יום ראשון, 9 במרץ 2014

שובו של החורף

כן, אני יודעת, זו הכותרת הבנאלית ביקום אבל להגנתי אומר ש:
1. אני קופירייטרית מחורבנת למדי.
2. אני באמת ובתמים שמחה על כך שהחורף חזר למחוזותינו.

את פוסט המלבושים צילמנו לפני שבועות מספר והמתנתי להזדמנות המתאימה להעלות אותו, כך שיתכתב עם מזג האוויר. לא רציתי לשדך את האווירה של יפו העגמומית למזג אוויר שמשי ויבש, אז הנה ההזדמנות המתאימה.

הפוסט לא יוקדש כולו לענייני מזג האוויר, על אף שהם מעסיקים אותי יותר מהנדרש ביממה האחרונה, אלא אספר לכם שהבחירה במעיל הצבאי המפתיע הזה הייתה של הרגע האחרון. בדרך כלל אני לוקחת את שמלת הבמבי לכיוון הרבה יותר רומנטי עם מעיל טרנץ' וצעיף תואם כמתבקש אבל באותו יום משהו בשיק האובר מתואם הזה קצת שעמם אותי ולכן החלטתי לשבור כיוון. זה אולי פחות יפה, פחות מתואם ופחות טבעי, אבל יש בזה משהו מרענן ואני מחבבת את זה.


אני לובשת: שמלה- שוגרהיל, מעיל ושרשרת- אסוס, מגפונים- סטייל ריבר

שיהיה המשך שבוע גשום, מרענן וכייפי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Template Design By Baby in Heels
Back to Top