יום שני, 16 ביוני 2014

#100happydays?

בימים אלו אני סוגרת חודש שלם לפרוייקט #100happydays. למי שלא מכירה - זה אומר שבכל יום ויום במהלך מאה ימים, אנחנו נדרשים לתעד לפחות משהו אחד קטן שעושה לנו טוב ולשתף ברשת החברתית, במטרה להפיץ את השמחה הזו לכל עבר - כן, גם בימים מחורבנים במיוחד.

אפשר לנהל ויכוחים לגבי הנושא הזה של השיתופים ומדוע בעצם אני נדרשת להעלות לרשת כל מה שעושה לי טוב מבלי לשמור את זה לעצמי, אבל האמת היא שכל התמונות השמחות האלה באמת עושות חשק ולכן אני רואה יותר ויותר אנשים מסביבי מנסים להתמיד בפרויקט הזה.

אז אחרי חודש שלם, יש לי כמה תובנות לגבי הפרויקט עצמו ולגבי אושר אמיתי מהו באופן כללי. הנושא הזה של התיעוד בא לי בטבעיות, כי בסך הכל יש לי לא זמן פנוי, אני מוקפת בדברים אסתטיים והמצלמה נמצאת אצלי בשלוף רוב הזמן, כך שלא מדובר באתגר עצום.

רק שפתאום במהלך החודש הזה, שמתי לב שהרגעים המאושרים באמת שהיו לי, היו דווקא כאלה שלא תועדו - שבהם המצלמה לא נשלפה ולא היה שום תיעוד להם. הרגעים האלה איפשרו לי לחוות אותם בצורה מלאה דווקא כי לא הייתי עסוקה בלפלטר אותם ולהעלות גרסא מזוקקת שלהם לרשת, דווקא כי לא קיטלגתי אותם בקטלוג הימים המאושרים - אלא פשוט אפשרתי להם להיות.

לפעמים אני מרגישה החמצה על כך שאני לא מתעדת כל חוויה משמעותית עבורי, מן צורך כזה לא ברור שמלווה אותי כבר הרבה זמן - ללכוד, לצלם, לכתוב, להעניק לאותן חוויות לגיטימציה. אז במקביל לפומביות של הפרויקט, אני מנסה גם ליהנות מחוויות שהן רק פרטיות, ה-100happydays האישי שלי, מה שלא מצריך שום תיעוד כי זה אך ורק שלי.

אז הפרויקט אמנם לא מצליח לתפוס צלילים, מילים שנאמרות וחוויות שהן לא ויזואליות ומכאן נובעת המוגבלות שלו, אך הוא בכל זאת מחייב לשנות קצת תפיסה: להתרכז ולשאול את עצמנו מה באמת עושה לנו טוב באותו יום. לפעמים זו חצאית חדשה שנשלחת בדואר, לפעמים זה כלב חדש שמגיע לאומנה - זה יכול להיות קטן או גדול כאחד, העיקר שיעשה לנו טוב.

אם מתחשק גם לכן להצטרף ולנסות להיות שמחות במהלך מאה ימים, לפחות לרגע אחד כל יום, אתן מוזמנות להירשם כאן ואשמח לראות מה עושה לכן טוב! בתמונות: משהו שתמיד מצליח להעלות חיוך, הצבע הצהוב, במיוחד אם הוא מגיע בצורת שמלה נאה.


אני לובשת: שמלה- אסוס, תיק- מדוזה, נעליים- M&S


7 תגובות:

  1. השמלה שלך יכולה למלא הרבה יותר מיום-אחד-של-שמחה!
    התמונות פשוט מקסימות.

    השבמחק
  2. השמלה מעולה והולכת טוב במיוחד עם הקעקועים (באמת. הם מאזנים אותה כך שלא תהיה מתוקה מדי).

    השבמחק
  3. התמונה של הנשיפה!!! וואו הו!

    השבמחק
  4. תמיד שמחה לקרוא פוסטים שלך, ואת פוסט הזה במיוחד! קודם כל התמונות הצהובות פשוט עוצריות נשימה! ואני רואה שיש כאן כבר מעריצות של תמונות הנשיפה ואני ביניהן!
    ולגבי הפרוייקט, סיקרנת אותי לגמרי והחלטתי להירשם גם, בתקווה שיעיר את עיני בשמחה מהי :]

    השבמחק
  5. את כל כך צודקת לגבי העדר המצלמה ברגעים הכי מאושרים

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top