יום שני, 15 בספטמבר 2014

משחקים ושילובים

מאז שעלה הפוסט ההוא בזמן המלחמה, שמתעד את הבגדים הצבעוניים שלי על רקע מציאות שהייתה הכל חוץ מצבעונית - החלטתי לאמץ את השטאנץ הזה ולחלוק איתכן מפעם לפעם כל מיני רגעים, תמונות ופריטים שלא זכו לפוסט שלהם אך הם בכל זאת ראויים לכמה דקות של תהילה.

אז הנה עולה לו הפוסט השני בסדרה והפעם הוא מוקדש לכל מיני שילובים של פריטים שפשוט הולכים טוב זה עם זה ובעיקר גם עושים לי טוב, מוכנות?


השילוב בין השרשרת של דורות'י מלילה מיי לבין ספר הפופ אפ של הקוסם מארץ עוץ. יש לי חיבה גדולה לספרי אגדות וחיבה עוד יותר מיוחדת לספרי פופ אפ שממש מכניסים אותך לחלק מהחוויה, כך שהיה ברור שגם את השרשרת הזו אני מוכרחה לצרף למשפחה.


עוד שרשרת של לילה מיי, הפעם כזו שנראית כמו צווארון של פיטר פן - הפעם בשילוב עם משקפיים אופטימיים שגורמים אפילו לימי ראשון לא להיראות נוראיים כל כך.


השילוב של הטבעת החדשה והאהובה שלי עם... הכל בעצם! על הסיפור של הטבעת תוכלו לקרוא כאן ואני מודה, היא מרגשת אותי עד עצם היום הזה.


השילוב של האוברול הנהדר של ביאנתיקה יחד עם הים היפה שלנו, השילוב בין קעקוע העוגן לבין כל החבלים שמסביב


השילוב בין הקשת היפה של קולולוש לבין כל רקע פרחוני/ טבעי שהוא, מה שגרם לי להרגיש כמו נערת פרחים עירונית.


השילוב בין הקעקועים הגאוניים של Tattly לבין שמלת משבצות. אם כבר שחור לבן... אז בסטייל!


השילוב בין ההדפס הפרחוני לבין השיער הכחול שלי! שיער דרדסים לנצח! או... לפחות לימים הקרובים.



השילוב בין בגד הים שלי לבין... הים? טוב, הפעם לא מצאתי הקשר מעניין במיוחד, אבל תנו לי להשוויץ באננסים שלי בשקט! (זה לא יצא כמו שהתכוונתי).


השילוב שבין עמי ותמי - כל מילה נוספת מיותרת. עוד יצירה מבית לילה מיי.


השילוב בין הנעליים שלי לבין הנעליים של החברות האופנתיות והאהובות שלי! האם תצליחו לזהות את הזוג שלי?


השילוב בין עיני הנשר שלי (כשאני מרכיבה משקפיים) לבין המציאות הנהדרות שמצאתי לי בשוק העתיקות 


השילוב בין נעלי המנטה לבין יומן האג'נדה של Ban.do, שלמות פסטלית שכזו!


השילוב בין שמלת הפסים לבין כוס קפה והמגזין הטוב ביקום - פרנקי, או במילים אחרות: אחה"צ מושלם


השילוב בין שמלת התוכים של מונה לבין כתר צמות שהכינה לי שרון מימון המוכשרת, בסט של הפקה חדשה


השילוב בין חצאית הניינטיז שלי לבין המרצפות המשובצות ונעלי בובה שגורמות לי להרגיש כמו בלרינה


השילוב בין הטבעת של ליאור שולק לבין הטבעת הנוספת שלה! אם יש תכשיט שמוכרח להיות שלי ביום מן הימים, אז ללא ספק מדובר באחד הפיסים של המעצבת המוכשרת הזו.


צבעים פסטליים, צווארון פיטר פן ושרשרת חד קרן. שילוב שלא דורש שום הסברים, השילוב בין מונה לקולולוש.


השילוב בין קעקוע זמני לבין לק שכולו בלינג בלינג

אם תרצו לעקוב בלייב אחרי כל השילובים האלה, אתן יותר ממוזמנות להצטרף אליי באינסטוש: @lubashashr

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top