יום שני, 4 באוגוסט 2014

אופנה בצל המלחמה (או כל כותרת בומבסטית אחרת)

מאז שהתחיל המבצע, לא ממש היה לי חשק לצלם פוסטים שלמים מלאי מבטים נוגים - סורפרייז, סורפרייז. אבל מה שבאמת מפתיע בכל זה, שחשק להשקיע בלבוש ואפילו בלבוש צבעוני וכייפי במיוחד, דווקא היה לי בשפע. כנראה שנכון מה שאומרים החבר'ה, על כך שאופנה זה מפלט או משהו כזה.

אז במקום לנתח את עצמי בגרוש, חשבתי להביא לכאן את הדברים היפים והצבעוניים שליוו אותי במהלך התקופה האחרונה והצליחו להעלות בי חיוך, בתקווה שזה יצליח לגרום גם לכן לחייך, או לכל הפחות לעורר בכן קנאה עמוקה - אני לחלוטין זורמת עם שתי האפשרויות.


נהניתי לקבל הפתעות בדואר, במקרה הזה חבילה ממכופתרות


וגם מהסייל במודקלות', נהניתי מאוד - אפילו קצת יותר מדי, אבל תודו שהנעליים מדהימות!


נהניתי ממריחת לקים צבעוניים, כמעט תמיד של ג'ייד. לעתים מבחילים אך נהדרים כמו זה.


ולעתים דווקא נשיים ויפים.


נהניתי להכיר מעצבות שמעולם לא פגשתי בלייב, כמו בחנות של נעמה בצלאל, שבה אפילו זכיתי לתפוס מחסה בזמן אזעקה.


וכמובן שאני גם נהנית תמיד מהעיצובים של ג'ול, שתמיד מצליחה לקלוע בול (וזה אפילו מתחרז, מה שאומר שזה בהכרח נכון)


נהניתי לנעול נעליים נוחות, למקרה שאצטרך לרוץ למרחב המוגן. עם הנעליים האלה של בנסימון אכן נאלצתי לתפוס מחסה רגע אחרי שהעליתי את התמונה.


נהניתי ממפגשים אקראיים עם חתולי קיטלר, שהעריכו את הטעם שלי בנעליים. תודה חתולי, גם אני אוהבת את הנעליים שלי מרוני קנטור!


אפילו לים הגעתי עם לוטרת המים שאתם רואים בתמונה, כי יש לי שני בגדי ים צבעוניים שהיקום מוכרח לפגוש ועוד אחד בדרכו לכאן.


נהניתי להעניק חברה לארנבי מבית קולולוש ואפילו לשמש לו מרחב מוגן.


נהניתי להתארח במסיבת הפיג'מות המהממת של מגזין Gift של יעל רגב, מסיבה שנראתה כמו המגזין בתלת מימד, או במילים אחרות - מושלם

אני נהנית מהמחשבה על קעקוע(ים) חדש(ים) ואין ספק שהקעקועים של העלמה הזו פשוט עושים לי חשק.

אז ללא ספק הצלחתי ליהנות גם בתקופה הזו: מנסה לשמור על שפיות, מנסה להתרכז במה שעושה לי טוב - אך אני גם מאוד חוששת שזו תקופה שתהפוך לשגרה וכל הרגעים היפים ייעלמו לאט לאט.

8 תגובות:

  1. אני מתה על התמונה של עם החמניות. מושלמת.

    השבמחק
    תשובות
    1. ותודה למוכרת בנעמה בצלאל שצילמה אותי רגע לפני האזעקה :)
      תודה גם לך אהובה!

      מחק
  2. הסטייל שלך משובח בייב. ממש.

    השבמחק
  3. התמונה של הקעקוע מדהימה!! מאוד אהבתי את הלק הורוד של גייד.

    השבמחק
  4. צבעוני ומשובב נפש. הנעליים עם התוכים מושלמות.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top