יום ראשון, 16 בנובמבר 2014

חיות היער הקסומות


לכבוד הפוסט, החלטתי להזמין את כל החברים שלי וכן, יש לי הרבה מהם. הם ירדו אליי מהקירות, מהמדפים ואפילו מהבגדים כדי להצטרף. את חלקם הייתי מגדירה כמכרים, ביחסים של "שלום שלום", אבל חלקם כל כך קרובים אליי - שהייתי אומרת שהם אפילו חלק מהעור שלי.


הראשונות לטופף פנימה היו נעלי הארנבות. הן לא דורשות תחזוקה מיוחדת אבל מבקשות ממני להוציא אותן לטיולים כל כמה שבועות, אז זה בדיוק מה שאנחנו עושות. את הנעליים הזמנתי לפני כשנתיים מאסוס ולכן הן לא במלאי, אבל כאן תוכלו למצוא דומות.


הבא בתור להתארח הוא אייל שיש לו זוג קרניים מוזהבות, עליהן אני מניחה בבטחה את הטבעות היקרות ללבי. אתם מבינים, על האייל אפשר לסמוך והוא טיפוס ממש אמין. את גרסת הארנבות אפשר עדיין להשיג כאן.


הבאה בתור היא הכוס של נרקיס שחף ועליה מופיע אייל נוסף, כזה שערוך ומוכן לחורף שנחת עלינו במפתיע. אל תוך הכוס אני מוזגת לי כמעט בכל יום מיץ עגבניות ונהנית מהשילוב המשכר שבין הנתרן לאייל. את הכלים של נרקיס שחף אפשר להזמין כאן.


במבי ענק שנתלה לי על הצוואר? יס פליז! אני נושאת אותו ממקום למקום וכך שנינו רואים עולם, או לפחות את מה שנמצא בגזרת גוש דן. את התכשיטים היפים של Tattly ניתן להשיג כאן.


לא טוב היות הסנאי לבדו ולכן לסריג הסנאים האהוב והישן שלי מתמנון, הוספתי לאחרונה גם קשת של סנאי מקולולוש. לא רק שיש להם כעת אחד את השני, הם גם יכולים לנשנש פטל יחדיו! 



אם כמה מהחברים שלי רוצים להתאסף למסיבת תה על גבי השמלה, אני אומרת - למה לא! רק שמרו לי חליטה וביסקוויט. את השמלה של ג'ול ניתן להשיג כאן.


סיכת דש של אייל, גם היא של קולולוש, ללא ספק גונבת את הפוקוס מכל פריט לבוש אחר - תודו שגם אתם לא הייתם מסיטים את המבט מיצור נאה כל כך.


שמלת השועלים של שוגרהיל זוכה לשימוש גם בקיץ וגם בחורף, עם ג'קט וגרביונים. שועלים יפים שצמאים לתשומת לב, אסור להזניח באף אחת מעונות השנה. את השמלות של שוגרהיל ניתן להשיג כאן.


ספר המדבקות של מיקוש הוא פשוט תמצית האושר על גבי מוצר נייר. אינספור מדבקות של חיות היער עם איורים קסומים ודביקים. את היצירה המופלאה הזו קיבלתי כמתנת יום הולדת ומפעם לפעם, אני מוציאה אותה מהמחבוא - מדפדפת ומלטפת. את הספר ניתן להשיג כאן.


החבר החמוד הזה, שכבר התארח בפוסטים קודמים הוא למעשה יצירה מופלאה שנרכשה ביריד החלומות של נתנאלה בחורף הקודם, כי כל מחיר הוא זניח אם משלמים אותו על חברות אמת, נכון? אז הפעם מדובר בחבר מאוד חמקמק אבל יש לי תחושה שלקראת החורף הממשמש ובא, הוא עוד ישוב. מכאן.


שום אדם רציונלי לא יכול להסתפק בשרשרת שועלים אחת ולכן כמה טוב שיש לי שתיים כאלו של לילה מיי, האחת שהזמנתי לעצמי והשנייה שקיבלתי כמתנת יום הולדת מחברה יקרה. 


כדור שלג ובו מתחבא אייל, עליו צונחים פתיתים קטנים. כשרוצים לחלום בהקיץ על נופיה של פינלנד ובה איילים מתרוצצים, ניגשים לכדור - מנערים ופשוט מביטים.


לפעמים החברים הטובים ביותר הם אלו שבאים מבפנים, כמו האיור הזה של השועלון ששרבטתי לפני כמה חודשים.

או אלו ששומרים לך על הגב, היי חביאר! (צילום: זוהר מור)


אל רשימת ההמתנה שלי מחכים להצטרף חברים חדשים, כמו למשל יומן שועלים לכבוד השנה האזרחית החדשה, אותו ניתן להשיג כאן.


חולצה שמשלבת בין שועלים לקרניים של אייל? Shut up and take my money! אפשר להשיג כאן.


גרביים עם הדפס של שועלים מתנשקים? כל כך אלמנטרי. ניתן להשיג כאן.


הגעתי למסקנה הנדרשת כי חיי לא יהיו שלמים ללא תיק שועלים אחד (לפחות!) באוסף. ניתן להשיג אותו כאן.

ואם אחרי כל זה, עדיין יש לכם לשחק עם עוד כמה חיות יער (מה השאלה בכלל? ברור!), אז הנה סט צילומים יפיפייה של קתרינה פלוטניקובה ובהם מככב במבי שניצל לאחר שננטש בעקבות מות אמו, איי שיט יו נוט.


והנה סרט מופלא שכולם צריכים לצפות בו, מלאכת מחשבת של ווס אנדרסון על מר שועל שהוא פשוט... מופלא.


תגובה 1:

  1. לא ראיתי את הסרט, אבל אם אהבת - אני ממליצה לך לקרוא את הספר שעליו הוא מבוסס. לא ויגן פרנדלי, אבל די קסום.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top