יום רביעי, 12 בנובמבר 2014

פאן לי בפן בר!

קודם כל, אני רוצה להרגיע אתכן: חתול מופיע גם בפוסט הזה. אנא הסירו דאגה ללבכן.


עכשיו כשהורדנו את זה מהפרק, אמשיך ואומר שתקופת ההתנסות בחיי, בכל הנוגע לאיפור ושיער די הסתיימה לבינתיים (כי בכל שאר ההיבטים אני ממש חיה על הקצה, ווהו!) וזאת לאחר שבכיתה ח' נהגתי להניח צללית תכלת פנינתית על כל גלגל העין עד הגבה ואחרי שצבעתי את קצוות שיערותיי בירוק, ממש לאחרונה.

אני כבר יודעת מה עובד הכי טוב בשבילי, מכירה את המגבלות שלי וגם אם אני לא המומחית הכי גדולה במה שאני עושה - אני מוצאת שזה עובד עבורי. למה אני מספרת לכם את כל זה? כי אני חוששת מאנשים שמנסים לאפר ולעצב לי את השיער, לא משנה כמה הם מוכשרים.

בטח תאמרו לי, כנראה גם בצדק - "לובה יא מדרובה, מה רע לך שכל מיני אנשי מקצוע רוצים לפנפן אותך?" אז בדרך כלל רע לי: אני מרגישה שונה,  שזה לא מתאים לי והקונטרול פריק הנוירוטי שאני פשוט לא מסתדר עם הסיטואציה.

אז עם נקודת המוצא הנהדרת הזו, הגעתי לפן בר וטוב שלא ארזתי איתי גם טיפות רסקיו מרוב לחץ. 


למה בכל זאת אני נראית מאושרת? קודם כל, קאווה ובועות תוססות. דבר שני, כבר כשקיבלתי לידיי את הקטלוג ומצאתי תסרוקות שלא מזכירות את האייטיז ומתוחזקות על ידי פורמלין - שמחתי מאוד. שמחתי אפילו יותר לגלות כל מיני תסרוקות טרנדיות עם צמות וכך החלטתי להחליף כיוון מגלים רכים לתסרוקת אסופה ומהודקת.


אבל מספיק לקשקש על הטראומות הקשות שלי, מה בעצם יוצא לכן מזה? אז הפן בר מציעים תסרוקת ו/או איפור מקצועי ו/או מניקור. כל הבנות שחרדות מפני נסיונות כמוני, ישמחו לדעת שאי אפשר למצוא כאן מספריים או צבע, אלא מדובר בתסרוקות אינסטנט ואיפור מהיר עבור אירוע - ואפילו עבור כלות ביום חתונתן.

כמה מהיר? את התסרוקת של הצמות סידרו לי תוך רבע שעה כולל כמויות מרשימות של ספריי וסיכות סבתא. 


לאחר שרכשו את אמוני עם השיער, החלטתי להפקיד את חיי (לא פחות!) בידיה של הורודינית המהממת נטלי שוכמן. מאחר שהגעתי ללא שום מידע מוקדם לגבי מי המאפרת שנמצאת במקום, החלטתי לא לקחת סיכונים ויצאתי מהבית עם איפור שפכטל קומפלט. נטלי לא הסירה ממני את האיפור אלא שדרגה אותו בכל מיני טאצ'ים קטנים שעשו הבדל.


התוצאה הכמעט סופית:


והתוצאה ה-ממש סופית, לפני שיצאתי לצילומים:


פניתי לנטלי וביקשתי שתגלה לי מה הסוד שהפך את העור שלי לפורצלן, זה מה שהיא סיפרה:

expensive pink בשקע העין + נגיעה של cranberry על עצם הגבה הנחתי צללית summer haze (מהדורה מוגבלת של מאק) בזווית העין החיצונית.
 mulch matte bronze כהצללה, סומק warmth (מהדורה מוגבלת "מאק") ושימר crystal pink (מהדורה מוגבלת מאק)
עשינו טאצ'אפ קל עם מייקאפ studio fix nc15
כל המוצרים של מאק.

אני גם מוסיפה שהצללית שהנחתי על העפעפיים הייתה Club של מאק והשפתון הוא Wicked של ליים קריים.

אז מה בשורה התחתונה, כמה זה עולה לנו?
תסרוקת מהקטלוג הקיים עולה 125-225 ש"ח
תסרוקת שלא מהקטלוג עולה 250 ש"ח
פן גלי או חלק עולה 75 ש"ח

איפור טבעי עולה 125 ש"ח
איפור בסיס עם אייליינר עולה 190 ש"ח
איפור ערב עולה 250 ש"ח
הדבקת ריסים בתוספת של 55 ש"ח

כפי שניתן לראות, זו ללא ספק אפשרות משתלמת, שבנסיבות אחרות עולה הרבה יותר. רצוי לקבוע תור למקום כשבוע מראש אם כי לעתים ניתן להיכנס לשם גם באופן ספונטני.

הפן בר ממוקם ברח' דיזינגוף 290 בתל אביב, אז אם הוא נגיש לכן - בעיניי זו אחלה אפשרות. אין לי בעצם שום דבר רע לומר עליהם וזה קצת מצער, כי זה לרוב החלק האהוב עליי. טלפון לקביעת תורים: 03-5470000

גילוי נאות: הוזמנתי לאירוע מטעם החברה

10 תגובות:

  1. ובכנות- האם היית משלמת 200 ש"ח על תסרוקת שהיית יכולה לעשות עצמאית בבית מול יוטיוב, מקסימום עם עזרת חברה?
    וזו בדיוק הסיבה שהם מזמינים בלוגריות, לקבל ביקורת נחמדות ומפרגנות, בזמן שהם מספקים שירות סתמי בהמון כסף.

    השבמחק
    תשובות
    1. כתבתי תגובה מהירה, אבל החלטתי להסיר אותה ולהגיב לך באריכות - מתנצלת מראש על החפירה.

      קודם כל, אני מעריכה את החשיבה הביקורתית שלך ובאמת, אנחנו חשופים להרבה מאוד מסרים שיווקיים, גם ברשת וגם בפלטפורמת הבלוגים - אז כבר קשה לדעת למה ולהאמין ולמה לא. אני רוצה להאמין שאם זו אינה ההיכרות הראשונה שלך עם הבלוג שלי - תדעי לזהות שהנוכחות שלי באירועי יח"צ היא נדירה בדיוק מהסיבה שציינת.

      אני מבינה גם את התחושות שלך לגבי המחירים בתחום האיפור והשיער, כי אני מגיעה מעולם האירועים ושם טווח המחירים הוא מאוד רחב ובאמת, הרבה כלות מרגישות תסכול מכך. עמדתי היא שזה שוק חופשי - כל אחד רשאי לנקוב במחיר שמתאים לו ואנחנו רשאים לבחור האם להסכים לכך או לא.

      דווקא בגלל שאני מגיעה מתחום האירועים, אני יכולה לומר לך שהמחירים שצויינו כאן בפוסט, בהחלט נמצאים בסקאלה הנמוכה יותר. אז נכון, היום אפשר ללמוד הכל מהיוטיוב, אבל זה לא מבטל את הצורך באנשי מקצוע. הרי על אותו משקל אפשר לומר: מי בכלל צריך מאפרת/ מעצבת שיער/ מניקוריסטית או קוסמטיקאית? אני עושה הכל לעצמי! ואכן יש כאלה שעושות.

      אז איפור אני בהחלט עושה לעצמי בכל הנוגע לענייני שיער אני קלולס. יש לי לא מעט כשרונות אבל עיצוב שיער הוא לא אחד מהם ולכן בהחלט הייתי מוציאה את הסכום שציינתי בפוסט - בלב שלם ובכנות.

      הצגתי בפנייך את המחירים ואת התוצאה הסופית, ייתכן שבעינייך זה סתמי אך בעיניי אחרות זה יפה וזה באמת בסדר. בעיניי זו אפשרות מעולה עבור כלות ומלוות - ואכן היום במקרה ראיתי שאחת מחברותיי בפייסבוק מתארגנת לאירוע יחד עם חברתה הכלה בפן בר.

      אם היה לי משהו שלילי לכתוב על החוויה במקום - תהי בטוחה (או שלא), הייתי כותבת על כך. אבל יצאתי משם עם חיוך, היה לי כיף והרגשתי יפה, אז אני לא מרגישה צורך להתנצל או להתבייש בכך שפרגנתי להם.

      מחק
    2. אני לא חושבת שהתוצאה לא יפה, אני חושבת שהשירות סתמי. יש הבדל בין זה לבין לקנות בגד במחיר גבוה יחסית - ולקבל תמורה הולמת לכסף, שזה מוצדק בעיני. זה כמו ללכת לספר טוב באמת- אולי המחיר של תספורת יהיה יחסית גבוה, אבל התמורה מצדיקה את המחיר- זה נוח וקל לסידור והשיער נראה נפלא גם הרבה אחרי התספורת. במקרה הזה, נראה לי שהם גובים הרבה כסף על שירות שמציע בסה"כ משהו שאפשר די בקלות לעשות לבד, או עם קצת עזרה והדרכה.
      אני מכירה את הבלוג, וכמו שאת מציינת מדי פעם, את קונה בגדים ששווים את ההשקעה בהם. מצד שני אני מכירה קצת גם בלוגי אופנה אחרים, ויודעת שזה תרגיל יחצני מוכר.
      מבינה את ההנחה שאומרת שאם יש כסף, אז מה זה חשוב, יאללה תוציאו (לאו דווקא מסכימה איתה, אבל ניחא), אבל חושבת שזה מוצדק גם להעלות לרגע את השאלה הזו, האם השירות הזה שווה השקעה. זה אחלה להגיד, כן, את משלמת לא מעט אבל מקבלת שירות נעים. בסדר גמור, אבל בואי נכיר בזה שזה לא מעט כסף.
      ואגב, איכשהו נראה לי שכבר יש שם מאחורה אנשי שיווק שמבינים שיגיעו כלות ומכינים "מחירי מבצע" (יקרים יותר) ליום החתונה.. אבל זו רק השערה שלי

      מחק
    3. שוב אומר, שאני מבינה את נקודת המבט שלך, אבל אני גם חושבת שהיא מתייחסת לחוויה שלך שהיא לא בהכרח מתאימה לחוויה של כל אחת אחרת.
      אני לא יודעת להתעסק עם שיער. כלום. נאדה. יודעת רק להוסיף לו נפח או להחליק אותו, אולי אדע גם לאסוף קצוות של שיער ולהדק אותן עם סיכה, שם זה נגמר.

      ואת יודעת מה? גם אם אנחנו מרגישים שאנחנו מומחים בתחום מסוים, לפעמים זה עדיין נחמד להפקיד את עצמנו בידיים של איש מקצוע - כי אנחנו רוצים, כי זה כיף וזה פינוק. גם אם הייתי יודעת לעשות תסרוקות מסוימות, אבל הייתי רוצה לראות את עצמי חגיגית מהרגיל וזה היה אירוע שחשוב ללבי וכזה שאצטלם בו הרבה, אז בהחלט, הייתי משקיעה את הסכום.

      אם תביטי בפוסט הקודם, תראי שהתסרוקת - לפחות להבנתי האישית, היא מושקעת. זה לא משהו שהייתי מצליחה לעשות לבד וגם לא עם חברה. באשר לסוגיית המחיר- בכל פעם שאני מקבלת מוצר או שירות במתנה, אני שואלת את עצמי האם הייתי מוציאה אותו גם מהכיס שלי ובהתאם לכך מנסחת את הפוסט.

      אז בשורה התחתונה, 200 ש"ח זה לא מעט לתסרוקת, אבל זה סכום לגיטימי לבקש - לפחות מהיכרותי את השוק, ההחלטה האם להוציא את הסכום או לא, היא של כל אחד בנפרד, אבל טוב להכיר גם שירותים כאלה! :)

      מחק
  2. עשן עלייך עבודה מצוינת ולגמרי הולם לכלה!!! כמה מרענן

    השבמחק
  3. אני אישית חושבת שמחיר של 200 ש"ח לתסרוקת הוא סביר, וזה רלוונטי מאוד למי שמחפשת תסרוקת לאירוע של חברה קרובה או משפחה. זה פוסט שיכול לעזור, ווין -ווין סיצ'ואיישן, אני ממש לא רואה בעיה. אהבתי!

    השבמחק
  4. את ניראת מקסים. התסרוקת מהממת. לא מכירה מישהו שעושה כאלה בכלל בשום מקום בשום סכום.
    נחמד לקרוא שנהנת.
    קיס קיס

    השבמחק
  5. תודה אהובית, נשיקות :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top