יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

שנה של אנשים נפלאים


אני לא טיפוס של חגים ומעולם לא הייתי. התכנסויות משפחתיות וארוחות החג הם גם לא בדיוק כוס התה שלי, אבל יש משהו בתקופה הזו של ראש השנה - יום כיפור - סוכות שאני דווקא אוהבת והוא קשור יותר בתחושה שיש מסביב מאשר מה שמתרחש בחגים עצמם.


פתאום כל הפוסטים שאני קוראת הם ברוח החג, צצות להן הפקות יפות, אנשים מאחלים אחד לשני "שנה טובה" שבוע מראש. יש תחושה קצת נאיבית שאני לא מרגישה בחגים אחרים ובמקום להציף אותי בציניות כמצופה, היא דווקא עושה לי נעים.


אפילו הבלוז הזה של החגים הוא רך יותר, בעיקר כי הוא גורם לך לחשוב איפה היית ומה עשית בתקופה הזו בשנה שעברה והיכן אתה נמצא היום. אז אני מאוד שמחה על הנקודה שבה אני נמצאת כעת ולמרות שאת כל השנים האחרונות סיכמתי כמעניינות - זו ללא ספק הייתה השנה שבה למדתי הכי הרבה, על עצמי ומהאנשים שהקיפו אותי.


השנה הכרתי אנשים נפלאים, מצחיקים ומעניינים - אנשים שאיתם היה לי חיבור ממש טוב וכמובן גם שמרתי במאמצים רבים (כי הרי ידוע שמערכות יחסים הן עבודה במשרה מלאה) על האנשים שכבר קיימים בחיי וחשובים לי.


ענבל גיבור היא ללא ספק אחת הבחורות ששמחתי להכיר השנה. מצחיק להשתמש במונח "היכרות", הרי אנחנו משוטטות באותם מרחבים וירטואליים כבר כמה זמן, אבל רק השנה פגשתי אותה באמת - מתוך רצון ספונטני לשתף פעולה וליצור משהו כייפי יחד. תמיד כשנתקלתי בתמונות שלה ברשת היא נראתה לי כמו טיפוס סופר חייכן ואופטימי - שיקוף מדויק לחלוטין של המציאות, מן הרגע שפוגשים אותה ועד שנפרדים לשלום.


אם יש משהו שאני כבר יכולה להוסיף לרשימת ההחלטות שלי לטובת השנה הקרובה, זה להיות ספונטנית וזורמת יותר, לקחת חלק בשיתופי פעולה יצירתיים שמעשירים את הנפש, סתם כך - בשביל הכיף ולהיפטר סוף סוף מהשיער הכחול :)


אז כבר עכשיו אשלח איחולי שנה טובה לכן, הקוראות הנפלאות שלי ואם יש משהו שעושה לי טוב השנה וכבר כמה שנים רצופות, זו הכתיבה כאן בבלוג. אתן יותר ממוזמנות להציץ גם בפוסט של ענבל ולקרוא על חוויותיה מיום הצילומים.

צילום ועיצוב גלויה: ענבל גיבור
סטיילינג ואיפור: אנוכי
קשת פרחים- קולולוש
שמלה- JUL
נעליים- רוני קנטור

תגובה 1:

Template Design By Baby in Heels
Back to Top