יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

מחשבות של סוף הקיץ

בלילות אני כבר ישנה עם השמיכה הדקה מכוסה עד הצוואר, בבוקר בטיולים עם הכלבים כבר קריר ונעים. אי אפשר לבלבל את התקופה הזו שמגיעה יחד עם החגים ועם יום הכיפור... סוף הקיץ כבר כאן ואנו נהנה ממנו עד שיופיעו סוף סוף ניצנים של חורף.


המועקה הזו של הקיץ, במיוחד אחרי החודשים הקשים שביקרו כאן, מתחלפת בתחושה קלילה יותר וקצת יותר אוויר לנשימה. הלילות שהופכים להיות ארוכים יותר, מזכירים שלמחרת מתחיל יום חדש ובעיניי זה הרבה יותר אופטימי מהשמש שזורחת עד מאוחר.


זו בדיוק התקופה הזו בשנה שבה המחשבות הן אקראיות כמו ענני גשם, בתחזית שמצביעה על ממטרים פזורים. מחשבות על הדברים המשמעותיים שהשגתי השנה, על איזה אדם הייתי ובאיזו נקודה אני רוצה להימצא בסוף הקיץ של שנה הבאה.


באמצעות רשימות, פתקים ופוסטים שכאלה, המחשבות האלה לאט לאט מתארגנות ואז, בדיוק כמו העננים האפורים - יורדות טיפות הגשם, הכל נשטף ומתחיל מהתחלה. זו התחושה שנותן לי סוף הקיץ... התחושה שעוד לא מאוחר, שאין דבר שאי אפשר לתקן.


אז להתראות לקיץ ולשמש ששורפת הכל - ושלום לתקופה החדשה.
אני לובשת: שמלה: וינטג' (אוסף פרטי), עגילים- לילה מיי, נעליים- מודקלות'
צילום ועריכה: ענבל גיבור
סטיילינג איפור: אני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top