יום ראשון, 6 ביולי 2014

אני אוהבת...

אני אוהבת חצאיות מתנפנפות וחולצות שחושפות את הפופיק כשמרימים את הידיים.

אני אוהבת שרשראות פלסטיק גדולות ונעליים עם עקבים קטנטנים.

אני אוהבת בתים עם רהיטים נקיים, ציורים צבעוניים ובעיקר  הרבה אישיות.


אני אוהבת ענבים שטופים יחד עם יין לבן.

אני אוהבת את נתן, פרי ומונה ואת העובדה שאנחנו כבר לגמרי משפחה.

אני אוהבת לצלם כל מיני רגעים שרק אני רואה.


אני אוהבת כל דבר שיש בו חציל, עגבניות, אבוקדו וארטישוק, רצוי גם כולם ביחד - בלי שום סיבה.

אני אוהבת פרחים בכל מיני צבעים, אבל בעיקר צהובים.

אני אוהבת בחורות עם תלתלים יפים וקעקועים גדולים.


אני אוהבת את התחושה כשהשרירים שורפים.

אני אוהבת אפים רטובים של כלבים ופרווה ספוגה במים.

אני אוהבת חתולים מכורבלים בכל מיני צורות מצחיקות.


אני אוהבת את ריאן גוסלינג ואת מייקל פסבנדר גם.

אני אוהבת שירים ישנים וטובים, אבל הכי נהנית לשיר לצלילי שירים טיפשיים.

אני אוהבת שועלים, ארנבים, איילים ובעצם את כל החיות.


אני אוהבת גלידה וחמאת בוטנים.

אני אוהבת לקים מנצנצים ושפתונים בוהקים.

אני אוהבת סדרות טלוויזיה שגורמות לי לחשוב.


אני אוהבת חברות שגורמות לי לצחוק.

אני אוהבת אנשים מוכשרים, שאוהבים את מה שהם עושים.

אני אוהבת את הבלוג ואוהבת לכתוב בו, אשמח שגם תכתבו לי מה אתן אוהבות.


אני לרוב לא אוהבת להשתתף בתחרויות, אבל הפעם דווקא החלטתי בכל זאת לנסות ולכן אשמח מאוד אם תהיו צדיקות ותלחצו לייק לתמונה הבאה (וחוץ מזה, אתן מוזמנות לעקוב!).

אוהבת.

תגובה 1:

Template Design By Baby in Heels
Back to Top