יום שבת, 13 בספטמבר 2014

שמלת ה"זו לא חוכמה גדולה"

יש לפעמים שילובים של בגדים שאיתם אני משתעשעת ובזכותם אני רוצה לטפוח לעצמי על השכם במעין אקט שאומר: "לובה, שיחקת אותה". לאותם רגעים אני בטוחה שהשילובים האלה יוצרים ניצוצות של גאונות, עד שאני מבינה שלא מדובר באסטרופיזיקה... אבל עדיין חשה תחושה קלה של גאווה.


השמלה הזו לא מעוררת בי גאווה כזו.


ראיתן את ההדפס על השמלה? לא, אל תענו לי אפילו. קשה לי להודות בכך שכל הקרדיט הולך הפעם להדפס וכל מה שהייתי צריכה לעשות היה להפוך כקולב. כי ברצינות, זה באמת משנה  איך מאבזרים שמלה כזו?


אז לצד כל מיני שילובי בגדים גאוניים (תירגעי, לובה), מדי פעם יש את פריטי הלבוש האלה שהם כל כך יפים בפני עצמם, שזו באמת לא חוכמה ליצור איתם הופעה מוצלחת. סביר להניח שגם אילו היינו מכינה נעליים מאולתרות משקית פלסטיק ומשתמשת בעגלת קניות על גלגלים בתור תיק - הייתן מתקשות להבחין בכך וממשיכות לספור את כמות החיות המופלאות שמקשטות את השמלה.


תוסיפו לתמהיל את קשת הפרחים המופלאה של קולולוש ואת הנעליים של רוני קנטור, שאני חורשת עליהן כל כך הרבה בחורף ובקיץ - שזה כבר מביך וזהו, איים גוד טו גו! כל תהליך ההתארגנות כולו ארך כעשר דקות, אבל ככה זה כשיש לך חי-בר על השמלה.

אני לובשת: שמלה- JUL, קשת- קולולוש, נעליים- רוני קנטור, תיק- Marc B מאסוס

4 תגובות:

  1. באמת שמלה מקסימה! ואני לגמרי מבינה על מה את מדברת. יש לי כמה שמלות כאלו בארון שאין ספק שהופכות את החיים לקלים הרבה יותר, אבל איכשהו בכל פעם שאני לובשת אחת מהן אני מרגישה ש"רימיתי" (;

    http://www.aboutacloset.com/

    השבמחק
  2. so lovely hun<3

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    השבמחק
  3. אני מאוהבת!!
    הכל כל כך את וכל כך מקסים.
    עשית לי את היום :)

    השבמחק
  4. אין לי מילים! אני רוצה את גן החיות הנהדר הזה!!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top