יום ראשון, 23 במרץ 2014

I love bourjois! - Part 2

היו פוסטים אחרים בתכנון, אבל אז אמרתי לעצמי שאני חייבת לכן פרק שני בסקירה של בורז'ואה ויש הפעם מוצרים מעניינים במיוחד, אז למה להשאיר אתכן במתח? את הפורמט של הפוסטים אתן כבר מכירות - פוקס על מוצרים של חברה אחת ואהובה, אז ללא הקדמות מיותרות, נצלול הישר לתוך פסטיבל בורז'ואה שממתין לנו גם הפעם.


נתחיל משני מוצרי הבסיס המסקרנים ביותר בפוסט לטעמי, שניהם הוזמנו מאסוס. הראשון הוא פריימר מסדרת ה-Happy light שסווטץ' שלו לא תראו כאן מהסיבה הפשוטה שהוא בלתי נראה על העור שלי. שום ברק ושום תחושה מוארת הוא לא מוסיף לשגרת האיפור שלי ולטעמי מדובר במוצר די מיותר. הוא סיליקוני למדי בתחושה שלו והיה לי חשד שהוא גם מעורר פצעים רעים משינתם, אך גם לאחר שהסתבר כי האשמה לא עליו - לא יכולה לומר שהתרשמתי ממנו במיוחד.

מהמוצר הבא התרשמתי גם התרשמתי והוא הפך לאחד המייקאפים האהובים עליי באוסף. "רגע, הוא בכלל CC cream, למה את מגדירה אותו כמייקאפ?" - כי תגדירו אותו איך שתגדירו, בפועל יש לו כיסוי יחסית גבוה לכל מוצרי הביבי/ סיסי למיניהם, אך הוא נראה קליל (או למעשה בלתי נראה) על העור, בדיוק כמו שמייקאפ טוב צריך לשבת עליו. סוף סוף גם נמצא בליין של בורז'ואה גוון בהיר ולא צהוב מדי עבורי, כך שאני ממליצה עליו בחום.

את ה-CC אפשר להשיג כאן ואת הפריימר אפשר להשיג כאן


שלישיית Smokey eyes בגוון 17 Life is pink עוררה בי קצת חשד, כי הרי שום דבר מעושן אין בה ולמעשה ידעתי שהיא תהיה בעייתית עוד לפני שהתנסיתי איתה בפועל, מהסיבה הפשוטה שהגוונים דומים מדי זה לזה ולא ברורים מספיק. החששות התגלו כמציאות ברגע שהגוונים הללו פגשו את העפעפיים שלי - הם לא פיגמנטיים מספיק ושימרים מאוד, אולי יעבדו יותר טוב כסוג של מוצרי הארה.

גם הצללית הנוספת, מסדרת הצלליות האפויות בגוון 12 לא הרשימה אותי כל כך והיא מספקת יותר רמיזה של צבע מאשר צללית פול און. במקרה הזה מדובר דווקא ביתרון שכן אני וצלליות סגולות- כחולות כמו זה לא הופכים לשידוך מוצלח, אז דווקא התאים לי שהיא לא רוויה כל כך, אבל האיכות שלה בהחלט לא מדהימה.

את שלישיית הצלליות אפשר להשיג כאן בגוונים שונים


מהלקים של בורז'אה בדרך כלל מתעלמים ברשת ורק לאחרונה הם התחילו לקטוף שבחים בזכות פורמולת הג'ל שמבטיחה ייבוש מהיר. לא כל כך הצלחתי להתחבר לפורמולה או למברשת העבה, מה גם שעליי זה מצריך זמן ייבוש ארוך יחסית אפילו ביחס ללקים אחרים. יחד עם זאת, לא שוללת את האפשרות שארכוש לקים נוספים מהמגוון אם איתקל בגוונים מיוחדים מספיק. אלו ספציפית שהתקבלו לסקירה הם אמנם קלאסיים ונאים - אך לא מרגשים מספיק. שני הגוונים שברשותי הם 28 red dingue ו-39 It's raining stars.

 את הלקים אפשר להשיג בפארם ב-45.38 ש"ח לפני ההנחות השונות.


אני חושבת שלא השתמשתי באייליינר טוש כמה שנים טובות עד שהחלטתי לתת צ'אנס ל-Liner Feutre החדש של המותג ואני שמחה שכך עשיתי - כי מאז אני משתמשת רק בו. זה מוצר עם טיפ מאוד מדויק שמאפשר שליטה בעובי הקו שמשרטטים והגוון עצמו הוא שחור משחור, עמיד ביותר לאורך שעות. אני עדיין חלודה אז קורה שאני קצת מפשלת עם אחד הצדדים אבל תמיד מצליחה לתקן ולעבות את הקו במידה הנדרשת, בזכות הקצה המחודד שלו.

את האייליינר אפשר להזמין כאן (כרגע רק בסגול).


מוצר אחרון ואהוב בסקירה, שכבר נוסף באופן קבוע לתיק האיפור שלי הוא שפתון חמאתי מסדרת ה-Shine בגוון 27. הפורמולה שלו נעימה, אפשר להניח אותו מבלי להסתבך וללא דיוק מיוחד- והגוון הורוד בייבי מתאים כמעט לכל מראה איפור. שפתונים מהסדרה הזו ללא ספק יירכשו שוב בעתיד, לא מפתיע במיוחד לאור העובדה שאני אוהבת את השפתונים של בורז'ואה עד מאוד.


ואם כבר עסקנו במוצרי השפתיים של בורז'ואה, אז מוצר נוסף שאני מאוד מצפה לו הוא ה-Velvet lips: שפתונים פיגמנטיים מאוד במרקם המאט הכה טרנדי. טופשופ הוציאו מוצר דומה מוקדם יותר השנה אבל כמובן שזה היה במהדורה מוגבלת ולכן לא הספקתי להניח עליו את ידיי, כך שאני מחכה בסבלנות שהורסיה של בורז'ואה תנחת באסוס.

לסיכום הסקירה אומר שמנסיוני האישי בורז'ואה התגלו כחלשים בתחום איפור העיניים, חזקים מאוד במוצרי השפתיים ועם הברקות פה ושם גם בשאר המחלקות, כמו למשל קרם ה-CC, הסמקים הקרמיים וכו'. הם בהחלט יודעים לספק מענה לטרנדים ובסך הכל מדובר בחברת דראגסטור מעולה!

גילוי נאות: הלקים והשפתון התקבלו לסקירה

7 תגובות:

  1. דווקא מכול חברות האיפור, הנציגות של בורז'ואה בסופר פארמים מפחידות אותי יותר מדי מכדי באמת להתחיל להסוויץ', אבל מאיזשהי סיבה תמיד הצלליות שלהם מרגישות לי "גיריות" כאלו...

    השבמחק
    תשובות
    1. לכן אני לרוב מזמינה מאסוס וחוסכת את זה מעצמי :)

      מחק
  2. בדיוק התחדשתי לי בשפתון של בורזו'אוה מסדרת ה-Shine ובפריימר הזה, עוד לא גיבשתי דעה על הפריימר אבל דוקא קראתי עליו לא מעט דברים טובים. את השפתרון לא ניסיתי עדיין אבל נראה מבטיח :)
    תודה על הפוסט המעניין!

    השבמחק
  3. העיפרון השחור של בורז׳ואה הוא הטוב ביותר שניסיתי!!! נסי את הפריימר בצנצנת flower perfection שהמלצתי עליו במדריך האחרון שלי, הוא אחלה.

    השבמחק
  4. איך אפשר לבחור גוון של CC בלי לבדוק אותו על העור. באיזה מהגוונים בחרת?

    השבמחק
    תשובות
    1. יש כמה בלוגריות בריטיות שאני אוהבת שהן בהירות פחות או יותר כמוני והן אהבו מאוד את המוצר הזה, אבל בת'כלס זה היה הימור מאוד מאוד מוצלח.

      מחק
  5. בגדול אני מחבבת את בורז'ואה, למרות שפה ושם יש להם גם נפילות כואבות. אני ניסיתי את המייקאפ מסדרת האפי לייט והאמת שאני לא כ"כ מלהבת ממנו. ה-CC קרם לעומת זאת, מקבל ביקורות די נלהבות, אני מחכה לראות מה תגידי עליו בקיץ הישראלי כדי להגיע להחלטה סופית....

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top