יום שבת, 25 באוקטובר 2014

אתרים לבקר (ולקנות) בהם

איך יודעים שהסתיו הגיע רשמית? כולם חוטפים את הצינון הראשון של העונה וכן, גם אני נפלתי בפח הזה. הו לובה, לא למדת דבר? בכל מקרה, הימים האחרונים הוקדשו לשינה, תה ובהייה במסך המחשב - השילוש הקדוש של כל אדם חולני באשר הוא, רק שהפעם יש לי כמה תובנות לחלוק איתכן לגבי אחד העיסוקים הללו.


כשהאתר אומר לך Let's buy shoes, את פשוט לא מתנגדת - במיוחד כשמדובר בהיצע מהמם במיוחד של נעלי אירגיולר צ'ויס ב-30 פאונד לזוג בלבד. האתר אמין, שכן קישור אליו מופיע באתר הבית של המותג וכיאה לאאוטלט, יש בו מלאי מידות מצומצם מכל דגם. עלות המשלוח היא 17 פאונד, קצת כואב - אבל נסבל אם מתחלקים בדמי המשלוח עם חברה. התמכרות נעימה!


עוד אתר שעושה לי חלושעס וגורם לי למלא סלי קניות פיקטיביים, הוא Chicwish - על פניו אתר נוסף מייד אין צ'יינה אבל בכל זאת, נראה שיש להם מבחר שמלות יפיפיות שגם נראות לא רע בלייב ככל הנראה. אם היו חסרות לכן סיבות נוספות לעשות כאן שופינג, אז הנה עוד אחת: המשלוח באתר הזה הוא בחינם!


אתן מכירות את Essie Button? (שאלה רטורית), אתן אוהבות אותה? (שאלה רטורית אפילו יותר). הנה חנות שתגרום לכן להרגיש כאילו הרגע קיבלתן חיבוק חם ממנה, בעיקר כי היא נוהגת להזמין משם באופן קבוע ואיך אפשר שלא? מדובר באוסף פריטי עיצוב סקנדינביים שהיא כה אוהבת. זהו, סיימתי להישמע סטוקרית לחלוטין אבל ברצינות, תבקרו באתר ובהצלחה עם ההמרה למטבע ישראלי.


אני לא ממש יודעת מה גורם לי, אישה בוגרת בת 26, לרצות להזמין חבילת הפתעות בנושא חיות בית, גלידה או חיות היער הקסומות - אני רק יודעת שהצורך הזה שם ולפעמים הוא אפילו בוער בעצמותיי, אז כמה טוב שקיים אתר בשם Lucky dip club למקרה שאחליט לוותר על שביב השפיות האחרון שנותר בי, מוזמנות!


Scathingly brilliant היא אחת הבלוגריות האהובות עליי בזמן האחרון כי השילובים שלה הם פשוט מתוקים. דמיינו לעצמכן קשת בענן שמתפוצצת על מלתחה שלמה וקיבלתן ממתקית ורודת שיער עם בגדים של בובה. אנחנו לא כאן כדי לדסקס על הבלוגרית עצמה (אם כי אני מוכנה לעסוק בפעילות זו באופן אינטנסיבי!) אלא בחנות המתוקה אפילו יותר שלה, שיש בה סיכות דש, עגילים, חבילות נוסטלגיה מהניינטיז ועוד כל מיני פיצ'פקעס שמצדיקים את השם - Sweet and lovely


עוד ורודינית שהופכת את הפיד שלי לצבעוני במיוחד, היא Mermaidens וגם היא מתלבשת בסגנון מאוד מתוק, פסטלי, Kawaii שעושה לי ממש נעים לאחרונה. בקיצור, תבקרו אצלה, מבטיחה שתרצו לגלול אחורה כמה דפים עד שתסבלו ממנת יתר של סוכר.

בברכת החלמה-מהירה-ומספיק-לבזבז-זמן-וכסף-על-אתרים-טיפשיים.

2 comments:

  1. פוסט מעולה! כחובבת ממתקים ורודים בעצמי, תמיד שמחה להכיר מכורות נוספות :)
    תודה, רוני

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top