יום רביעי, 24 בספטמבר 2014

בגדי החג של לובה וטל

דמיינו את הסיטואציה הבאה: שמלה מיוחדת מחכה לתורה לערב החג, אחרי שנחה בארון במשך חודשים. גם העקבים, אלה שבדרך כלל לא זוכים לשימוש ביום יום, נשלפים לכבוד המעמד החגיגי. מוצרי האיפור מוכנים ליצירת מראה דרמטי מהרגיל והכל מתחבר יחדיו לכדי הופעה חגיגית במיוחד.

נשמע מוכר? אז במקרה שלי... קצת פחות. אני נהנית להתלבש ולהתחפש בכל ימות השנה, על עקבים אני כבר מוותרת גם באירועים מיוחדים, איפור דרמטי לא ממש זר לי ביום יום - ובאופן כללי אני מרגישה שאני מתלבשת כאילו יש לי יום יום חג, ממש כמו בשיר.

האם זה אומר שכל תהליך ההתארגנות המיוחד לראש השנה פוסח עליי? לא ממש, כי אני עדיין נהנית להוסיף עוד משהו קטן אקסטרה, לבחור בשמלה חדשה ואולי להשקיע קצת יותר זמן מהרגיל בכל הלוק, שזה נחמד מדי פעם.

אז עכשיו הייתה לי הזדמנות להחליף ארבע תלבושות שונות שיכולות להתאים לחג וזה היה כיף במיוחד. מעבר לכך שהלוקים פה סיפקו לי גם קצת השראה ליום יום, זה בהחלט חסך לי את ההתלבטות לגבי מה שאלבש בחג. אז באיזה לוק בחרתי? או שאולי בחרתי לבסוף במשהו אחר בכלל? את זה תגלו בפוסטים הבאים.

כדי להגדיל את מגוון הרעיונות אפילו יותר, חברתי לטל המקסימה, בעלת הבלוג - נוצות. עם הזמן גילינו שיש לנו טעם מאוד (מאוד!) דומה בבגדים ובכל זאת, היה כיף לגלות את הפרשנות של כל אחת לאותו רעיון, פרשנות דומה אך עדיין אינדווידואלית, אז שנתחיל?


אני לא טיפוס שמרבה ללבוש שחור, אבל זה בהחלט לא אומר שאין לי כמה שמלות קטנות ומושלמות בארון. הקריטריון שלי לשמלה שכזו הוא שלא תהיה משעממת וזה בהחלט הדבר האחרון שאפשר לומר על השמלה הזו, עם סיומת התחרה והפייאטים. גם השמלה של טל רחוקה מלהיות שמלה שחורה סטנדרטית, עם ניטים קטנטנים וכסופים שמכסים את כולה והשוס בהופעה שלנו - סקאי הבוקסר כמובן!

אני לובשת: שמלה - ג'ייסון וו לטרגט, שרשרת - פוגי נעים, נעליים - רוני קנטור


יש משהו בשמלה פרחונית על רקע בהיר שמרגיש מאוד נכון לראש השנה ובעיניי הדיטיילים השחורים הופכים אותה לקצת חגיגית יותר. טל נראית כמו ברכה לחג עם עיטורי הרקמה המקסימים על השמלה שלה והטאץ' הסופי לכל הופעה כזו הוא בנעליים יפות כמובן - הרבה יותר מזה פשוט לא צריך.

אני לובשת: שמלה - פיו פיו, חגורה - אואזיס, נעליים - b.a.i.t


הפעם בחרתי ללכת על לוק מתוק וסופר ילדותי, כזה שכיף ונוח ללבוש בערב החג או בכלל. קשת הפרחים משדרגת את כל המראה והופכת אותו לחגיגי יותר (ואולי השנה במקום להעניק זרים, פשוט נלבש אותם?), בעוד שעם חצאית בעלת נפח כזה פשוט אי אפשר לפספס.

אני לובשת: חולצה - מונה, חצאית- מארק ג'ייקובס, קשת פרחים - קולולוש, נעליים - רוני קנטור


הפעם זנחתי את כל המתקתקות של החג בצד והלכתי על לוק קצת מודרני יותר ואפילו - שמע ישראל - סקסי. חצאית עפרון צמודה היא לא ברירת המחדל שלי ביום יום, אבל כאמור, בחג מותר ורצוי להשתגע קצת, כנ"ל לגבי גובה העקבים.

אני אוהבת את המשחק בין הצבעים שמונע מהלוק הזה ליפול למשבצת של מראה משרדי משעמם ויחד עם ערבוביית הפרינטים נוצרת תלבושת שיש בה הרבה אלמנטים מעניינים, כך שכיף להתבונן בה.

אני לובשת: חולצה - עדיקה, חצאית - פול אנד בר, שרשרת - שלי דהרי, נעליים - טופשופ

בקרוב יעלה גם הפוסט של טל כך שתוכלו לקרוא על מה שהיא לבשה אז כל שנותר לי לאחל לכן זה שאתן מוקפות ברגעים אלו ממש בכל מה שעושה לכן טוב, בין אם מדובר בבגדים, חברים על ארבע או על שתיים ושכך בדיוק תיראה גם השנה החדשה, אז חג שמח אהובות!

צילום: עידו כהן
עריכה: טל אטרקצי
סטיילינג ואיפור: אני

6 תגובות:

  1. לובה את כל כך כל כך יפה!!
    אני מתה על הפוסטים שלך, על הקעקועים ועל הגישה לחיים. וגם על הצבעים בשיער.
    מדהים איך את מקיפה את עצמך באסתטיקה אול אובר. וואו!!
    מגניב שאת שומרת על בלוג כל כך רלוונטי מעניין ולא פרסומי כבר שנים רבות.
    שתהיה לך שנה טובה מלאת אהבה, הגשמה וריגושים.
    אמנם אני לא בסצינת הבלוגים, אבל קוראת שלך שנים רבות, ומקווה שתמשיכי עוד!
    עדי

    השבמחק
    תשובות
    1. היי עדי, איך אנחנו לא מכירות? אשמח לדעת מי את בפרטי :)
      התגובה שלך לגמרי גרמה לי לחייך :)

      מחק
  2. כרגיל, פוסט יפהפיה ומקסים. העלית לי חיוך על הפנים ועוררת בי רצון לשופינג מושכל חח

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף :) הכי טוב שופינג מושכל, חג שמח!

      מחק
  3. היי לובה :)
    את אחד הבלוגים היחידים שאני שומרת, ולומדת ממך לא מעט..
    הפוסט הזה פשוט גורם לי לקום ולצאת לשופינג. להעז!
    תמשיכי להקסים, לחדש, לנסות ולעדכן.
    אני בטוחה שיש עוד לא מעט כמוני, שנהנות ממך.
    חג שמח ושנה טובה ומופלאה לך, לבעלך ולהולכי על ארבע המופלאים שלך :)

    איריס

    השבמחק
    תשובות
    1. את מותק אמיתית איריס, חג שמח גם לך :) ספרי לי מה קנית!

      מחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top