יום שבת, 1 בנובמבר 2014

פרידה מהקיץ... בצבעי הקשת

נדמה לי שכל חובב צבע היה צריך לעבור פאזה חשוכה במיוחד בחייו שבה הוא לבש בעיקר צבעים כהים. אז אצלי זה היה חום ובהתאם לכך התקופה הזו ידועה לשמצה בתור "התקופה החומה" (זה רע כמו שזה נשמע). מיותר לציין שמאז אני והצבע הזה לא חברים אבל אני לגמרי לא מרגישה בחסרונו, כי מאז המעגל החברתי שלי התרחב עוד ועוד.

למה אני מספרת לכן את זה? אם הוצאתן את הראש מחוץ לבית בימים האחרונים, סביר להניח שאתן כבר יודעות: קשת בענן! אחד מפלאי הטבע הגדולים ביותר לדעתי, שב לבקר אותנו בעונה ההפכפכה הזו והזכיר לי כמה אני אוהבת קשת של צבעים, אז החלטתי שזו סיבה מעולה לפוסט שמוקדש לנושא, אתן איתי?


אז בלי הרבה הקדמות מיוחדות, נצלול הישר לתוך המלתחה שלי, שם כבר ממתינות לנו בסבלנות זוג נעליים צבעוניות ויפות להפליא של רוקטדוג.


כמובן שגם במחלקת השמלות אפשר למצוא אצלי כמה וכמה קשתות צבעוניות במיוחד...


שמלת קשת בענן של חנית חן


ושמלת פסים צבעונית של מונה, שנתפרה עבורי במיוחד ומתמזגת נפלא על רקע השמיכה מהום סנטר (מלפני שלוש שנים). הסוואה כל כך טובה לא תמצאו אפילו בצבא, בדקתי!


חצאית חדי קרן בצבעי הקשת, ברצינות - צריך להוסיף עוד מילה? אפשר להשיג אותה כאן


סיכה מתוקה של קשת בענן, נרכשה באפליקציית טרנץ' בעבור כמה יהלומים וירטואליים והתגלתה כמציאה שווה במיוחד.


קשת בצבעי הקשת? יס פליז! ואם אפשר שתהיה עשויה מפונפונים אז מה טוב. היצירה המופלאה הזו היא מבית קולולוש.


שתי שרשראות, יפות אך שונות: הימנית היא שרשרת קשת פסטלית של לילה מיי בתוספת לעננים וסנוניות קטנות והשמאלית היא אחת השרשראות המרשימות שיש לי באוסף - של אילי גורן.


אחת ממתנות היום הולדת הגאוניות ביותר שקיבלתי השנה, הוא על חד קרן שמתנהג כמו דוש, הוא פונה לז'אנר מאוד נפוץ של אנשים שחובבים חדי קרן, אלימות וציניות - לא בהכרח בסדר הזה... מה, אתן לא כאלה? את הספר ניתן לרכוש כאן.


מאסטרית בתחום האפייה אני לא, אבל זה בטח לא מה שימנע ממני לרכוש את היצור החמוד הזה, שאמור לפזר סוכריות צבעוניות בכל עבר. ניתן לרכוש אותו כאן.


ואם כבר דיברנו על דברים מתוקים ומתוקים, אז אי אפשר להתעלם מהפריט הנוסטלגי הזה שלכולנו היה בניינטיז.

כמובן שגם הייתי מוכרחה ללקט כמה דברים מהרשת שרצוי שיופיעו בקצה הקשת, כדי שאוכל לאסוף אותם במהרה אל המלתחה שלי:


פיקסלים, קשת וחתול... מה עוד אפשר לבקש? ניתן להזמין כאן.


שמלת קשת בענן של המותג המושלם Nishe, שאני כבר מחכה שתיכנס לסייל. אפשר להזמין כאן.


כי מי לא רוצה קשת בענן על הציפורניים? אפשר להזמין כאן.


או גרבי חד קרן שמפליץ קשת? זה אלמנטרי. אפשר להזמין כאן.

אז אחרי כל זה, כל שנותר הוא לסיים עם שיר הגיוני וסביר!

6 תגובות:

Template Design By Baby in Heels
Back to Top