יום רביעי, 5 במרץ 2014

אני והאינסטוש

את הצמיחה שלי בשנים האחרונות אני יכולה לזקוף בחלקה לרשתות חברתיות. אמנם לא הפכתי לאושיית רשת שכל ההגיגים שלה מקבלים באופן מיידי אלפי לייקים, אבל זו גם מעולם לא הייתה השאיפה שלי. בזכות הרשתות החברתיות הצלחתי ליצור אינטרקציות ולהכיר אנשים שעזרו לי במישור החברתי, המקצועי ולעתים  גם וגם.

את טל לדוגמא, ש"כלות אורבניות" הוא הבייבי שלה (יחד עם הדר המקסימה), הכרתי בטוויטר והפכנו לחברות טובות עוד בתקופה שבה הבלוג-מגזין הזה ששינה לי את החיים היה בגדר חלום, בפייסבוק ובאמצעות הבלוג הכרתי בנות שהפכו לחברות הטובות שלי גם מחוץ למסך המחשב, מסרתי אינספור כלבים בזכות הכוח השיתופי של הרשת ואני יכולה לזקוף לה קרדיט על תרומתה הכללית לחיים שלי.

מאחר שאני פעילה בכמה רשתות במקביל, ניסיתי לשאול את עצמי לפני כמה ימים איזו מהן אני אוהבת יותר מכל וגיליתי שהתשובה הלא צפויה היא - האינסטגרם. אותה רשת אמנם מפלטרת את החיים שלנו לעתים ללא היכר, אבל אני מוצאת שזה גם המקום שבו אפשר להתבטא בצורה הכי ישירה, מבלי לחשוב על מסר עמוק שעומד מאחורי התמונות ומבלי לשגר את הפאנץ' הבא.

אמנם אני לגמרי בחורה של מילים, לפעמים אני מוצאת שדווקא כיף לי יותר להתבטא באמצעות תמונות, כי זה המקום שבו אני יכולה לשתף צילומים שאני ממש גאה בהם, או גם סתם לתעד חבילה שאספתי מהדואר, איזה לק עיטר את אצבעותיי באותו יום ובאופן כללי, את כל מה שעושה לי טוב:


כמובן שהשלב המתבקש הבא הוא להזמין אתכם לעקוב אחריי גם שם, מבטיחה שיהיה צבעוני ומנצנץ:
לא איפרד מכן לפני שאמליץ על כמה חשבונות נוספים שלגמרי מומלץ להוסיף לרשימה שלכן:


מוזמנות לשתף אותי ברשת החברתית האהובה עליכן ולצרף את היוזר שלכן באינסטוש כדי שאוכל לעקוב גם אחריכן!

2 comments:

  1. היי! אני דנה, רשמתי לך לפני כמה זמן שאני רק גיליתי את הבלוג ורציתי לעדכן שאני עדיין עוקבת באדיקות ומאוד נהנת לקרוא! יש לך חשבון אינסטגרם מקסים ומיד עקבתי :) בהצלחה בהמשך!

    השבמחק
  2. לא אישיות רשת? הרי נבחרת לאחד מהאנשים ששווה לעקוב אחריהם בפייס:)
    אני והאינטסה ביחסים מעורבים- מצד אחד הוא נחמד והכל, מצד שני- אין לי סבלנות אליו

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top