילומים הללו תועדו בתקופה קצת עייפה מבחינת הבלוג, שבה לא היה לי חשק להעלות חומרים חדשים למרות שאלו כבר המתינו בסבלנות בתיקייה והעלו אבק. "עוד יהיה לזה זמן ומקום" - אמרתי, למרות שהתקשיתי להאמין לכך בעצמי.


 בדרך כלל כשאני מביטה בתמונות ישנות שלי - שום דבר בהן לא מרגיש לי רלוונטי, לא הבגדים שאני לובשת ואני לרוב אפילו בקושי מזהה את עצמי, כאילו אני מביטה בתמונות של מישהי אחרת. קצת מוזר, לא?


אז הפעם אני דווקא מזהה את עצמי וגם במרחק הזמן, התמונות לא מרגישות לי זרות. למרבה המזל, מזג האוויר חזר שוב במחזוריות המוכרת שלו, לימים קרירים יותר וברייקינג באד זה מותג נצחי, אז הידד - הכל רלוונטי!


וכדי בכל זאת לנהל מעקב של כל מה שהשתנה מאז ועד היום... טוב, בדיוק בשביל זה יש לי אתכם ואת הבלוג.


העיקר שנהנים מהדרך לשם :)

אני לובשת: חולצה: מתנה מחברה מאסוס, חצאית: ביאנתיקה, נעליים: ניו לוק מאסוס, תיק: אלדו מאסוס, קשת פרחים: קולולוש, ג'קט: פוראבר21

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top