יום חמישי, 22 במאי 2014

Summer is coming



תמיד אפשר לדעת שהקיץ מתקרב לפי העלייה במפלס התלונות אצלי בבלוג. אין מה לעשות, אני לא טיפוס של קיץ ובימים חמימים של ממש זה מעסיק אותי. אז נכון, אנחנו רחוקים מהשיא ומזג האוויר אפילו נסבל, אבל פולנייה שכמוני כבר מתכוננת לתלונות העתידיות.


בינתיים אני מתנחמת בשמלות הקיץ היפות, בכך שזה דווקא חביב ואפילו נחמד שמתחמם בערב אז לא צריך להתלונן שקר (מה חשבתן? שאני לא יודעת להתלונן גם על המצב ההפוך?) ושהקעקועים החדשים שלי, שלגדול בהם קוראים חוויאר - זוכים לראות אור יום, בצורה מבוקרת כמובן.


השמלה שמופיעה בפוסט נרכשה באיביי, הרגל מגונה שאמנם זנחתי לפני תקופה ארוכה למדי, אבל כשהתעורר בי הצורך לשמלה בסיסית ואדומה שכזו - ידעתי שאיביי הוא המקום למצוא את האופציה הזולה ביותר. מחשוף הגב שאמור להיות בצורת לב, קצת נראה כמו התקף לב אמנם, אבל בסך הכל אפשר לומר שזו שמלה מוצלחת למדי ואפילו באיכות מתקבלת על הדעת.


את התיק שבוודאי כבר מזוהה עם מדוזה אין באמת צורך להציג. קיוויתי שאקבל אותו כמתנת יום הולדת ואז כמובן שרכשתי אותו לעצמי - כמו שקרה מאז עם עוד אי אלו פריטים מתוך הרשימה ההיא. להכין רשימת מתנות ואז לקנות אותן בעצמך, זה הגיוני כמו לקבל חבילה בדואר ולהרגיש שמדובר במתנה, אבל בעולם שלי יש הגיון בשני המקרים - אז הכל מסתדר. יחי ההגיון הבריא ויחי השמלות היפות!


אני לובשת: שמלה- איביי, תיק- מדוזה, נעליים- מתנת לוליטוט

5 תגובות:


  1. www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx
    nice dress!

    השבמחק
  2. או, איטס אלייב! חוויאר בוודאי נהנה להציץ אל העולם דרך מחשוף גב לבבי. אהבתי ❤️

    השבמחק
  3. הנעלים!! ❤️❤️❤️❤️❤️

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top