יום שלישי, 30 בספטמבר 2014

שמלות יפות, להתייצב!

בפוסט הלבוש האחרון שלי כתבתי על שמלה יפה מאסוס שקניתי אי שם לפני שנה ומאז הצליחה באורח פלא לשרוד בארון שלי. היו לנו מהמורות, כמו בכל זוגיות חדשה - הרוכסן שלה התגלה כסרבן, שלא לומר תקול ונדרש ביקור קצר אצל התופרת כדי לסדר אותו, אבל מאז הקשר שלנו הוא כמו חד קרן שגולש על קשת בענן, או במילים אחרות: חלומי.

קצת התבאסתי שלא יכולתי לצרף לינק לשמלה הזו מהאתר, במיוחד לאור העובדה שנשאלתי לגביה לא פעם, אז החלטתי ללקט כמה שמלות - יקרות יותר ופחות, מהאתר הכל יכול, כדי שתיראו שעוד לא אבדה תקוותנו ובהחלט אפשר לאתר שמלות מוצלחות באסוס גם היום.


שמלה ורדרדה ועליה רקומים דונאטס (אל תדאגי לובה, הם טבעוניים!), כי מה עוד צריכה בחורה במלתחה שלה חוץ משמלת דונאטס? את השמלה ניתן להשיג כאן.


על השמלה הרקומה הזו אני מפנטזת בלילות ומתעוררת שטופה בזיעה מכוסת פייאטים. כנראה בסופו של דבר אישבר ואקנה אותה, רק שהיא מסרבת לרדת במחיר! ניתן להשיג אותה כאן.


השמלה הזו לא מיועדת לחובבניות אלא רק לחובבות דרמה מושבעות, שכן יש לנו פה כל מיני אפליקציות, טול ומחוך בצורת לב לקינוח. ניתן להשיג אותה כאן.


עוד שמלה לחובבות הדרמה, הפעם עם כל מיני נצנוצים בסגנון רטרו ובצבע כחול עמוק שנראה כמו לילה בהיר עם המון כוכבים (הו, כמה פיוטי). ניתן להשיג אותה כאן.


השמלה הזו צריכה להופיע במילון תחת ההגדרה "שמלובה" (מונח אותו הטביעה חברתי). יש פה את כל האלמנטים שלובות אוהבות: גזרת Skater, בד איכותי למראה וכמובן גם לבבות. ניתן להשיג אותה כאן.


עוד שמלה עם רקמה, אני יודעת, זה מפתיע. יש בה שילוב כייפי בין כחול ולבן שלא נראה כמו דגל ישראל וגימורים מעניינים. ניתן להשיג כאן.


השמלה מוצלחת מכל כך הרבה בחינות בעיניי, שאני אפילו לא יודעת ממה להתחיל - רק אציין שאני מאוד אוהבות שמלות חולצה בסגנון הזה. ניתן להשיג אותה כאן.


הפעם יש כאן אופציה מודרנית יותר, שלא לומר טרנדית (גוועלד) - שמלה שנראית כמו חליפה תואמת, עשויה מנקודות שהן למעשה כמו כדורי פרווה צמריריים. ניתן להשיג אותה כאן.


הגזרה של השמלה הזו מאוד קלאסית, שלא לומר קצת שמרנית  ולכן הדפס הלבבות והצבעים הבוהקים ללא ספק מוסיפים לה את הקלילות שהייתה חסרה לה בנסיבות אחרות. ניתן להשיג כאן.


מי לא הייתה רוצה ללבוש שמלה שנראית כמו סרט מתנה? אם התשובה היא שלילית אגב, דעו שזו הייתה בכלל שאלה רטורית ובעולם שלי אין בכלל ספק לגביה. הפלא הזה ממתין לכן ממש כאן.


אני יודעת שכבר נמאס, אבל השמלות הרקומות באסוס כל כך יפות! (צונחת מהכסא, רוקעת רגליים ברצפה בהתקף זעם). ניתן להשיג אותה כאן.


שמלמלה ורודה, מעוטרת בפפיונים. אין יותר מתוק מזה, פשוט אין. ברצינות, בדקתי. ניתן להשיג אותה כאן.


אם יש שמלה שהייתי שמחה לבחון מקרוב, זו ללא ספק האחת כי נראה שיש בה המון אלמנטים מעניינים שפשוט כיף להתבונן בהם! ניתן להשיג אותה כאן.


אני אוהבת שמלות לבנות שיש בהן טוויסט מיוחד וזו ללא ספק אחת מהן. אוהבות את הצבעוניות העדינה ואת התחרה, בקיצור - פשוט אוהבת. ניתן להשיג כאן.


אחרונה חביבה, היא עוד שמלת- חולצה, נכון שזה היה טוויסט לא צפוי בעלילה? אבל השמלה הזו עשויה כל כך טוב, בשילוב עם הנקודות הקטנות והחביבות האלה שריצדו מהמסך ואמרו לי "קחי אותי", שפשוט לא יכולתי לוותר! ניתן להשיג אותה כאן.

כל השמלות בפוסט מייצגות את הטעם שלי, שהוא איך לומר את זה - קצת חוזר על עצמו, אבל כמובן שממתינות לכן באתר עוד אינספור שמלות שרק ממתינות שתצילו אותן מפני השריפה הבאה במחסנים של אסוס. אם אתן מבצעות הזמנה מעל 50 פאונד, עשו טובה והשתמשו בקוד הבא, שהוא טוב לשופינג, לעור הפנים ולציונות בכלל: Israel18

בברכת שופינג מוצלח!

4 תגובות:

  1. השמלות הורסות! הבעיה שהן מתאימות לנשים מסוג מסויים עם edge :-P
    אם אני הולכת עם שמלה כזו ברחוב , יחשבו שירדתי מדעתי.
    אבל ללא קשר אליי , אהבתי מאוד .

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שקצת קשה לדמיין את עצמנו בסגנון שונה משלנו אז נראה לנו שזה ייראה כמו בדיחה, אבל כמובן שאספתי את השמלות שהכי דיברו ללב ולכיס שלי :)

      מחק
  2. באמת שמלות מהממות, אני תמיד בחששות קלים לגבי האיכות שלהן

    השבמחק
    תשובות
    1. נדיר שיש לי נפילות עם השמלות של אסוס, אבל כדאי לשים לב מאיזו מותג מגיעה כל שמלה. חלק מהשמלות מהפוסט הן מקו הפרימיום של אסוס, שהוא כמובן מעולה. חלק מחברות אחרות שהם מוכרים באתר ואפשר קצת לחקור אותן, יש כמה חברות חיצוניות שהן קצת פחות איכותיות, אבל השמלות של מותג הבית של אסוס הן לרוב טובות (לעתים רחוקות יש להן בעיה עם הרוכסן אבל קל לתקן את זה).

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top