יום שני, 25 באוגוסט 2014

מזל טוב, קשיש!

אם יש משהו שאני אוהבת יותר מאשר את יום ההולדת שלי ואת המתנות המתלוות אליו, אלו הם ימי הולדת של האנשים שחשובים לי. מעבר לכך שאני אוהבת לקנות וכל מסיבה שכזו היא תירוץ לצאת למסע שופינג, אז מבחינתי להתאים את מתנות יום ההולדת לאישיותו של החוגג זה אתגר ובעיקר... כיף גדול.

אז הפעם הסיבה למסיבה הייתה יום הולדתו של האיש שלי, הקשיש שחגג 28 שנות קיום של אהבה ומדעים מדויקים - וכמובן שזו הזדמנות מעולה להשקיע, לאסוף, לחשוב ולקנות מתנות!  אחרי כמה וכמה שנות זוגיות, קצת קשה להעלות את הרף כל פעם מחדש, אבל מבחינתי זו גם לא ממש המטרה, העיקר שאצליח להעניק לו כמה דברים שאני יודעת שיעלו חיוך על הפנים. האם הצלחתי השנה? הגיע הזמן לגלות!


התחנה הראשונה הייתה בכל פרפיום, שם רכשתי בושם של burberry עבור האיש. את הריח הזה לגברים לא הכרתי באופן ספציפי, אך מאחר שממש אהבתי את המקבילה הנשית שלו - The beat. הייתה לי תחושה שלא אפספס ואכן - יש לו ריח שפשוט גורם לי לחייך בכל פעם שאני מסניפה אותו (מה שקורה המון לאחרונה!).


התחנה הבאה הייתה חנות "קמיקאזה" בסנטר, חנות שהיא גן עדן לגיקים ושם גם התחברתי לגיקית שבי (כי הסתבר שהכרתי את רוב המוצרים בחנות). אספתי משם את חוברת הקומיקס של אקס-מן, שהסרט החדש והמעולה מבוסס עליה, חוברת קומיקס של The walking dead, שזו אחת הסדרות המפחידות והאהובות עלינו וחוברת קומיקס שמבוססת הפעם על הסרט ולא להיפך - ג'אנגו, של טרנטינו אהובי.

נוסף לרשימת הקניות גם משחק קלפים מעט טיפשי של משחקי הכס, בעיקר כי לא יכולתי לוותר על אזכור כלשהו של הסדרה הזו במתנות יום ההולדת - ואם זה לא היה מובן, אז סרטים וסדרות הם תחביב משותף שלנו, אז יש כאן גם קריצה לעניין הזה.


כשביקרנו במתחם התחנה, שמתי לב שנתן מתעכב לו באופן משמעותי בחנות משחקי חשיבה בשם "גאיה" (בזמן שהייתי עסוקה בשופינג בנעמה בצלאל כמובן). מאחר שהביטוי "נתן מתעכב" לא ממש בא באופן טבעי כשמדובר בחנויות, ידעתי שמדובר בחנות מיוחדת עבורו ולכן היא תצטרך לקבל ייצוג במתנת יום ההולדת.

במשחקי חשיבה אני לא מומחית גדולה ולכן רכשתי את משחק הלוח שאתן רואות לפניכן, עליו המליצו לי בחנות ומאז הקשיש מרכיב לו כל מיני צורות וקוביות שאותן אני אפילו לא מצליחה להבין, אבל היי, העיקר שהוא נהנה. כל זקן והפטישים שלו, אתן יודעות.


משם המשכתי לחנות "מוז" שנמצאת גם היא בסנטר. מבחר ההדפסים הקיימים היה קצת משעמם לטעמי, מה גם שכולם היו עסוקים בהדפסת חולצות הזדהות עם ישראל ועם כיפת ברזל - לא בדיוק הקאפ אוף טי שלי.

פתאום גיליתי שיש להם מקבץ קסום של תמונות במחשב אותן אפשר להדפיס, אז כמובן שהדפסתי את חולצת ה-meme, כי זו כבר מסורת אצלנו להחליף כל מיני תמונות מטופשות כאלה בוואטסטפ ובנוסף גם חולצה של האוס ושל ברייקינג באד כמובן (שוב מוטיב הסדרות חוזר על עצמו). אני לא יודעת מה איתכן, אבל הבחור נראה מרוצה למדי בתמונה.


אחת החולצות הראשונות שנתן לבש לדייטים שלנו, אי שם בתקופת עידן הקרח, הייתה חולצה של AC/DC ומאז הסרתי שזו אחת הלהקות האהובות עליו. אם כבר במוסיקה טובה עסקינן - אז מוטב שיהיה בסטייל ובתצורה של תקליט. אני חושבת שנתן הגיע לגיל הזה שלהאזין לדיסקים זה פשוט לא מכובד ולכן תקליט זו האופציה הטובה ביותר!

את כל המתנות הגשתי לו בנפרד, בכל פעם שהגיעה הפתעה חדשה בדואר: הופס, נתן קיבל מתנה וזה איפשר לנו להתחיל לחגוג לו את יום ההולדת חודש לפני, מה שהיה ממש נחמד בעיניי. בשבוע יום ההולדת לקחתי אותו להפתעה אחת אחרונה: מסעדת בלאק אאוט, הלא היא מסעדת החושך במרכז נא לגעת.

תמונות משם אין לי כי... ובכן, אכלנו בחושך מוחלט! כן, כן, אכלנו ארוחה של שלוש מנות מבלי לראות את הסכו"ם, את האוכל או את עצמנו. עד שהגענו למקום עצמו, לנתן לא היה מושג לאן מועדות פנינו ורק כשהוא ראה את המרכז עצמו, הוא עשה 1+1 (תבונה של איש מבוגר, כנראה) והבין שאנחנו עומדים לסעוד בחושך.

המקום היה עמוס מאוד והמנה הטבעונית הייתה רעה מאוד, כיאה למקומות שאינם מתמחים באוכל טבעוני, אך בכל זאת - זו הייתה חוויה בלתי נשכחת ובעיקר מקום שיש לו מסר חשוב. אני ללא ספק ממליצה לכן, עם או בלי קשר ליום הולדת, להתנסות לפחות פעם אחת בסוג כזה של אכילה. פתאום פעולות פשוטות כמו מזיגת מים או מציאת המזלג הן ממש לא טריוויאליות.

מאחר שגם הפעם, יופעל על נתן לחץ פיזי מתון לקרוא את הפוסט הזה (איך אתן חושבות שאני צוברת טראפיק בבלוג?) אנצל את ההזדמנות כדי לאחל לו מזל טוב פעם נוספת ולפזר כל מיני קלישאות כמו 28 זה ה-19 החדש, החיים רק מתחילים כשמתקרבים ל-30 ותתנחם בכך שגיל הפנסיה קרוב, אוהבת!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top