יום ראשון, 29 ביוני 2014

עד מתי קיץ 2014?

יש כל מיני סימנים שמעידים על תחילתו של הקיץ: בירה צוננת, אבטיח קר, בריכה, ים, עור חשוף, הדפסים חדשים על בגדים קצרצרים. כל אלו עלולים לגרום לכן לחשוב שהנה הגיעה לה העונה הכה ישראלית והסימפטית למחוזותינו, איזה כיף.

אז תנו לי לבשר לכן משהו: הסימן הבולט ביותר שמעיד על בואו של הקיץ הוא הפרצוף החמוץ שלי, נגרר אחרי הכלבות לטיול מהביל, כולו מאדים, מתנשף וזועף. יש אנשים שהקיץ נוצר עבורם, כל אנשי הבריכות למיניהם, עם העור השחום והביקיני הלוהט. יש את הילדים כמובן, ששמחים על כך שהחופש הגדול מגיע והם יבלו חודשיים שלמים בחוסר מעש. ויש אותי, הלבנבנה והזועפת, שהתכשיר הקוסמטי היחידי שמתקרב אליה בימים כתיקונם הוא הדיאודורנט והאקססורי הלוהט ביותר במלתחתה כרגע הוא המזגן.

תמיד טענתי שצריך לקרוא בלוגים כמו שלי בגישה סקפטית, לתהות האם יש אמת בפרסום. אם אני נראית לכן כאן קייצית ושמחה, אז דעו שזו הטעיה מכוונת. גירדתי חצי חיוך ומיד כשסיימנו לתקתק פריימים, הפרצוף החמוץ שלי חזר לככב ויחד איתו כל מיני נהמות אקראיות כמו "בית. מזגן. רוצה".


אז למרות שלא תתפסו אותי מודה שהקיץ נסבל בדיוק כפי שלא תצליחו לתפוס אותי שזופה (סיריאסלי, גם שעות בים לא יגרמו לכך), אני מוכרחה להודות שהדפסי פירות, דובדבנים בבטן או מרוחים עליה ושורטים קצרים, מצליחים להמתיק קצת את הגלולה שהיא... כפי שכבר הבנתם, חמוצה.

אז בברכת קיץ נסבל,
שלכם,
הדובדבנית הזועפת

אני לובשת: גופיה- מונה, שורטים- רוני קנטור, עגילים- נעמה ברוש ל"כרמליטה", נעליים- M&S

4 תגובות:

  1. הופעה מתוקה ונראית על פניו נוחה..למרות החום:-)..לבן זה יפה!

    השבמחק
  2. אבטיחים! אני אוהבת!
    ודי עם החום המגעיל הזה, זה לא כיף.

    השבמחק
  3. אני איתך. איפה צולם?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top