יום שלישי, 3 ביוני 2014

משתוללים בכפר

על הגבינות ושאר מוצרי החלב אני מוותרת בשמחה, אבל זה בהחלט לא אומר שאני מוותרת על פסטיבל חג השבועות שהוא מבחינתי הכי אופנתי שיש - עם השמלות הלבנות וזרי הפרחים. בתור בחורה אורבנית למדי בהווייתי, היה כיף לקחת את סטייל השבועות למקום שמתחבר אליו הכי טבעי שיש - הכפר (נו טוב, לפחות כל מה שהוא לא עיר).

ההשראה ללוק הזה הייתה חולצת הוינטג' הרומני, שנרכשה כחצי בדיחה - מחווה לשורשיו הרומניים של נתן ולמילה "בוקרשט" שאותה אני נהנית לגלגל על הלשון בצורה מעצבנת עד מאוד, אבל לבסוף יצא שהבדיחה היא על חשבוני, כי ממש התאהבתי בה.

אמרתי לעצמי שאם אני ממילא הולכת על מראה חלבנית הסויה, כדאי לעשות זאת עד הסוף - עם הפרחים בשיער וחצאית הג'ינס קומפלט, רצוי גם שלא על רקע נופי רמת גן וכך בדיוק קרה. אז זה השלב שבו אני אמורה לאחל לכן חג שמח! היר היר!


אני לובשת: חולצה- וינטג' רומני, חצאית- ביאנתיקה, נעליים- ניו לוק, קשת פרחים- אסוס

7 תגובות:

  1. איזה כיף שחזרת :) והחולצה הזו מקסימה!

    השבמחק
  2. מהממת!!
    אני חייבת להודות שיש לי אובססיה קלה לחולצות רומניות / הונגריות/ רוסיות/ כל מה שמזרח אירופאי ויש לו פרחים. יש לי לפחות ארבע כאלה בארון והיד עוד נטויה! אאוטפיט מהמם, הפרחים על הראש- ובכן את כבר יודעת שיש לי חולשה אליהם, והשיער החדש נהדר. שאפו!

    השבמחק
  3. פוסט מקסים. חולצה מקסימה. וכפר מקסים. איפה?

    השבמחק
  4. יפה לך כפר! (ונתת לי השראה מה לעשות עם אוסף החולצות הרומניות שירשתי מסבתא:P)

    השבמחק
  5. התמונה ה-1 פשוט מקסימה :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top