יום שבת, 27 בספטמבר 2014

אז מה לבשתי בערב החג?

אני לא אחת שתוותר על ההזדמנות לשלוף שמלה נוספת מהארון ולכן זה בוודאי לא יפתיע אתכן שהבגד הנבחר שלי לא היה קשור ישירות ללוקים שהצגנו לכן כאן בפוסט ערב החג, אבל היו בו אלמנטים שנלקחו מכמה  אפשרויות יחד - השילוב של השחור והלבן יחד עם האפליקציות הפרחוניות, מה שנקרא: קצת מהכל.


יש משהו שמרגיש סופר חגיגי בשמלה הזו: במשחקי השקיפות, בחצאית המרשימה ובשילוב הצבעים האלגנטי. בחורף אני מצליחה לגרום לשמלה להיראות קצת קז'ואלית יותר בשילוב עם ג'קט, גרביונים אטומים ועקבים קטנים, אבל בעונת הקיץ אין כל כך לאן לברוח ולכן אמרתי - אם כבר, אז כבר, גם נשלב אותה עם כל מיני אקססוריז מנצנצים בנוסף לכל.


בכל שנה אני נמנעת מהחלטות חדשות ומרחיקות לכת לגבי עצמי ולגבי העתיד שלי. אני מוצאת שההחלטות הללו נועדו לגווע עוד לפני שמסתיימת רשמית עונת החגים, אז חבל "לבזבז" אותן על כל מיני הצהרות ריקות. הפעם אני דווקא מרגישה מחוברת לעניין הזה ואני בהחלט נחושה לטפל ולדאוג טוב יותר לעצמי השנה. מה בדיוק זה אומר? את זה אשאיר ביני לבין עצמי ואולי ביני לבין ספר "הרשימה" שלי, אבל יש לי תחושה שזו תהיה שנה טובה ואני לגמרי בכיוון הנכון.


מה שבטוח, זו תהיה שנה של המון זנבות והאמת? כולי התרגשות מהמחשבה על כל הזנבות החדשים שלבטח אזכה להכיר השנה (טוב, גם מהמחשבה על השמלות החדשות שאוסיף לארון, תפסתן אותי).

אז עדיין מאחלת לכן חג שמח, כל עוד זה לא הפך למאוס מדי.
שנה טובה אהובות!


אני לובשת: שמלה- אסוס, נעליים- רוני קנטור, תכשיטים- אלי אקספרס, קעקוע זמני- Rosie wonders לאסוס, תיק קלאץ'- מדוזה

5 תגובות:

  1. שמלה מקסימה מקסימה! בול הסגנון שאני אוהבת (:

    http://www.aboutacloset.com/

    השבמחק
  2. החתול מהממם! אבל בעיקר אהבתי את השיער שלך ! איפה את מסתפרת ???

    השבמחק
    תשובות
    1. האחראי על הצבע והתספורת הוא ניסים פרץ ממספרת סיסרז בקינג ג'ורג', הוא גאון אמיתי ומעולם לא יצאתי מהמספרה שלו לא מרוצה. מומלץ בחום.

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top