יום שני, 24 במרץ 2014

יום ההולדת מתקרב!

אז כן, כפי שכבר הבנתן, יום ההולדת שלי מתקרב] בעוד פחות מחודש ליתר דיוק. מבחינתי זו הזדמנות נהדרת ליירר על פריטים מוזרים ונפלאים, בדיוק כפי שאני נוהגת לעשות מאז שאני ילדה קטנה ואם זה יתן למישהו אי שם רעיון מה כדאי לקנות עבורי (וינק וינק), אז מה טוב!

מכאן


חד קרן לתלייה על הקיר, 75$ ממודקלות' - כי הבית שלי פשוט לא יהיה שלם ללא פיס אלגנטי ועדין שכזה.


מדריך, 13$ ממודקלות'- כי אם כבר אני מקבלת חד קרן, אז אני צריכה לדעת איך מגדלים אותו, לא?


קייס ללפטופ, 20 פאונד מאסוס- כי גם גיקית חובבת גאדג'טים צריכה קייס אופנתי עבור הלפטופ החדש שלה.


חולצת ריאן גוסלינג, 22$ מ-Society6- אני לא חושבת שהחולצה הזו דורשת הסברים ואם כן, אני קצת מרחמת עליכן.


כיסויים לכריות, 29$ ממודקלות'- כי תמיד רציתי לדעת איך זה מרגיש להתכרבל יחד עם במבי, אז עד שזה יקרה במציאות (וזה עוד יקרה!), אני זקוקה לכלי מיטה מתאימים.


מעמד תכשיטים, 54$ ממודקלות'- ארנב עם קרניים שיכול להחזיק בצורה כה מפוארת את אוסף התכשיטים שלי? יס פליז!

צילום: יפעת ורצ'יק

שמלת מילקשייק, 590 ש"ח, של מונה- צבע מקסים עם חיתוכים שיקיים ומחמיאים באזור המותניים, השמלה הזו מוכרחה להיות שלי!

צילום: גלעד בר שלו
הקולקציה החדשה של מדוזה עדיין לא הושקה באופן רשמי אבל אני כבר מריירת על התיקים השקפקפים והנהדרים הללו.



קשת פרחים, 390 ש"ח מפיו פיו- כי כל ילדת יום הולדת צריכה קשת פרחונית, לא?


נעליים שטוחות, 20 פאונד של ניו לוק- כי אני צריכה נעליים להשלמת הלוק ואלו נראות לי אורבניות ונוחות במיוחד לשיטוטים בעיר.

אני מרגישה שהייתי נדיבה במיוחד הפעם, שכן אספתי כאן אוסף מוצרים במגוון מחירים, גם מהארץ וגם מחו"ל, כך שאם תזמינו כעת הם יספיקו לנחות בזמן עד ליום ההולדת שלי. אני פשוט ילדת קסם... זקנה.

3 תגובות:

  1. בחירות נהדרות, מקווה שמלאכי יום ההולדת שלך יגשימו לך את כל הגחמות אבל אם חייבים לבחור אני במקומך הייתי מתעקשת על כריות הבמבי וחולצת ריאן גוסלינג כי זה די חובה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הכריות הן חלק מסט שלם והסיבה היחידה שאני לא מתעקשת עליו בשלמותו היא כי אני צדיקה מתחשבת.

      מחק
  2. אני כל כך מבולבלת ועדיין לא יודעת מה לקנות לך :-( חדי קרן? שועלים? איילים? במבי? המבחר הקסום בלתי נגמר!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top