יום שבת, 26 באפריל 2014

אביב הגיע, המסיבה באה!

זהו, מסיבת האביב כבר מאחורינו. מה שהעסיק אותי במהלך כל השבועות האחרונים והיה שקול ערך לארגון חמש חתונות במקביל - חלף לו לפתע כמו חלום שכולו פינטרסט ועכשיו נשארנו עם החוויות וגם עם התמונות כמובן.

יש משהו במסיבות שנערכות באביב שיש בהן תחושה מיוחדת ואווירה שכמותה אי אפשר לשחזר בשום עונה אחרת. גם העובדה שהאירוע נערך בשישי בבוקר חיזק את ההרגשה שמדובר ביריד פרחוני שכיף להסתובב בו עם חברות. כמובן שגם הרצפות המאויירות והרקע של יפו רק תרמו לכך, אז לא נותר לי אלא לסכם את החוויה כ... מושלמת!

זו הפעם הראשונה שאני מבקרת במסיבה של "כלות אורבניות" לא רק כאורחת עם מצלמה אלא גם כעובדת מאחורי הקלעים. תמיד התרשמתי לטובה מהאופן שבו טל והדר הרימו פרוייקטים שכאלה, אבל אין ספק שלקחת בזה חלק פעיל מעניק סיפוק שונה לגמרי. כל ההדאגות, הפרפרים בבטן והלחץ שלפני פתאום נעלמים כלא היו ברגע שהמקום מתמלא באנשים ובאנרגיות טובות.

נדמה לי שכבר סיפרתי לכן שהפעם היה לנו גם מתחם אקססוריז וגם מתחם DIY מקסים שבו הבנות הכינו לעצמן סידורי פרחים ועוד כל מיני מוצרים יצירתיים. חוץ מזה גם היה אפשר למצוא במקום עמדות אוכל ובר, להקה, עמדת מניקור, צילום ו... זהו! אני משאירה אתכן עם התמונות, כי זו בעצם הדרך הטובה ביותר לתאר ולהמחיש את מה שהיה. מילים פשוט לא מספיקות לי הפעם.

אז עד לאירוע הבא (ועכשיו אפשר לחזור לשגרת פוסטים רגילה!).
- העמדה של פיו פיו במתחם האקססוריז-
-עם לילו המהממת בעמדת הצילום של "פוטו טיים"-
- להקת "גברבנד"-
-עמדת היצירה של עינת מ"מזמינים"-
-העמדה של רעות זגוני-
-התכשיטים ההורסים של ליאת גינזבורג-
ו... נגמר! (עם הבלונים של עמית בלונ)

4 תגובות:

  1. לכבוד הוא לי להיכלל בפוסט אחד עם רעות זגוני (בקרוב, הוט-מאמא-רעות-זגוני) ההורסת!

    השבמחק
  2. צילמת בדיוק את זוג הסנדלים שחשקתי בו!!
    אני נשבעת שאם לא הייתי קונה את השרשרת של לילה מיי הייתי משקיעה בסנדלים המנצנצות...
    היה תענוג לפגוש אותך :)

    השבמחק
  3. התמונות כמו במגזין פשוט מקסים

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top