יום חמישי, 27 בנובמבר 2014

מחכה להזמנה מלונדון

אני מקווה שהכותרת של הפוסט הייתה מעודנת מספיק. אחרי הכל, אני מנסה  לתרגל את הנימוס הבריטי המאופק כבר מעכשיו, להזדמנות שבה לנה תזמין אותי להתארח בביתה בלונדון. שיט, נדמה לי שפספסתי שוב.


מי זו לנה? אז נעים להכיר, לנה זלדץ, הצלמת שאחראית לכל מה שאתן רואות כאן לפניכן. התמונות צולמו במרץ השנה, כשלנה ואני עוד חלקנו עיר מגורים משותפת וגם גירל קראש חריף אחת על השניה (שלי נמשך עד עצם היום הזה, אגב).


כשכתבתי פוסט על הדרך השונה שבה בחרתי, חשבתי תוך כדי על נשים אמיצות ממני, כמוה למשל. להתחיל את החיים שלך עם דרך משלך, גם זה דורש אומץ אך להגיע למצב שבו את מיועדת לעבוד במשרה "מסודרת" עם משכורת טובה, עתיד מבטיח וחיים נוחים - ואז לטרוף מחדש את הקלפים - זה כנראה האתגר הגדול ביותר שמזמן לנו החיים.


נדמה שלכולנו קשה להודות בפני עצמנו ובמיוחד כלפי העולם, בטח בעידן שבו הכל מפולטר ועטוף במעטפת סוכר - להודות שלא טוב לנו ולכן אנו צריכים לחפש את עצמנו מחדש. זה בדיוק מה שעשתה לנה: עזבה את המשרה שלה לטובת האהבה האמיתית שלה, צילום, שפגשה אותה בלונדון מכל המקומות בעולם.


בזמן האחרון אני פוגשת יותר ויותר נשים כאלה, שממציאות את עצמן מחדש. פעמים רבות הן עושות את זה דווקא מהמקום שבו הן טובות ומצליחות גם בקריירה הנוכחית - אבל יודעות שיכול להיות טוב יותר ובעיניי, היכולת הזו לא להיתקע במקום, זו המהות של הזמן בו אנו חיים.


אז לנה נמצאת בלונדון ואני כאן בארץ - אבל איכשהו יצא שבצילומים הללו יש משהו שמרגיש כמו ערבוב בין כל העולמות. זה השלב שבו אני מפסיקה לקשקש כי אחרי הכל, יש לי מזוודות וירטואליות לארוז. לנה, תפעילי את הקומקום (ואתן בינתיים מוזמנות להתחיל לשנן את השם הזה, כי בטוח תשמעו עליה עוד הרבה).


וקצת פספוסים מאחורי הקלעים... כי ככה זה כשאת גם מדגמנת וגם ע. צלמת - קשים הם חיי הזוהר!


אחסוך מכם את השיר "לונדון לא מחכה לי", אבל דעו שזה לגמרי נכון, צ'ירס מייט! (לא יכולתי לסיים את הפוסט בלי קלישאה אחת לפחות)

 אני לובשת בסט הראשון: שמלה- אסוס, נעליים- אלדו, תיק קלאץ'- קסטרו. בסט השני: מעיל: JUL, חצאית: פוראבר21, חולצה: Twentyfourseven, נעליים: טופשופ

7 תגובות:

  1. וואו איזה תמונות, את נראית מהמם!
    אפשר לשאול באיזה אודם השתמשת? הגוון יפייפה וממש הולם אותך

    שרון

    השבמחק
    תשובות
    1. היי שרון, אפשר בהחלט ותודה! אני מקווה שאני זוכרת נכון כי הצילומים קצת ישנים, בשמלה השחורה השפתון שעליי הוא Black Cherry של מילאני ובמעיל, השפתון שעליי הוא רבל של מאק

      מחק
    2. תודה :)

      שרון

      מחק
    3. האם רכשת אותו באתר של החברה?

      שרון

      מחק
    4. את מילאני? הזמנתי מאיביי, הוא ממש זול שם

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top