יום שבת, 22 בנובמבר 2014

Shape of my heart + הגרלה בסוף הפוסט!

אם כבר אנחנו באובססיית צורות, החלטתי להקדיש את הפוסט לצורה הכי אהובה שיש, כי... טוב, כי מדובר בלב! אני מאוד אוהבת את הסמל וגם את הטוויסט הריאליסטי, כשמציגים מבנה אנטומי של לב. אז גם הפעם אספתי כמה פריטים לבביים במיוחד וכמובן גם לינקים שווים לרכישה מהרשת!


שום מסיבה שלי לא תהיה שלמה ללא קשים מנייר ואם הם מקושטים בלבבות אז מה טוב, כך האורחים שלי יודעים שאני לב אותם. אפשר להזמין כאן.


בפיו פיו תמיד אפשר למצוא פריטים מקושטים בלבבות - מימין: טופ קצר עם לב ונשיקה, אפשר גם להשיג כחלק מסט, משמאל: ג'קט לבבות משגע!


אם יש משהו שאני אוהבת אפילו יותר מלבבות, הרי שאלו הם נעליים אז כמובן שהשילוב ביניהם הוא לא פחות מאידיאלי! אפשר להזמין כאן.


גרביוני הקעקועים לא מפסיקים לסובב ראשים פשוט כי הם נראים... כאילו קעקעתי על הברכיים לבבות! האמת? במקרה שלי זה ממש סביר. אפשר להזמין כאן.


על הצלחת הזו מ-PIP סטודיו תמיד כיף להגיש אוכל והיא פשוט עושה את כל העבודה לבד (כי למי אכפת מה מונח עליה?). את המוצרים של המותג אפשר להזמין כאן.


למה אני כל כך אוהבת את מונה? כי הסוד ובמקרה הזה - הלב, לגמרי נמצא בפרטים הקטנים. מימין: קולר צווארון נשלף ומשמאל השמלה היפה ביקום.


כי אי אפשר לחשוב על מלכת הלבבות מבלי לחשוב על אליס. אפשר להזמין כאן.


מימין: מזכרת מאירוע מסיבת האביב של כלות אורבניות, משמאל - סריג ממש מוצלח בן כמה עונות מתמנון


מציאות ברשת, בכיוון השעון:
- באנר לבבות (וכוכבים!) של אורבן אאוטפיטרס
- האקססורי הלוהט של החורף, בקבוק מים חמים
- תיק שגורם לי לרצות להרחיב את האוסף
-מטריית לבבות, כי אם כבר יומיים של גשם בשנה - אז בסטייל
- שרשרת לב נפתחת מקרמיקה של סטודיו קהאן המוכשרים

ובגלל שאני לב גם אתכן, הקוראות הנפלאות שלי, לא יכולתי לסיים את הפוסט מבלי לצ'פר אתכן קצת:


השרשרת הזו היא מעשה ידיה של רותי בנזימן, צורפת בעלת המותג Fantasy designs ובאופן כללי, אדם שכולו לב. את רותי הכרתי בנסיבות מאוד מיוחדות: שתינו מנהלות קהילה בהתנדבות, במסגרת אתגר 22+ שבו אנשים מתנסים בטבעונות במשך 22 ימים לפחות.

אז כמובן שאנצל את הבמה הזו, בלי שום קשר להגרלה עצמה, כדי להזמין אתכן להצטרף לאתגר, כי זה פשוט כיף גדול! ואספר שעם רותי החיבור שלי היה מיידי, גם בזכות התפקיד שלנו וגם בזכות האהבה לדברים יפים. 20%-50% מכל הרווחים ממכירות התכשיטים שלה הן קודש לחוות החופש.

אחת מכן עומדת לזכות בשרשרת לב בסגנון סטימפאנק של Fantasy designs!

אז מה צריך לעשות כדי לזכות? יש כמה צעדים פשוטים!

  • אם טרם עשיתן זאת, אבקש שתצטרפו כעוקבות של הבלוג שלי, תוכלו לעשות זאת באמצעות בלוגר או באמצעות הרשמה במייל - בדרך המועדפת עליכן, ממש כפי שתראו בהסברים הבאים:
  • לעשות לייק לעמוד הפייסבוק שלי ושל Fantasy designs. כך נוכל לשמור על קשר ולהתעדכן בפוסטים חדשים ובכל מיני דמויות יצירות חדשות של רותי. לחצו כאן וכאן.
  • להשאיר תגובה בפוסט הזה יחד פרטי התקשרות (מייל או יוזר בפייסבוק) כדי שאוכל ליצור איתכן קשר במקרה של זכייה.
  • אם תרצו לקבל שתי כניסות נוספות להגרלה, אשמח אם תשתפו את הפוסט הזה בפייסבוק ותצרפו את הלינק בתגובות - כך תגדילו את הסיכויים שלכן לזכות! 
ההגרלה מסתיימת ב-29.11 ועל הזוכה אכריז ביום למחרת, היום האחרון של נובמבר. השרשרת תישלח בדואר או באמצעות איסוף שיתואם מולי. שיהיה לכן בהצלחה!

16 תגובות:

  1. ממש פוסט כלבבי ... :)
    אשמח להשתתף בהגרלה .... ביצעתי את כל השלבים כולל שלב הבונוס , שיתוף הפוסט אצלי בדף :

    https://www.facebook.com/strangelove100/posts/10152836599335890?notif_t=like

    מייל שלי : mikey.e.26@gmail.com

    בהצלחה לכולן !

    השבמחק
  2. אני עוקבת ממזמן, וגם לייק כבר יש. עכשיו יש לייק גם לעמוד של רותי. השרשרת מקסימה! על האתגר אני צריכה לחשוב קצת...

    בהצלחה!
    עדי
    adifried@gmail.com

    השבמחק
  3. היי גם אני רוצה להשתתף! השרשרת מקסימה וגם אני מאוהבת בלבבות adigitit@gmail.com

    השבמחק
  4. I am simply IN LOVE with both your page and Fashion tails blog and well if I am I not going to win this one expect me to be doing some purchases !
    Email- Anmary.hilo@gmail.com

    השבמחק
  5. I am simply IN LOVE with both your page and Fashion tails blog and well if I am I not going to win this one expect me to be doing some purchases !
    Email- Anmary.hilo@gmail.com

    השבמחק
  6. היי, הכל פשוט מהמם כהרגלך!
    אשמח להשתתף :)
    aviv bashiri בפייסבוק
    aviv2730@gmail.com
    שבוע מדהים!

    השבמחק
  7. הגרלה מקסימה :)
    השיתוף שלי בפייסבוק: https://www.facebook.com/merav.harary/posts/10152539625378182?pnref=story

    השבמחק
  8. השרשרת מדהימה!!! אני מאד אשמח להשתתף בהגרלה :)
    iditayal@gmail.com

    השבמחק
  9. אהבתי את השרשרת, היא מקסימה!
    מייל:dewalmond@gmail.com
    וגם שיתוף:https://www.facebook.com/LubaFashionTails/photos/a.539984176028823.146214.539975882696319/998897266804176/?type=1&pnref=story

    השבמחק
  10. הפוסט מקסים והשרשרת מהממת :)
    אשמח ממש להשתתף בהגרלה!
    ביצעתי כמובן את כל השלבים כולל שלב הבונוס :)

    פרטי ההתקשרות שלי הם:
    Gaiabrot@gmail.com
    או בפייסבוק
    Gaia brot

    שיהיה שבוע מהמם!

    השבמחק
  11. הפוסט מקסים כתמיד! בריחה מהחיים לרגע ☺
    אשמח להשתתף בהגרלה!

    פרטים:
    Ron uzan
    Ronuzan93@gmail.com

    השבמחק
  12. אני כל כך אוהבת את הבלוג שלך!

    השבמחק
  13. http://fashion-tails.blogspot.co.il/2014/11/shape-of-my-heart.html?m=1

    השבמחק
  14. בהצלחה לכולן!

    https://www.facebook.com/merav.lif

    השבמחק
  15. היום ראיתי מטרייה מהממת בצורת לב בלאלין !
    יכולה להוסיף לאוסף :)
    (אם בא לך להיפרד מ 100₪בשבילה...)
    Facebook/adi. Madjar

    השבמחק
    תשובות
    1. יש בללין כמה מטריות מהממות ואני מתקמצנת :(

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top