יום רביעי, 20 באוגוסט 2014

Inglot, welcome back!

כשאינגלוט נעלמו פתאום מהרדאר, אני מודה שהתבאסתי. על פניו היה נראה שזה עוד אחד מהמקרים האלה של חברה המגיעה מחו"ל עם המון פוטנציאל אך לא מצליחה להתרומם, בעיקר בגלל יחסי ציבור בעייתיים ומעט מדי באז - וגם כל השמועות מסביב לא ממש תרמו לעניין.

לשמחתי הרבה זה לא מה שקרה הפעם וכעבור אי אלו חודשים של שתיקה (או ישיבה בחושך, כפי שנהוג לחשוב על פולנים), אינגלוט פתחו חנות חדשה וצנועה יותר, אך מוצלחת כמו קודמתה בלוקיישן חדש בדיזינגוף סנטר (ליד סופר פארם, בבניין A). מבחינתי אינגלוט זו המקבילה של מאק רק ללא הניסויים בבעלי חיים ולמרות שהיא אינה משיקה קולקציות כחדשות לבקרים, עדיין יש בה תחושה של שפע.

את החברה פגשתי לראשונה עוד לפני שהושקה באופן רשמי לארץ, הודות לחברי הטוב איביי, אבל כשנחתה כאן מצאתי בה בנוסף לכל המוצרים הצבעוניים שהיא ידועה בהם, גם כמה מוצרי בסיס איכותיים. החלטתי שיהיה נחמד לסקור את המוצרים שרכשתי וקיבלתי לסקירה, כדי להבין במה שווה להשקיע את הכסף בביקור הבא בחנות.


את המייקאפ הזה קניתי לפני כמה חודשים טובים ובמשך כל אותו זמן היה המייקאפ הקבוע שלי. בתקופה שבה קניתי אותו, אינגלוט סבלו מחוסרים משמעותיים במלאי ולכן נאלצתי להתפשר על מוצר שלא בדיוק תאם לסוג העור שלי, אלא מתאים לעור יבש - ולהפתעתי הוא יושב עליי נחמד ואפילו שורד איתי את הקיץ. אני לא ממש מתמצאת בגוונים של אינגלוט ולכן שמחתי שהתאימו עבורי את הגוון הנוכחי בצורה ממש טובה, כך שבסך הכל מדובר במוצר שבהחלט אשקול לרכוש שוב. יש לו כיסוי בינוני וגימור חי, מתאים מאוד למי שמחפשת מוצר קליל עם גימו

Rouge a levres lipstick בגוון מס' 55

את המוצר הבא אני מתקשה לסקור בצורה אובייקטיבית מאחר שהצבע מאוד לא נאה בעיניי. מין בורדו-חום עם חלקיקים זהובים בולטים, שהוא לא כהה מספיק כדי להיות אדג'י, לא בהיר מספיק כדי להיות שימושי וכל הטוויסט הזהוב נותן לו מראה מאוד דודתי. גם המריחה שלו היא מאוד קשה ויבשה, כך שלגבי מבחן העמידות לא אוכל להעיד כי זה לא משהו שאני רואה את עצמי לובשת.

Lip duo בגוון 48 Strawberry

שפתוני ה-Duo של אינגלוט, במיוחד בגוונים שקיבלתי, יתאימו מאוד כמארז לנערות מאחר שהם שקפקפים, מגיעים באריזה קומפקטית ונוח לקחת אותם לבית הספר. אני מאמינה שנשים מבוגרות יותר לא כל כך מתחברות לגלוסים שקופים לחלוטין ואני לא מתחברת למארזים כאלה באופן כללי - ולכן זה לגמרי מוצר שאפשר לדלג עליו לדעתי.

לק בגוון 984

לקים זה משהו שתמיד כיף לקבל ולכן שמחתי גם להיות מצ'ופרת בלק של אינגלוט. גוונים ירוקים וכחולים למיניהם הם חביבים עליי ולכן הברנש הזה התחבב עליי כבר ממבט ראשון. הפורמולה שלו לעומת זאת, פחות חביבה עליי: פורמולה  מאוד מימית, עד לרמה שצריך למרוח ארבע שכבות דקיקות שלה כדי להשיג כיסוי מלא. לעומת זאת, העמידות שלו עליי מדהימה: אני איתו כבר שלושה ימים ואין אפילו זכר לצ'יפים, מה שלא קורה לי עם שום חברה אחרת.

ווקס לגבות בגוון 571

זו כבר הפעם השניה שאני רוכשת את הווקס הזה לגבות כך שמיותר לציין שאני מאוד מרוצה ממנו. את הווקס אני מאחסנת יחד עם אוסף הצלליות שלי בפלטה מגנטית. הוא מעט מבריק, אך מעניק לגבות מראה מסודר ויש בו גם מעט פיגמנט. החסרון העיקרי שלו בעיניי: הוא נגמר מאוד מהר.

אייליינר ג'ל בגוון 70

לאחרונה אני מאוד בקטע של אייליינרים בהירים אז הייתי מוכרחה להוסיף את החבוב הזה לאוסף. אייליינר תכלת זה הכי סיקסטיז ובשילוב עם אייליינר נוסף שחור, מתקבל מראה רטרו ונגיעה של צבע מבלי להשתגע עם צלליות. האייליינר הזה ישב עליי במשך 13 שעות (!) עם פריימר מתחת והוא שרד בגבורה, אטום מהשכבה הראשונה ובאופן כללי יופי של מוצר.

אייליינר ג'ל מטאלי בגוון 93

מסדרת האייליינרים המטאליים מאוד התרשמתי בפרזנטציה, כשנאמר שהם יכולים לשמש גם כצללית בסיס קרמית ובאמת כשדגמתי אותם בחנות הם הרגישו סופר פיגמנטיים ואטומים. רכשתי את הטואופ ואני יכולה לומר שלא כדאי להתייחס לאייליינר הזה כצללית בסיס מן המניין, שכן הוא הרבה יותר רטוב ממנה.

צריך לעבוד עם כמויות מזעריות של חומר כדי לשלוט ברטיבות, בפעם הראשונה שבה טבלתי את המברשת בפאן, נוצר בו שקע גדול וזה קצת מבאס. אני חושבת שבייעוד המקורי שלו, בתור אייליינר מטאלי, יהיה הרבה יותר קל לעבוד איתו.

פיגמנט דו כרומי בגוון 35

על הפיגמנטים הדו-כרומיים של אינלוגט אין הרבה מה לומר, פרט לכך שאני רוצה את כולם למרות שאני לא מרבה להשתמש בהם. אחד הדברים היפים ביותר שאפשר להיתקל בהם בעולם האיפור.


אני לא חושבת שאי פעם נתקלתי בצללית של אינגלוט שהיא לא פיגמנטית או כזו שלא מונחת טוב. גם שיטת הרכבת הפלטות העצמית ככל הנראה ממש עובדת, כי אני מוצאת את עצמי שולחת יד לפלטות שלי מהם לעתים קרובות למדי. אם יש מוצר ששווה להשקיע בו באינגלוט, אלה ללא ספק הצלליות של המותג.

מסקרה Perfect length & define

מסקרות גימיקיות הן לרוב לא כוס התה שלי: לא אוהבת אפליקטורים מיוחדים, מסקרות מסתובבות ושלל גאדג'טים המבטיחים ניסים וריסים ארוכים. גם למוצר הזה לא חשבתי שאתחבר בכלל, אם כי להפתעתי גיליתי שמדובר במסקרה נחמדה ליום יום. אני חושבת שבגלל האפליקטור הדק מאוד שלה, אין לה באמת אפשרות להעניק אפקט דרמטי לריסים, אבל בתור מסקרה קז'ואלית היא עושה את העבודה.

לסיכום, ההשקה המחודשת של אינגלוט בארץ הביאה עמה גם עלייה במחירים בכמה אחוזים, עלייה שהיא מורגשת וגם די מבאסת. למרות זאת, אינגלוט היא עדיין רשת נגישה עם מוצרים מגוונים ואיכותיים, אז בפעם הבאה שאתן מבקרות בה, ממליצה לכן בחום לבדוק את הפיגמנטים, את הצלליות והסמקים, אך גם לא לשלול מוצרי בסיס אחרים. בקרוב צפויים להיפתח סניפים נוספים של המותג בארץ ואני מקווה שהפעם הם כאן כדי להישאר.

גילוי נאות: חלק מהמוצרים בפוסט התקבלו לסקירה.

3 תגובות:

  1. פוסט מעולה! את אינגלוט הכרתי כמו כל שאר המותגים שאני אוהבת, דרך סרטונים ביוטיוב! אהבתי לצלליות שלהם כל כך גדולה שבספירה האחרונה יש לי מעל 60 מהן! הכי אני מחכה לדגום את המסקרה שקיבלנו, נראית לי מעניינת ;). וטוב שכתבת לגבי הפורמולה של הלק, חשבתי שרק שלי היה כל כך דליל!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו, נשמע כמו אוסף משגע! הלק בהחלט לא עבורי, שרדתי את כל השכבות כדי לצלם לפוסט - אבל לא תהיה לי סבלנות למרוח אותו שוב

      מחק
  2. כמה חשק עשית לי לאייליינר הכחול(!!) ובכלל המוצרים נראים מעולה ונשמע שאת מרוצה מהם , ואם חתולתי מרוצה, זה לא יכול להיות רע!
    נשיקות

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top