יום שבת, 29 בנובמבר 2014

פרידה ממובמבר


בכל פעם שאני מעיינת בסטטיסטיקות של הבלוג ומגלה שכמות לא מבוטלת של גברברים מבלה כאן - אני מרגישה מופתעת. "אבל מה יש לכם לחפש פה?" אני שואלת אותם אך לא מקבלת תשובה, בעיקר כי אני בעצם מדברת עם עצמי.

אז הפעם יש פוסט שלם שמוקדש לכם, אוכלוסיה מקופחת יקרה שלי: לבריאות שלכם, לטיפוח שלכם וכן, גם לשפמים שלכם. רובכם אמנם מכירים את נובמבר בתור חודש של עונת מעבר, גשומה מדי פעם, שמשית לרוב, בסך הכל לא חודש מרטיט במיוחד, נכון?

אבל בשנים האחרונות הנובמבר קיבל תוספת משופמת וכך נוצר לו המובמבר, שחוץ מהיותו חג ההיפסטרים הרשמי - הוא נועד גם להעלות מודעות לנושאים שונים הקשורים בבריאות הגברית ו... לגרום להם להיראות קצת פחות כמו בני 12 על ידי גידול שפמפם.

אז גם אני גיליתי כמה וכמה שפמים שהסתובבו לי בבית ולשם שינו לא מדובר בפרי ומונה:


סיכת לב משופמת מאסוס (ישנה). 


חולצת כלב משופם מפול אנד בר וצעיף כותנה שכולו שפמים מאווה מנדלבאום. השילוב ביניהם מסוגל לגרום ליקום לקרוס לתוך עצמו. תאמינו לי - ניסיתי.


פול סיימון תמיד היה המוצלח בדואו של סיימון וגרנפונקל וכעת הסיבה לכך מובנת - יש לו שפם (ולי יש טעם מוסיקלי של בת 60)!


אם שפם זה האקססורי הכי היפסטרי שיש, אז הספר Hipster puppies הוא הבא בתור מיד אחריו! ניתן להזמין כאן.


מסיבה שמוקדשת כולה לשפמים היספאניים לוהטים? יאפ. גם זה קרה.

  • ווקס לעיצוב השפם. יש דבר כזה וזו אפילו לא המצאה שלי, נשבעת! אפשר להזמין כאן.
  • לוח שנה עם חיות משופות כי... זה באמת לא דורש הסברים. אפשר להזמין כאן.
  • קייט מוס עם שפם זה גאוני וכך חשבו גם שאר משתמשי אסוס כי כרגע החולצה אזלה מן המלאי אך היא עוד תשוב!



פרשנות הורסת למובמבר, מעשה ידיה של הצלמת המוכשרת מעיין חיים

כעת הגיע הרגע להכריז על הזוכה המאושרת בשרשרת הלב המכני (שמעתי שמועה שהוא מתאים גם לשפם, אגב!)-


מזל טוב מעיין! אצור איתך קשר בפייסבוק בדקות הקרובות.

המסר של הפוסט הזה? אל תתכחשו לשפם הפנימי שלכם - חבקו אותו
זה בדיוק מה שניק אופרמן היה רוצה:


תגובה 1:

Template Design By Baby in Heels
Back to Top