יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

כוכבים בשמי הבלוגספירה

אז אחרי שסיימנו לעסוק בתופעת הקשת בענן, אנחנו עדיין נשארות בטווח הקוסמי - שמיימי יחד עם פוסט שמוקדש כולו לכוכבים ולגלקסיה הגדולה הזו שבה אנו חיים (זה אומר שיש חיים מחוץ לבלוגספירה? Get out of here!).

מאז ומתמיד אהבתי כל מיני סמלים גרפיים כמו כוכבים, לבבות, עוגנים... אבל יש משהו בכוכבים שבכל זאת הופך אותם לייחודיים מכל השאר ואולי בגלל זה גם משתמשים בהם לצורך סימונים שונים ויש להם המון משמעויות בתרבות שלנו.

ובאשר לגלקסיה? איך אפשר שלא להתאהב במשהו כל כך צבעוני, גדול ומיסטי כמעט. מצד אחד, זה המבנה המסודר ביותר שקיים ביקום ומצד שני, תמיד יש בו אלמנט מסתורי, כי קשה להכיל את הגודל שלו, את המרחק ואת כל מה שלא ידוע לנו מעבר לחיים שלנו כאן ועכשיו.

גם אם נניח לכל ההתפלספויות בצד, יש בכוכבים ובגלקסיה משהו מאוד אסתטי, מהפנט כמעט, אז זה לא ממש מפתיע שהמלתחה שלנו ואפילו מדף הספרים שלנו מושפע מהם. לא מאמינות? הנה כמה דוגמאות שמצאתי בבית:


שמלת הגלקסיה של פיו פיו היא אחת הנוחות והשימושיות שיש לי בארון... כן, כן, מסתבר שפרינט חללי שכזה הוא לגמרי שמיש.


את עגילי הכוכבים של אסוס אני אוהבת במיוחד, הם מאוד עדינים וקלילים אפילו עבור האוזניים הרגישות שלי. הם לצערי כבר לא במלאי, אבל יש מגוון ענק של עגילי כוכבים שעדיין ממתינים לכן באתר.


טייץ הגלקסיה הסביר והבינוני הזה מאיביי, מושך המון מבטים בשיעורי הזומבה, במיוחד לאור השילוב הנפוץ שלו יחד עם נעלי ספורט ניאוניות, מה יש? אפשר להזמין אותו כאן.


אני לא בחורה שאתנגד לשילוב בין כוכבים לבין נקודות, בטח לא כשמדובר בשמלה שנתפרת עבורי במיוחד, של מונה.

 
ואם כבר שמלות כוכבים, אז את האלמונית הזו חטפתי במכירת יד שניה ב-30 ש"ח בלבד ואפילו יש בה מחווה לפוסט צבעי הקשת!


כל בחורה צריכה צעיף כוכבים בחייה, במיוחד אם הוא עולה כמה דולר אחד (!). אפשר להזמין אותו כאן.


שתי שרשראות שקצת מזכירות לי את וונדר וומן, הימנית עם הגדילים היא של אילי גורן ואילו השמאלית היא אלמונית אך אהובה לא פחות.


לקים שמזכירים לי את פני הגלקסיה תמיד מתקבלים בברכה ואם הם הולוגרפיים אז מה טוב! הימני הוא בגוון Storm של זויה ואילו את השמאלי לצערי כבר הפסיקו לייצר.


הפעם אנחנו נוחתות בחזרה לכדור הארץ (בקרוב נחזור, מבטיחה!) עם שרשרת כדור הארץ ממודקלות'. את השרשרת אפשר להשיג כאן.


ואם כבר בעניינים ארציים עסקינן, אז את חישוק הרקמה הזה עם הדפס המפה תמיד אהבתי. ניתן להשיג אותו כאן.


הבטחתי שנחזור למעלה, נכון? ואיזו חזרה מתוקה במיוחד, עם השפתונים של ליים קריים שהאריזה שלהם יפה בדיוק כמו התוכן, עם חד קרן הולוגרפי וכמובן... כוכבים! אפשר להזמין אותם כאן.


גם פנקס הרשימות של נרקיס שחף עושה חשק לצאת לטיול לילי ואפשר להזמין אותו כאן.


סוכריות כוכבים מבית המרקחת לממתקים (נמצא בשינקין) הן הפיתרון לכל חולי ולכן כשקיבלתי אותן במתנה מחברה, הרגשתי בריאה מיד!


"מדריך הטרמפיסט לגלקסיה" הוא אחד הספרים האהובים שקראתי בתקופת הצבא ולכן גם ספרי ההמשך "המסעדה שבסוף היקום" ו"היו שלום ותודה על הדגים" מבטיחים לא פחות, עם אותם מוטיבים מדע-בדיוניים שעוסקים בחלל. "אשמת הכוכבים" לעומת זאת, הוא ספר שאין באמת צורך להציג, רק אגלה לכן בסוד שהכוכבים לא באמת אשמים!


לאחרונה אני בעניין של אוברולים קצרים ואחד כזה עם הדפס גלקסיה נראה לי מאסט (טוב, לא באמת). אפשר להשיג אותו כאן.

הנה ספר שהיה שמח להצטרף לאוסף הפופ-אפ שלי, שהרי מדובר במאסט עבור כל גיק באשר הוא (כמוני!). את הספר אפשר להשיג כאן.


כי אין דבר כזה יותר מדי תיקי איפור, במיוחד כשהם עשויים מג'ינס עם איורים של מערכת הכוכבים. את התיק אפשר להשיג כאן.


אני מודה, שינה על מערכת כלי מיטה שכזו נראית לי סופר מפנקת וחלומית! את הסט אפשר להשיג כאן.


את השמלה הזו אשמח להוסיף אליי לארון, ברגע שתרד עוד קצת במחיר. מי לא הייתה רוצה שמלה שנראית כמו לילה מלא בכוכבים? אפשר להשיג אותה כאן.


גם התיק קורץ לי, במיוחד עכשיו כשהוא בסייל... אני רק תוהה מה אפשר להכיל בתוך גודל זערורי שכזה. ניתן להשיג אותו כאן.



כי זה לא יהיה פוסט על כוכבים וגלקסיה, אם לא נסיים אותו יחד עם דיוויד בואי...

בפוסטים הבאים נראה שילובי כוכבים מפתיעים והצעת הגשה - איך משלבים פרינטים יחד! עד אז, מוזמנות לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק שלי וערוץ האינסטגרם לעדכונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top